Bij mij ook nog steeds niks.. Na de witte test ben ik ingesteld op een menstruatie maar door de dames hier heb ik toch weer wat hoop! Geen bloed geeft moed !! (Dag 36, kan een logboek bij gaan houden haha)
Dames even een vraagje, die innesteling wanneer gebeurd dat ongeveer? I had vanmorgen iets van bloed maar snap er weinig van gezien ik pas volgende week ongie moet worden en zeer op tijd loop al 4mnd qua ongie
Steenbokje, lastig-maar-toch-ook-fijn hè, die hoop... Hoe lang heb je de pil geslikt? Want mijn ervaring is dat het wel een tijd kan duren voordat je cyclus dan normaal wordt...of (zoals in mijn geval ):áls ie al normaal wordt. Ik hoop dat je snel óf een 2e streepje op je test ziet óf ongesteld wordt! Mama van 3, ik durf het eigenlijk niet te zeggen...ik dacht 1 à 2 weken na de bevruchting? Kan dus een erg goed teken zijn, ik hoop dat het bloeden nu stopt en 9 mnd wegblijft En indd...Nailey al getest?
pff Madeliefste..... kan je vertellen dat de zenuwen door mijn keel gieren grrr. Hoop zo dat het idd stoppen gaat, maar mijn gevoel zegt.. Okt wordt m niet
meestal 5 tot 10 dagen na de eisprong.. maar het bloed maakt een lange weg en kan dus alle kleuren hebben.. vers... donker.. oud , ook kan het dus pas dagen na innesteling echt naar buiten komen.. en t zal niet veel zijn. X Joyce
Ik zit nu op dag 8 na de eisprong.. Maar mijn lichaam heeft wel vaker rare fratsen gehad als het om cycles gaat. Normaal werd ik op payday van vriendlief ongie.. dat is nu al 14 dgn opgeschoven in een jaar tijd.
Ik heb net even op internet gezocht en dit gevonden: Innestelingsbloeding Het duidelijkste symptoom van de innesteling is de innestelingsbloeding en komt zeer frequent voor. Ongeveer een dag of acht na de ovulatie kun je mogelijk wat helderrood, rozig of paarsig bloedverlies ook wel spotting genoemd hebben. Deze bloeding is verre van heftig en is vaak wel over na twee dagen. en deze: Een dip in de basale lichaamstemperatuur De meeste vrouwen die hun cyclus tracken met behulp van de temperatuurmethode merken rond de innesteling een lichte daling van hun basale lichaamstemperatuur op. De temperatuur stijgt gedurende de ovulatie en heeft een dip als de bevruchte eicel zich gaat innestelen in de baarmoederwand. Nu wil het dat ik idd op dag 8 na de eisprong zit, en gister een dip in tt had .. Ik zit al een hele tijd rond 37.5 en gister was het 37.2. Vanmorgen weer 37.5.. Oh wat spannend zeg....
Hier blijft de menstruatie nog steeds weg Heb alleen wel sinds gisteravond een vreemd gevoel in m'n onderbuik.. Niet zoals normale de menstruatie krampen. Twijfel toch een beetje of ik niet beter nog even kan wachten????
Mama van 3, klinkt wel goed voor je denk ik! Ik heb totaal geen spotting gehad, weer een bevestiging van wat ik al voelde...al is het niet noodzakelijk begrijp ik. Maar goed, ik denk dat het zomaar wel eens heel goed kan zijn dat jij een baby'tje in je buik hebt Krista, waarom wachten met testen?
Oh madeliefste dit zou zooo geweldig zijn. Ik heb maar 1 eierstokje en dit al vanaf mijn 21ste , wordt elke maand ongesteld dus een flinke voorraad heb iik niet meer. Daarbij word ik 42 over 2 mnd wat de kans op zwangerschap ook afneemt.. Denk dat het niet echt heel lang duren gaat voor ik in de overgang ga, dus ik zou t geweldig vinden.. we wachten maar weer braaf af
OH en madeliefste, ik ben al 3 x mam en bij hen heb ik dit niet gehad. Ik voelde helemaal niets nieuws, geen borsten, geen buik, niet moe, nada noppes. Bij de 1ste pas na 5mnd wisten wij het, en bij nr 3 wist mijn zoon het eerder dan ik .. Dus ..................... ik hoop zo dat jou dag roze zou zijn
Lief, thnx Met mijn vriend gaat het niet lekker (werk, vrienden) en ik zou het vooral zó fijn voor hem vinden om zwanger te zijn! Dan heeft 'ie weer eens iets leuks Maar deze maand...nope. I'm sure. Wat bij ons wel een moeilijk iets is, is dat als ik zwanger ben, we er nog niet zijn. Dan komen de tests om te bepalen of ons kindje 'aangedaan' is (ik draag een ernstige ziekte) en dan hebben we nog 25% kans dat het een abortus wordt. Bwuh Maar goed, eerst maar eens zwanger worden!
Omdat ik misschien toch een beetje bang voor een negatieve test en heb buikpijn, maar ook weer niet zoals normaal! En m'n vriend is aan het werk en wil hem toch samen doen, kan ik ook Savonds testen??
Omdat ik misschien toch bang ben voor een negatieve test en nu ook wat buikpijn heb, maar niet zoals normaal.. En m'n vriend is aan het werk en wil hem het liefst met hem doen, of zou ik ook vanavond kunnen testen??
Jemig wat erg.. Ben er stil van. Lees wel meer dit soort verhalen, en je hoort ze natuurlijk wel in je omgeving, maar bij de vorige kindjes was ik niet echt bewust bezig( ja de laatste) . Nu ben ik dit wel en ik merk dat het mij nu allemaal veel meer aangrijpt als iik dit hoor of lees. Ik heb 3 kindjes verloren helaas. en toch ik geniet van mijn Mormels whahahha.... Vooral omdat de oudste en middelste al bijna 24 en 19 zijn. Ik merk dat ik bij de jongste een hele andere mama ben.. Ik hoop dat je tot die 75% gaat behoren en dat alles goed gaat ..
Ik heb smorgens/ smiddags en avond getest en bij mij waren ze toendertijd posie dus ik zeg gewoon doen.. Lees ook dat sommige pas na dagen na hen NOD een posie test krijgen, dus dat geeft hoop ..
Dat hoop ik ook! Alternatief is PGD/IVF, en hoewel we dat voortraject hebben doorlopen hebben we toch besloten om het eerst via de natuurlijke weg te proberen. Het traject heeft een klein slagingspercentage (< 20%) en vraagt onwijs veel van mijn lichaam, levert veel stress en spanning op...zodoende onze keuze. Mogelijk snapt niet iedereen dat, maar ik denk dat alleen mensen die in dezelfde situatie zitten daarover écht kunnen oordelen. Ik hoor regelmatig mensen zeggen dat een abortus geen optie zou moeten mogen zijn, maar dan kijk ik naar het leven dat een ziek kindje zou hebben...en ik vind het juist goed ouderschap om dan te beslissen een kindje dat niet aan te doen en direct een plaatsje in de hemel-of-wat-er-ook-is-hierna te geven, waar het zonder die afschuwelijke pijnen kan zijn. Maar bah, dit hoort helemaal niet in een NOD-topic! Ik heb alleen helaas nog geen topic gevonden van 'lotgenoten' (voor andere dames: gelukkig dat jullie niet met deze keuzes hoeven worstelen!) en tsja...het houdt je toch bezig hè... En nu wil ik weer horen wat de testers van vandaag als resultaat hebben, zodat die lijst hopelijk roze kan worden!
Hey dames, Ik heb eerst heerlijk uitgeslapen (uitzieken) En ik heb inderdaad getest maar tja zoals verwacht weer nega
Knufffffffffffffffffff Madeliefste, snap je wel... En idd ROZE , roze en nog eens roze))) Geeft wel een mega goed gevoel als je leest dat iemand roze heeft.. Ik ga even douchen, heb mij daar toch een mega hoofdpijn, blehhhhhh walgelijk gewoon