Hey Meiden! Even een vraagje van mijn kant! 13-11-11 ben ik gestopt met de pil 17-11-11 t/m 22-11-11 mijn pilmenstruatie gehad 16-12-11 t/m heden mijn eerste echte menstruatie (na cyclus van 29 dagen, right on time) Alleen valt het me nu dus op dat ik al langer ongesteld ben als dat ik dat tijdens gebruik van de pil altijd was (ik werd het donderdags/vrijdags en dinsdags was dan de laatste dag, begon op de maandag weer met de pil). Hoe mijn cyclus/menstruatie voor ik met de pil begon was, weet ik niet meer! Was in ieder geval wel vrij regelmatig, maar geen idee hoe lang ik ongesteld was dan. Hebben meerdere dames hier dat ze langer ongesteld zijn na het stoppen met de pil? Schuift je cyclus hierdoor op/wordt langer?
Noli, dit komt omdat met de pil het een semi menstruatie is, pas als je twee cyclussen hebt gehad kan je erachter komen wat je eigen cyclus is. @Martina, ze bedoelen het niet kwaad hoor.......en blijf maar gewoon vragen......zeker aan de oude rotten hier in het vak
wanneer verwacht je nu je ei? Overigens weet niet misschien haal ik jullie wel door elkaar, maar je ovu testen kunnen ook posi zijn nog op hcg hormoon he? liefs mamavand
nee maarja voor mij is het ook allemaal nieuw, als ik dan dat niet mag vragen & dan zo'n antwoord nouja... beetje jammer
idd lieverd we bedoelen het niet verkeerd. maar wij kunnen het hier vandaan niet zien meid. Vertrouw op je lichaam het komt vast en zeker goed. Liefs mamavand
Zo nu ga ik eens goed en netjes op iedereen reageren... @Kit het advies van BB vind ik idd erg zinvol... Zo werkt het idd bij een man... Als ik zeg boh nee vanavond ff niet dan heeft hij zin en zeg ik straks lekker seksen dan is ie moe of blijft net zo lang gamen tot dat ik slaap... @PCOmama haha is het zo erg dat er een luchtalarm voor nodig is... @Hellen oh dat is kl*te dat hij geen familie meer heeft maar scheelt natuurlijk wel een hoop gereis als je zo ver uit elkaar woont... @Lianne euh ik heb daar nog NOOIT van gehoord... Blijkbaar kennen ze dit niet in limburg... @Martina ik heb altijd plopjes in mijn buik dankzij mijn PDS... Maar het is idd zo dat "kwaaltjes" helemaal niks hoeven te betekenen... Al hoop ik voor je dat die plopjes goed nieuws betekenen... @BB ja ik maak me er ook niet heel veel zorgen over maar het irriteert me gewoon dat we nu weer moeten wachten voordat het verder kan allemaal... Ipv dat ze eens beginnen met het op orde brengen van mijn cyclus... Maar nee dat doen ze pas na de uitslag van de 2de test... @Noli bij mij werd alles anders na het stoppen dus denk dat je het gewoon even moet aankijken... Want het ontpillen dat zorgt even voor veel onrust in je lichaam... Hier snap ik er niks meer van... Mijn temp was vanmorgen laag en mijn ovutest is weer negatief... De vraag van de dag: Kerstavond komen mijn schoonouders hier heen en eten we met zijn 4tjes hier... 1ste kerstdag gaan we 's morgens bij mijn ouders cadeau's uitpakken met het hele gezin... En 's avonds naar mijn tante waar de hele familie bij elkaar komt... 2dr kerst dag zijn we de hele dag bij mijn schoonouders...
@SuusjeLove ik wacht het wel af, zoals ze het hier zeggen... ga maar van niks meer uit & dan zien we het wel
ben een paar dagen niet op 't forum geweest en bijna een uur bezig geweest om alles bij te lezen, er wordt wat afgekletst hier!! Even een vraagje: Wij hebben afgelopen weekeind goed geklust... ovu-testen en temperatuur lieten allebei zien dat afgelopen maandag m'n ei was.. Maar vanochtend bij het afvegen zag ik lichtroze op 't papier en de keer daarna een klein rood propje (sorry voor de details). Dit heb ik nog nooit eerder gehad, maar het lijkt me nog te vroeg voor een eventuele innesteling. Iemand die dit ook wel eens heeft gehad/idee heeft wat het kan zijn?
Bedankt voor je reactie! Haha, dat zei mijn mannetje gister ook! (tenminste, het gedeelte van 2x een cyclus hebben). Maar uiteraard willen we deze ronde wel proberen zwanger te worden. Is het dan zo dat als je menstruatie langer duurt, je eisprong ook pas later komt? Of heeft dat geen invloed?
@ vraag van de dag kerstavond zijn we gezellig met z'n tweetjes thuis. Eerste kerstdag gaan we naar mijn schoonzus, haar man en hun twee kindjes. Mijn schoonmoeder en "schoonoma" komen ook. Tweede kerstdag gaan we naar NL om met m'n moeder, broer en zus kerst te vieren.
@ SuusjeLove: Pff dat ontpillen had ik inderdaad zwaar onderschat toen ik met de pil stopte! Buikpijn onderin, spierpijn in mijn benen, emotioneel onstabiel, moe, hoofdpijn, vaker plassen en het gevoel niet uit te kunnen plassen, (hihi en dan het positieve: ), meer zin in seks, vlugger vochtig.
@NoLi haha ik ken het... Maar ja hoort er allemaal bij... Hopelijk heb je snel een beetje inzicht in je natuurlijke cyclus.... @Martine ja daar wilde ik idd naar toe...
nouja misschien is het dat inderdaad wel, probeer gewoon het op me af te laten komen & dan zien we het allemaal wel
@ SuusjeLove: Mja dat hoop ik ook, we zullen wel zien! Vanochtend leek mijn menstruatie wel wat bruiner te worden, dus hoop toch wel dat het op zijn einde gaat lopen...