NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) 6 oktober (0) 7 oktober (0) 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (1) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Een beetje vroeg nog misschien om dit topic te openen Maar here it is! Voor ons wordt dit de eerste ronde voor ons 3e kindje Zó onwijs spannend weer! Hopelijk een vruchtbare maand vol met positieve testjes♡
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (0) 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (0) 7 oktober (0) 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (1) Wachten op eisprong (1) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik meld me maar vast aan.. de wil is er wel maar misschien krabbel ik nog wel terug op moment suprème.. Ik was zwanger van een drieling begin dit jaar.. de tweeling overleed met 13 weken en ons laatste kleine jochie met 34 weken. We zitten nog vol emoties maar mijn wens voor een kindje in mijn armen is zo sterk.. ❤️
O, wensdraakje wat verschrikkelijk.. Daar zijn eigenlijk gewoon geen woorden voor Ik wil niets bij je forceren natuurlijk, maar zou je iets willen zeggen over hoe het kwam dat de twee kleintjes met 13 weken en vervolgens jullie laatste mannetje met 34 weken overleed? Ik wil je sowieso onwijs veel sterkte wensen.. Snap dat de keuze om er weer voor te gaan ontzettend beladen zal zijn. Een hele dikke (virtuele) knuffel!
Lief dat je het vraagt ❤️ Maar een antwoord is er niet. De hartjes stopten van alle drie de kindjes zomaar. Voor ons laatste jochie zijn er nog onderzoeken gedaan maar daar kwam niets uit. We hadden nog een obductie kunnen laten doen maar dat wilde ik niet. ‘De natuur’ of ‘brute pech’ kun je het noemen.
Wat ongelofelijk verdrietig.. brute pech.. wat kan het leven dan hard zijn Het doet niets aan het gemis en de pijn, maar ik hoop dat een nieuw wonder jullie echt nog gegund is♡
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (0) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (0) 5 oktober (0) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (0) 7 oktober (0) 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (2) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wat een verdrietig verhaal @Wensdraakje! Heel veel liefs voor jullie! Hier inmiddels op CD7. Ik vind het echt weer spannend merk ik. En zou graag wat meer ontspannen willen zijn!
NOD lijst 1 t/m 15 oktober 2024 We gaan voor roze! 1 oktober (0) 2 oktober (1) PippaLotta - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 3 oktober (0) 4 oktober (1) Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 (ronde 2 na vmk) 5 oktober (1) Wensdraakje - 39 jaar - 5e kindje op aarde - ronde 1 6 oktober (0) 7 oktober (0) 8 oktober (0) 9 oktober (0) 10 oktober (0) 11 oktober (0) 12 oktober (1) Secret Promise - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 13 oktober (0) 14 oktober (0) 15 oktober (0) Totaal (4) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hi dames, Ik meld me hier ook weer. Ik had in ronde 1 een bbz, ronde 2 vmk en de vorige ronde ben ik gewoon ongesteld geworden. Ik was natuurlijk erg teleurgesteld, maar wel fijn dat het niet weer een bbz of vmk/biochemische zwangerschap was. Hopelijk deze maand een goede zwangerschap, zou voor de verandering ook wel heeeel leuk zijn. Nu maar eerst aftellen naar de eisprong haha. @Wensdraakje wat een verdrietig verhaal zeg, echt heftig. Dikke knuffel. Op naar een mooie roze lijst dames <3
Jij staat alweer bijna in de startblokken wanneer verwacht je je eisprong (ga je ovulatietesten gebruiken)?
Hè bah, jij hebt het pittig te verduren gehad met de bbz en vmk Kom maar door met de kwartet dan: In de categorie zwanger worden, dit keer maar gewoon de gezonde plakker
Ja klopt! Ik heb nog 4 lh testen liggen. Die zijn nog van toen ik vijf jaar geleden zwanger wilde worden. Dus over de datum maar ze doen hun werk nog. Ik verwacht m'n ovulatie volgende week wo of do dus wie weet dat ik ze volgende week ga gebruiken maar misschien ook niet.. kijken wat m'n gevoel zegt
Haha begrijpelijk hoor. Wel super handig dat ze het nog gewoon doen! Snap het ook als je ze überhaupt (nog) niet wil gebruiken Ik gebruik zelf bij het zwanger worden wel altijd ovulatietestjes moet ik zeggen. Afgelopen 2 rondes ook gedaan, om alvast te kijken wat mijn cyclus doet Ga ze ook gelijk vanaf ronde 1 (blijven) gebruiken.. Toch een soort gevoel van enige controle ofzo
Oeh spannend @secretpromise ! Hoe is het bij je vorige zwangerschappen gegaan? Was je snel zwanger? Dat gevoel van controle herken ik! Dan weet je tenminste zeker wanneer je ovulatie is en wanneer je kan testen. Ik schiet alleen snel in het obsessieve ofzo.. dus dan denk ik er heel veel aan en begin ik al op 8dpo te testen enzo.. zou het zo heerlijk vinden om iets meer laid back te zijn!!
Bij m'n eerste had ik na 4 rondes een vmk en na nog eens 4 rondes was ik blijvend zwanger Bij m'n tweede was ik in ronde 1 gelijk blijvend zwanger.. dus ik ben super benieuwd hoe het dit keer gaat zijn! Hoe was dat bij jou de vorige keren? Dat obsessieve snap ik ook best goed. Moet ik zelf ook wel op letten. Het duurt me ook gewoon allemaal te lang Mijn eisprong is meestal op/rond cd18.. Dat duurt gevoelsmatig ook gewoon eeeeeeuwen
Oh wat heftig dat de eerste zwangerschap een vroege miskraam was! Gelukkig was het daarna snel weer raak Hier duurde het 18 rondes om van de oudste zwanger te raken en 6 rondes bij de jongste. Ik hoop dat het nu iets sneller is maar ik hou rekening met dat het alle kanten op kan gaan. Hier ook de eisprong bij cd18 ongeveer. Duurt lang he!! Pfff en dan daarna ook weer 12/13/14 dagen wachten