NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Whitney93, 23 jul 2024.

1. Whitney93

Whitney93 Actief lid

19 mei 2023
    124
    83
    28
    Vrouw

We gaan voor roze!

16 augustus (0)

17 augustus (0)

18 augustus (1)

Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11

19 augustus (0)

20 augustus (0)

21 augustus (0)

22 augustus (0)

23 augustus (0)

24 augustus (0)

25 augustus (0)

26 augustus (0)

27 augustus (0)

28 augustus (0)

29 augustus (0)

30 augustus (0)

30 augustus (0)

31 augustus (0)

Totaal (1)

Wachten op eisprong (1)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

2. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.155
    3.052
    113
    Vrouw

We gaan voor roze!

16 augustus (0)

17 augustus (0)

18 augustus (1)

19 augustus (0)

20 augustus (0)

21 augustus (0)

22 augustus (0)

23 augustus (0)

24 augustus (0)

25 augustus (1)

Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7
    26 augustus (0)

27 augustus (0)

28 augustus (0)

29 augustus (0)

30 augustus (0)

30 augustus (0)

31 augustus (0)

Totaal (2)

Wachten op eisprong (2)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

3. MooseIsLoose

MooseIsLoose Actief lid

6 jan 2024
    285
    344
    63

We gaan voor roze!

16 augustus (0)

17 augustus (0)

18 augustus (1)

19 augustus (0)

20 augustus (0)

21 augustus (0)

22 augustus (0)

23 augustus (0)

24 augustus (1)

MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7

25 augustus (1)

26 augustus (0)

27 augustus (0)

28 augustus (0)

29 augustus (0)

30 augustus (0)

30 augustus (0)

31 augustus (0)

Totaal (3)

Wachten op eisprong (3)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?

4. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    745
    468
    63
    Vrouw

We gaan voor roze!

16 augustus (0)

17 augustus (0)

18 augustus (1)

19 augustus (0)

20 augustus (0)

21 augustus (0)

22 augustus (0)

23 augustus (0)

24 augustus (1)

25 augustus (1)

26 augustus (0)

27 augustus (0)

28 augustus (0)

29 augustus (0)

30 augustus (0)

30 augustus (0)

31 augustus (1)

Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2

Totaal (4)

Wachten op eisprong (4)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?

5. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    181
    119
    43
    Vrouw

We gaan voor roze!

16 augustus (0)

17 augustus (0)

18 augustus (1)

19 augustus (0)

20 augustus (0)

21 augustus (0)

22 augustus (0)

23 augustus (0)

24 augustus (1)

25 augustus (2)

Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

26 augustus (0)

27 augustus (0)

28 augustus (0)

29 augustus (0)

30 augustus (0)

30 augustus (0)

31 augustus (1)

Totaal (5)

Wachten op eisprong (5)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?

6. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    181
    119
    43
    Vrouw
    Hoi meiden, ik klets graag met jullie mee. :)

Anderhalf jaar geleden ben ik bevallen van een dochtertje, het heeft toen twee jaar geduurd om zwanger te worden. Het was nogal een traumatische bevalling met een lange hersteltijd, maar inmiddels zou ik heel graag opnieuw zwanger willen worden!

Ik hoop dat het deze keer niet weer twee jaar gaat duren, want dat vond ik echt heel stressvol...

Basilicum vindt dit leuk.
  7. MooseIsLoose

MooseIsLoose Actief lid

6 jan 2024
    285
    344
    63
    Hoihoi! Gek hoe een lijf werkt he... dat je na iets heftigs toch nog een keer wil.
    Hier duurde het ook lang (2.5 jaar) en ik had eerder willen beginnen aan een tweede kindje, ware het niet dat ik er niet klaar voor was. Dit is ronde 7 (in 9 maanden) en ik merk nu al de stress. Ik hoop dat het je bespaard blijft en je snel zwanger mag zijn.

8. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    745
    468
    63
    Vrouw
    @Nicetomeetyou heftig een traumatische bevalling. Hopelijk hoeven jullie nu idd geen 2 jaar te wachten!

@MooseIsLoose Hopelijk veel roze deze maand hier!! Vorige nod topic echt weinig zwangeren.. Deze maand moet toch meer geluk brengen??? 9 maanden is ookal weer lang wachten.

Wij nu ronde 2 dus nog maar kort bezig. Toch houd ik altijd in mijn hoofd: zal het nog een keer spontaan lukken en blijven plakken?

Temperaturen jullie ook of ovu testen??

9. yellowbanana

yellowbanana Actief lid

9 jan 2024
    335
    435
    63
    Vrouw
    Almelo
    Hallo, mijn vriend en ik zijn er weer klaar voor om te proberen. Dit zal dit jaar onze derde ronde worden, waaronder een miskraam:$

Vandaag is mijn eerste ongesteldheidsdag, dus nog geen idee wat mijn NOD wordt...

Precious03 en MooseIsLoose vinden dit leuk.
  10. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    181
    119
    43
    Vrouw
    Ja heel gek eigenlijk ;)
    Ik vraag mezelf ook af of we toch niet eerder al hadden moeten proberen, maar ja het is ook belangrijk om er echt klaar voor te zijn... (zowel fysiek als psychisch)

Hoe oud is jouw eerste kindje nu?

11. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    181
    119
    43
    Vrouw
    @yellowbanana heftig is dat... hopelijk is het snel raak en gaat het wel goed! Maakt het allemaal extra spannend he... hoe ver was je zwanger?

Ik zie dat je in februari een vmk had, is je cyclus wel weer goed op gang gekomen?

12. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    181
    119
    43
    Vrouw
    @Precious03
    Ik gebruik ovulatietesten... weet alleen niet hoe betrouwbaar die zijn, de vorige keer heb ik er super veel gedaan (voor baby 1), de action maakte alleen al winst door alle testen die ik daar heb gekocht (en dan steeds in de hoop geen bekenden tegen te komen haha)
    Maar toen had ik gerust twee weken lang knalpositieve testen zonder eisprong (volgens bloeduitslag). Ook temperatuurgrafiekjes waren niet duidelijk, dus uiteindelijk heb ik letrozol gekregen van gynaecoloog om een goede cyclus te krijgen. Dat heeft gelukkig heel goed geholpen, maar het zou natuurlijk fijn zijn als dat deze keer niet nodig is!

Inmiddels heb ik een smartwatch die mijn temperatuur bijhoudt, maar ook dat werkt niet top... afgelopen ronde werkten de ovulatietesten wel goed, dus daar ga ik volgende week maar weer mee verder ;) het is nu vakantie dus dat scheelt, in werkweken vind ik het wel ingewikkeld hoor...

Hoe doen jullie dat?

13. yellowbanana

yellowbanana Actief lid

9 jan 2024
    335
    435
    63
    Vrouw
    Almelo
    Ik was nog maar 4 weken, maar ik was zo verslagen toen ik begon te bloeden...
    Mijn cyclus kwam weer op gang, maar werd wel langer. Daarna weer aan de pil gegaan om geestelijk te herstellen en omdat ik nog op school zit. Maar onze kinderwens is zo sterk, dat kan ik niet uitstellen

Bedankt voor je interesse! Hopelijk heb jij ook snel een positieve test

14. MooseIsLoose

MooseIsLoose Actief lid

6 jan 2024
    285
    344
    63
    Hey Banaantje! Jij ook weer hier, en verloofd! Gefeliciteerd. Wat vervelend dat het allemaal zo is gegaan hoor. We duimen allemaal heel hard voor onszelf en elkaar deze maand.

Ik heb een afspraak bij de huisarts, ik wil gewoon alvast stappen ondernemen (ik bedoel 7 cyclussen in 9 maanden schiet ook voor geen meter op).

Ik gebruik ovulatietesten. Deze keer voor het eerst van easy@home met de app. Ik heb nog een paar clear blue voor extra bevestiging, maar die dingen zijn zo duur dat ik hoop dat die nieuwe testen een succes zijn. Ik durf met cyclussen van 26 tot 41 dagen niet zonder ovulatietesten te doen want anders heb ik geen idee of we enigszins goed zitten. Vorige cyclus zonder gedaan maar dat vond ik toch niet heel chill. Op werkdagen gewoon na werk dus :thumup:

En achteraf is een koe in de kont kijken... als je alles van tevoren wist.... het is meer dat ik m'n idee van hoe ik het gezin voor me zag even moet bijstellen. Mijn zoontje is nu 3, tegen de tijd dat baby er is (als het nu raak is), bijna 4.

Nicetomeetyou en Precious03 vinden dit leuk.
  15. Cloudspotter

Cloudspotter Actief lid

19 jan 2022
    430
    284
    63
    Vrouw

We gaan voor roze!

16 augustus (0)
    Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5
    17 augustus (0)

18 augustus (1)

19 augustus (0)

20 augustus (0)

21 augustus (0)

22 augustus (0)

23 augustus (0)

24 augustus (1)

25 augustus (2)

Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

26 augustus (0)

27 augustus (0)

28 augustus (0)

29 augustus (0)

30 augustus (0)

30 augustus (0)

31 augustus (1)

Totaal (6)

Wachten op eisprong (6)

Wachtbankje (0)

Zwanger (0)

Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST?

16. Cloudspotter

Cloudspotter Actief lid

19 jan 2022
    430
    284
    63
    Vrouw
    Meld me ook weer. Heerlijk vakantie op het moment, gewoon lekker thuis in de achtertuin.
    Hierdoor niks gelogd in mijn apps qua menstruatie, net even snel gedaan en zie dat mijn eisprong eraan komt. Gisteren toevallig het gezellig gemaakt, maar nu weet dat ik bijna ovuleer, moet dat nog maar wat vaker de komende dagen:p
    Duimen voor een knalroze lijst!

MooseIsLoose en Nicetomeetyou vinden dit leuk.
  17. yellowbanana

yellowbanana Actief lid

9 jan 2024
    335
    435
    63
    Vrouw
    Almelo
    Wat jammer om jou weer te zien, betekent dat je nog niet zwanger bent:$ ik zou ook naar de huisarts gaan. Maak het jezelf niet te moeilijk als het makkelijker kan

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  18. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    745
    468
    63
    Vrouw
    Je kunt ook zelf je temperatuur bijhouden om te zien hoe je hormonen nu werken. Zelf vind ik dat wel fijn. Ik had voor m'n 1e ook geen eisprong, dus mocht clomid en ik was toen ronde 4 zwanger.

Nu houd ik mijn temperatuur weer bij. Ik ben zo bang als ik ovu testen gebruik dat ik hem niet vind en m'n eisprong mis! :roflmao:

19. Precious03

Precious03 Bekend lid

5 dec 2022
    745
    468
    63
    Vrouw
    @yellowbanana een mk hakt er altijd in.. ♡ Begrijpelijk dat je daarna wilde wachten.

@MooseIsLoose vreselijk is dat die verschillende lengtes van (vooral de lange) cyclussen. Wanneer kun je terecht bij de huisarts?
    4 jaar leeftijdsverschil is ook nog niet zo gek en alle verschillende leeftijden hebben weer leuke dingen. Ik snap wel dat je zelf het verschil liever kleiner had gezien.

@Cloudspotter spannend dan zit je al bijna op het wachtbankje straks!!

Ik hoop ook dat we allemaal geluk mogen hebben. Het is zo jammer dat je het niet echt zelf in de hand hebt.

Cloudspotter vindt dit leuk.
  20. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    181
    119
    43
    Vrouw
    Helemaal logisch dat je daar verdrietig van was/bent hoor, hopelijk komt het snel goed!

Deel Deze Pagina