Nee, heb de arts nog niet gesproken. Ik zie de gyn pas weer bij de eerste follikelmeting. Oh idd heel sneu voor dat stel, wat erg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu extra spannend vind om de uitslag van de nipt te krijgen. Hopelijk voor jou een positieve uitslag. Pff hoop echt niet dat het zo lang gaat duren voordat het doorbreekt. Heb nu nog steeds alleen maar wat bruinverlies. Ik heb zondagochtend de laatste 2 bolletjes ingebracht.
Ik ben ook benieuwd @SD90 hoop dat alles goed is gegaan. @hier ein-de-lijk rood, nu kan ik tenminste weer verder. Maandag maar bellen om een afspraak te maken voor follikelmeting
Heftige avond geweest, nu wat beter dus even antwoorden voor het slapen. Heel veel pijn gehad en veel en vrij zware pijnstilling gekregen. Nu eindelijk wat ok. Alles wel goed verlopen gelukkig. Mijn eierstok heeft hij mooi kunnen vrijmaken dus die ligt weer goed. Wel geschrokken: ik heb aan de rechterkant geen eileider meer. Waarschijnlijk verwijderd tijdens mijn darmoperatie vroeger, en nooit opgemerkt of gezegd door de chirurg indertijd... Ook raar dat de vorige fertiliteitsarts dit niet merkte tijdens hyfosy. Linkerkant is wel zeer goed dus dokter zou met IUI willen starten. Wanneer en hoe (ivm hormonen e.d.) nog niet afgesproken aangezien hij maar laat op de avond langskwam. Morgen om 13u voor het (hopelijk) naar huis gaan komt hij nog eens langs. Ik hoop dan al wat meer te weten en geen nieuw consult te moeten afwachten... Bedankt voor de interesse, meiden! Nu snel slapen!
Heee! Jeetje dat klinkt niet fijn zeg Maar wat gek en slecht dat dat nooit gezegd is van je eileider! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen... Xxx
Het zou kunnen dat het gewoon nooit opgemerkt is. Maar dat zegt niet bepaald veel goeds over die chirurg en ferti arts niet veel geslapen, altijd in ziekenhuis... Ook weer behoorlijk pijn gehad maar komt wel goed. Hopelijk deze middag naar huis!
@SD90 wauw wat heftig zeg ! Je moet je wel een bultje geschrokken hebben toen ze dat zeiden van die ene eileider?! Wat raar zeg ! Fijn dat je nu duidelijkheid hebt waar je staat en dat je met de iui kan beginnen binnenkort. Hopelijk meteen dan een plakkertje !!! Veel beterschap nog met de pijn!
Jep, nogal. Vond het een behoorlijk vaag verhaal. Gewoon weg, nergens melding van, nooit iemand gemerkt. What the fuck? Ben inderdaad wel blij om de duidelijkheid en ik kijk best uit naar de start van de IUI. Hopelijk is het genoeg en levert het ons een kindje op! Bedankt!
Zo dat is schrikken, wat slecht dat dat nooit is gezegd! Hopelijk gaat het nu wel lukken nu je eierstok weer vrij ligt. Hopelijk gaat het vandaag beter met je en heb je minder pijn. Veel beterschap x
Bizar hé... Arts was alleszins positief! (En lief, zo blij dat ik bij hem terechtkwam!) Inmiddels al wat beter. Infuus kwijt. Wel nog pijn en heel erg stijf maar het lukt met enkel orale pijnstilling dus normaal mag ik vanmiddag naar huis. Gelukkig! Bedankt! X
Inmiddels thuis met een hoop pijnstillers volgende cyclus kunnen we direct met IUI starten, bellen als mijn maandstonden doorkomen en dan gaan we van start. Blij!
Wat een fijn nieuws!!! Moet je dan ook clomid en ovitrelle/pregnyl gebruiken of gebeurt het gewoon compleet in natuurlijke cyclus?