NOD-lijst 17 t/m 23 januari 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 21 dec 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suethatsme

    suethatsme Actief lid

    25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Wat een onwijs moeilijke periode maar wat ga je er goed mee om! Hopelijk snel een blijver!!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  2. suethatsme

    suethatsme Actief lid

    25 aug 2014
    414
    339
    63
    Vrouw
    Ik kan het wel van de daken schreeuwen.... positieve test!!!!!
    Nog pril, dit is de etos early.
    Nod denk ik maandag as.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maarr, USAbaby en Nora92 vinden dit leuk.
  3. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat super fijn voor je!!! :D gefeliciteerd!
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  4. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het gegaan is zoals het is gegaan en je geen nare verassingen heb gehad tijdens het proces. Wat een domper zeg allemaal. Enige positieve is idd dat je weet dat alles werkt zoals zou moeten. Ik ga keihard voor je duimen dat het weer snel raak mag zijn. Ik gun het jou/jullie zo. Doe rustig aan en geef de verwerking nu ook de ruimte. Het is niet niks allemaal
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  5. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  6. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dankjewel voor het duimen! Ja het is een vreselijke domper. Er overheerst nu nog een gevoel van falen. Ik ben nu al een slechte moeder. Het geeft wel moed dat het inderdaad wél kan. Dat is wel iets wat ik mij heb afgevraagd toen er zoveel rondes voorbij gingen zonder geluk. Nu afwachten wanneer mijn lichaam weer een eitje gaat geven. Afwachten, afwachten, afwachten. Gelukkig gaan we 9 juni heerlijk naar Californië. Even de zinnen verzetten samen. :)
     
    USAbaby vindt dit leuk.
  7. USAbaby

    USAbaby Fanatiek lid

    14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Je bent zo geen slechte moeder! Niet jezelf aanrekenen hoor, je doet er alles aan maar soms mag het helaas (nog) niet zo zijn. Geniet in het mooie Californië, wij hebben er 2 jaar gewoond en altijd als ik hoor dat iemand er naartoe gaat moet ik glimlachen. Goed teken!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  8. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja prachtig lijkt het mij daar! Voor mij de eerste keer naar Amerika. Mijn vriend is tien jaar geleden geweest met drie vrienden. Ga vanaf volgende week proberen mijn conditie weer wat op peil te brengen zodat hij niet het gevoel krijgt dat hij met zijn oma op pad is. :p Gelukkig als we terugkomen is de curretage alweer een dikke maand achter de rug en begin ik die 25e weer met werken. Hopelijk dan wat van die labielheid af en het gevoel hebben van een schone lei!
     
  9. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    @Nora92 aah meid wat een nare periode voor jullie, maar inderdaad wat ga je er goed mee om! Heel veel sterkte en kracht gewenst om het weer op te pakken. Hopelijk herstelt je lichaam snel en mag jullie wens snel in vervulling gaan, liefs en een dikke knuffel X
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  10. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    @suethatsme wat een mooi nieuws voor jullie! Gefeliciteerd ❤️
     
    suethatsme vindt dit leuk.
  11. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Maarr
    Dankjewel! Ja daar gaan we voor. Zit nu op het gekste wachtbankje ooit. Wachten op wat? Menstruatie, eisprong of zelf meteen weer zwanger en geen menstruatie? We zien het wel. :) Ik wilde wel de hcg er uit gaan testen. Want stel dat ik over 8 weken nog niet ongesteld ben maar ook een positieve hcg test heb... Dan weet ik nog weinig. Kan ook nog restweefsel zijn dan of hele langzame daling van hcg. Pfff wat een dingen waar je over na moet denken.

    Ik was vandaag de hele dag alleen. Heb maar voor mijzelf wat leuke nieuwe zomerjurkjes gekocht voor de vakantie, lekkere spulletjes van de Lush, gezichtsmaskers, bodybutter etc en een afspraak gemaakt bij de kapper. In mijn hoofd ben ik al zo streng voor mijzelf dus toch proberen wat lief te zijn voor mijzelf.
     
  12. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    Inderdaad het is zo dubbel! Testen was voor mij ook een manier om het het te volgen en uit eindelijk los te kunnen/mogen laten.. Groot gelijk, verwen jezelf lekker meid, ben lief voor jezelf en voel je vooral niet schuldig! Ik hoop dat je lichaam het snel mag gaan ‘opruimen’, zodat jullie ook dit hoofdstuk kunnen afsluiten!
     
  13. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaa heb zojuist weer een spijkerbroek aangetrokken hahaha. Stapje voor stapje hè. :p Hoe gaat het bij jou? Was de 20 weken echo goed?
     
  14. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    Lief dat je er naar vraagt! Hier alles oke, buik groeit flink en voel de baby dagelijks bewegen. 20 Weken echo was helemaal goed :)
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  15. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh wat fijn! Zo'n opluchting. Nog een paar weken dan is je baby zelfs al levensvatbaar buiten de baarmoeder. Dat lijkt mij ook echt zo'n mijlpaal. Zo bijzonder om het te mogen voelen. Wauw.
     
    Maarr vindt dit leuk.
  16. Ilona0

    Ilona0 Actief lid

    22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    #1736 Ilona0, 28 mei 2019
    Laatst bewerkt: 28 mei 2019
    Gefeliciteerd dames op roze! Wat leuk!

    Wat een naar nieuws Nora92. Ik hoop dat de volgende zwangerschap weer snel voor je komt, je lichaam kán het dus wel! :)

    Ik zou vandaag mijn eerste IUI hebben gehad. Echter is het zondag afgeblazen wegens overstimulatie door Ovaleap...6 follikels van 20+mm! Echt zo balen!!

    We hadden die dag meteen een samenlevingsverbod gekregen. Echter, donderdagavond, hadden we voor het laatst gemeenschap gehad. En gisteren, maandag, heb ik volgens mij de eisprong(en) gevoeld! Veel buikpijn en rugpijn en vandaag voel ik niks meer en mijn slijm is van dagenlange rauwe eiwitachtige draden en flinke klonten veranderd naar een beetje dradig met een wit korrelige structuur....

    We hebben 4 dagen ervoor sex gehad. Zou ik dan toch nog wel een kans hebben gehad op een bevruchting?
     
  17. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh @Ilona0 wat een domper zeg!
    Dankjewel ik hoop inderdaad dat nu die twee lijntjes maar snel mogen verdwijnen en daarna weer snel terug mogen komen.
    Ja er is wel een kans op bevruchting. Sperma kan ongeveer 7 dagen liggen wachten. Maar dat daadwerkelijk al je zes eitjes springen en bevrucht raken en innestelen is wel een kleine kans. Maar even afwachten... Spannend hoor. Zou wel een heel vol nest geven in één keer. :roflmao::eek:
     
  18. Ilona0

    Ilona0 Actief lid

    22 jan 2015
    482
    318
    63
    Vrouw
    Eéntje is genoeg hoor! :D Ik hoop daar écht op!
     
  19. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Jaaa snap ik! Ik was bij de eerste echo wel zenuwachtig voor een tweeling of drieling omdat er wel vaker meerdere eitjes op springen stonden en het veel voor komt in de familie.. Het was er gelukkig één maar nu denk ik, waren het er maar twee of drie en gezond en met een kloppend hart. Het is zo dubbel allemaal! Maar zes.... Wooow haha
     
    Ilona0 vindt dit leuk.
  20. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    @Ilona0 Aah wat balen dat de de eerste iui is afgeblazen :( Wel spannend hoor, want een bevruchting is toch nog mogelijk door de gemeenschap die jullie hebben gehad!
     
    Ilona0 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina