NOD-lijst 1 t/m 15 november 2019 - DOOR TOT IEDEREEN OP ROZE !

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ior, 6 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Euminee

    Euminee Actief lid

    23 jan 2019
    256
    216
    43
    Vrouw
    Dat snap ik!
     
  2. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ik heb bij onze oudste clomid gehad
     
  3. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Wat betreft vitamines: ik slik ook omega 3, B12, foliumzuur en vitamine D.

    Ik zit nu op dag 22 en nog geen ei... normaal gesproken ben ik nu al bijna ongesteld. Vandaag weer een echo. Follikel was donderdag 1,3 cm en nu 2,1 dus dat is een groei van 2 mm per dag, helemaal volgens het boekje. Hij staat nu echt op knappen dus we zullen het vanavond nog maar eens gezellig maken hier. Donderdag weer terug om te kijken of hij nu echt gesprongen is. Ik verwacht dan wel :)
    Mijn NOD is waarschijnlijk wel een dag later, op 3 november. Zal het even aanpassen in de lijst.
    Heeft iemand van jullie ook zo'n oriënterend fertiliteitsonderzoek gehad in het verleden?
     
  4. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 1 t/m 15 november

    1 november (1)
    Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9

    2 november

    3 november
    Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - Ronde 16 (7 na MA)

    4 november (1)
    Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6


    5 november (3)
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4 na MK)
    Miss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 na 2 MK


    6 november


    7 november (1)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

    8 november (1)
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Aicirtap - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1


    9 november


    10 november (1)
    RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3

    11 november


    12 november (1)
    Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1
    D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4


    13 november

    Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 17
    Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8


    14 november


    15 november



    Totaal (15)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  5. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ja ik!! Ik moest om de dag naar de gyn, follikelmeting, samenlevingstest etc.
    Mijn eitjes groeiden niet uit zichzelf, die waren lui. Kreeg eerst primolut om een menstruatie op te wekken. Toen een ronde metingen, waar geen ei was. Toen weer primolut en beginnen met clomid. Toen wel follikelgroei. Om de dag heen voor meting en samenlevingstest, dit bleek negatief, er waren geen zwemmers. Mijn slijm bleek te zuur. Dus ook nog natriumbicarbonaat voorgeschreven gekregen om te spoelen. Hiermee ben ik uiteindelijk zwanger geworden.
    Bij onze 2e was het spontaan gelukkig en hier hopen we nu ook weer op
     
  6. RVB

    RVB Actief lid

    3 okt 2016
    239
    138
    43
    N
    OD-lijst 1 t/m 15 november


    1 november (1)
    Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Kristel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9

    2 november

    3 november
    Nena84 - 35 jaar - 1e kindje - Ronde 16 (7 na MA)

    4 november (1)
    Euminee - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6


    5 november (3)
    Ior - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Meiske22 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 16 (4 na MK)
    Miss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 16 na 2 MK


    6 november (1)
    RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3


    7 november (1)
    Krekel - 29 jaar - 3e kindje - ronde 4

    8 november (1)
    Akka - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Aicirtap - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1


    9 november


    10 november


    11 november


    12 november (1)
    Claudia88 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1
    D1987 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4


    13 november

    Marjo88 - 31 jaar - 4e kindje - ronde 17
    Deb89 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8


    14 november


    15 november



    Totaal (15)
    Wachtbankje (1)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  7. RVB

    RVB Actief lid

    3 okt 2016
    239
    138
    43
    Nou ladies vandaag knaller van een ovutest dus voor mij helaas geen kans deze maand want man zit tot zaterdag in China en afgelopen donderdag voor het laatst geklust. Balen maar goed ik weet nu wel dat mijn cyclus nu goede vormen aan begint te nemen na het verwijderen van spiraal. 37-33-29.
     
    Nena84 vindt dit leuk.
  8. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Dat is ook intensief inderdaad. Ik loop ook de deur plat in het ziekenhuis, dat legt wel beslag op je tijd vind ik. Maar voor het goede doel. Fijn dat het bij jullie gelukt is! Zo'n samenlevingstest, daar hebben ze bij mij niet over gesproken. Wanneer nemen ze die af? Na de eisprong een dag na gemeenschap toch? Volgens mij zit dat in mijn traject niet in de planning. Misschien omdat ik al zwanger ben geweest eerder dit jaar?

    Fijn dat je toch zwanger kon worden en de tweede keer spontaan. Zou fijn zijn als een 3e keer ook zonder hulp gaat lukken :)
     
  9. RVB

    RVB Actief lid

    3 okt 2016
    239
    138
    43
    Ik sta op het wachtbankje maar weet natuurlijk goed dat het niets gaat worden. Blijf wel mee lezen en hoop voor jullie veel op roze!
     
  10. Nena84

    Nena84 Bekend lid

    6 mrt 2019
    811
    348
    63
    Vrouw
    Bah, dat is balen... wel fijn dat er meer regelmaat in je cyclus komt inderdaad.
     
  11. Elizabeth1

    14 okt 2019
    32
    18
    8
    Vrouw
    Mag ik vragen in welke ronde het toen gelukt is en welke dosis je hebt gebruikt? Ik gebruik deze cyclus voor het eerst Clomid 50 mg. Ik zit nu op cyclusdag 16 en heb nog geen positieve ovulatietest gehad terwijl ik veel lees dat je tussen CD 12 en 15 zou moeten ovuleren. De onzekerheid en het wachten is toch wel een beetje vervelend aan het worden :p
     
  12. Elizabeth1

    14 okt 2019
    32
    18
    8
    Vrouw

    Nou dat komt slecht uit zeg :( Maar inderdaad, weten dat de cyclus regelmatig begint te worden is ook wat waard!
     
  13. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ah neeee!! Hij moet nu maar gewoon op het vliegtuig stappen. Wel fijn van je cyclus idd.
    Samenlevingstest werd een paar x een dag na gemeenschap herhaald. De gyn nam dan wat slijm af en bekeek dit onder de microscoop. Dit was een hele fijne gyn, die wachtte niet af, maar nam gelijk actie. Na 2x negatieve samenlevingstest gelijk die spoeling. Ronde erna was het ook gelijk raak. Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak is, maar als je idd al een x zwanger bent geweest zit dat wel goed. Ik was te zuur, zoals de gyn zei.

    In de 2e ronde clomid 50. We moesten echt om de dag gemeenschap hebben van de gyn. Was volgens hem het beste.
    Wij stonden met clomid wel onder controle, om de dag een follikelmeting.
     
  14. Elizabeth1

    14 okt 2019
    32
    18
    8
    Vrouw

    Dat is redelijk snel gelukkig! Ik heb geen enkele controle.. Op cyclusdag 25 moet ik bloedprikken, dat is volgende week woensdag. Dan gaan ze kijken of ik een eisprong heb gehad en als dat niet zo is de dosis verhogen. Mocht het deze ronde niet lukken dan ga ik wel vragen hoe het met tussentijdse metingen zit, lijkt mij wat prettiger!
     
  15. Ior

    Ior Niet meer actief

    Bij mij deden ze die metingen om er zeker van te zijn dat er niet teveel eitjes zouden groeien, dat kan ook nog he. Dus wie weet, als je verhoging krijgt, dat je dan wel controle krijgt. Krijg je na de bloeduitslag wel gelijk primolut om menstruatie op te wekken? Dan kun je ook sneller met een volgende ronde beginnen
     
  16. Ior

    Ior Niet meer actief

    Ik heb mijn testen nu eens in een app gezet (femometer) en van het testje vanmiddag zegt ie dat lh (14) hoog is. Dus wie weet toch gauw een knaller
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Elizabeth1

    14 okt 2019
    32
    18
    8
    Vrouw
    Aha, vandaar. Nog niet over gesproken maar wel goed om te weten! Ik zal dan ook vragen naar provera (ik kreeg provera en geen primolut).
     
  18. Elizabeth1

    14 okt 2019
    32
    18
    8
    Vrouw
    Spannend! Op welke cyclusdag zit jij nu?
     
  19. Ior

    Ior Niet meer actief

    Op cd18.
     
  20. Akka

    Akka Fanatiek lid

    2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    @Ior jij kwam net van de spiraal af toch? Dus je moet even zien wat je cyclus gaat doen?

    @Elizabeth1 spannend zo'n traject, hopelijk snel succes!

    @Nena84 bij mijn eerste had ik 1 gekke cyclus met ei pas op dag 21 (normaal 14/15) en super veel eipijn en toen, hoppa raak. Ik noem het nog steeds mijn super ei ;). Ik duim voor jou hetzelfde!

    @RVB balen, maar wel.fijm voor je goede cyclus!

    Aangezien mijn cyclus wat vreemd is begonnen (14 dagen menstruatie en temperatuur bleef ook hoog de eerste 7 dagen + een tuurstreepje op een zwangerschapstest), vermoed ik nu dat mijn ei een weekje later komt (normaal rond cd14/15).. cervixslijm begint wel wat vloeibaarder te worden..
     
    Nena84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina