NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik ben net gebeld door de kliniek.
    Van de 5 eicellen hebben ze er 4 kunnen injecteren, eentje was nog niet rijp.
    Van de 4 geinjecteerde was er eentje niet rijp genoeg dus die is afgevallen. Bij 2 hebben ze voorkernen gezien dus zowiezo 2 bevruchtingen.
    Bij eentje zien ze dat de eicel nog intact is maar hebben ze (nog) geen voorkernen gezien, de vraag is dus of die ook bevrucht is of niet. Dinsdag heb ik de terugplaatsing, dan hoor ik of die 3e ook nog wat heeft gedaan. Het blijft dus nog even spannend.
     
    Chanbee en Jolo vinden dit leuk.
  2. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Gooooooo eggs ! ❤
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  3. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  4. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @Nog anoniem mijn duimen draaien!

    Ik was ook wel boos dat we zo lang moeten wachten voor de intake. Aan de andere kant is wat rust misschien wel even goed voor mijn lichaam.. dan kan die zich nu vol focussen op de steen.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  5. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Als je door wilt duurt wachten altijd lang, je zou het liefste meteen verder gaan. Maar vergeet nooit dat je gezondheid voorop staat, hoe vervelend het soms ook is. Als je maar half in je kracht staat is zo'n ivf traject extra zwaar. En vergeet ook niet van elkaar te genieten en van het leven. Ik heb nu, achteraf, gemerkt dat mijn leven bijna 4 jaar heeft stilgestaan. Dikke knuffel meid
     
  6. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ja het liefst was ik deze ronde al meteen gestart maar dat zou ook onverstandig zijn. We nemen wel de tijd om samen leuke dingen te doen en lekker te reizen ook om even helemaal los te zijn van het ziekenhuis. Voor nu moet ik mij eerst richten op mijn herstel en misschien is dit ook wel een signaal van mijn lijf.. dank voor de knuffel ❤️
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    @Chanbee jeetje, wat moet je lang wachten op de intake! Neem die tijd vooral om lekker te genieten en elkaar weer een beetje terug te vinden.

    @Nog anoniem spannend weer. Hopelijk 3 emmy’s straks! Laat je er 2 terugplaatsen als het kan?
     
    Chanbee en Nog anoniem vinden dit leuk.
  8. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Hier weten wij sinds vrijdag dat we een dochter krijgen!:) We zijn dolgelukkig.
     
    BB83, Chanbee, Jolo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    #4249 Nog anoniem, 11 aug 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2019
    Zou mooi zijn, 3 emmys, maar ben al lang blij als ik er eentje overhoud. Bij de tweede ronde is bij mij een afwijkende baarmoedervorm geconstateerd. Mijn baarmoeder heeft de vorm van een hart. Daardoor is het risico dat het fout loopt bij een meerlingzwangerschap hoger, en dat risico willen ze niet nemen. Het advies is dus om er maar eentje terug te plaatsen

    Wow wat superleuk, een meisje! Dat wordt shoppen!!!
     
  10. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Wat fijn ! Nu kan je al heel gericht gaan shoppen en een mooie baby kamer inrichten voor dat prinsesje :rolleyes:
     
    Nog anoniem en JosjeM vinden dit leuk.
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Net de terugplaatsing gehad. Ik heb nog weinig vertrouwen. Heb een embryo terug gekregen van 12 cellen, had naar mijn idee al meer moeten zijn op dag 4. Ze zeiden wel dat het een nr. 1 kwaliteit is maar dat zeiden ze de eerste keer ook over een embryo wat al uit elkaar aan het vallen was. De tweede was gisteren 5 cellen en vandaag 6, daarvan beoordelen ze morgen of die ingevroren kan worden, maar ik betwijfel het. Ze bellen me daar morgenmiddag over. De derde heeft niks gedaan. Nu dus maar wachten tot ik ongi word en alles voorbij is :(
     
  12. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ondertussen mezelf suf gegoogeld. Ben wel wat positieve verhalen tegengekomen, zelfs over een 5 cellig embryo op dag 3, dus wie weet...in ieder geval probeer ik positief te blijven maar ik blijf wel realistisch en houd ook in mijn achterhoofd dat ik misschien onze wens moet gaan laten varen.
     
  13. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Je neemt jezelf in bescherming tegen teleurstelling en dat is logisch. Maar wat je zelf ook zegt er zijn genoeg positieve verhalen. Ik gun het je zo dat jij ook mag aansluiten bij de positieve verhalen! Ik duim heel hard voor je! ❤️
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  14. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel lieverd, ik hoop hetzelfde voor jou, en voor iedereen hier. Wat is het toch naar dat we er allemaal zoveel moeite voor moeten doen en zoveel verdriet en teleurstelling te verwerken krijgen.
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  15. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ben net gebeld. Helaas konden ze het andere embryootje niet invriezen. Het was na gisteren gestopt met delen. Heb van het teruggeplaatste embryo nog gevraagd of 12 cellen op dag 4 niet te weinig was. De laborant vertelde dat ze wel vaker zien dat een 12 cellige op dag 5 toch een mooie blastocyste is geworden dus dat het zeker goed kan gaan. Alle hoop dus gevestigd op deze ene en laatste embryo
     
  16. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    He wat vervelend:(
    Ik hoop zo dat deze embryo jullie kindje mag worden.
    Dat je je opmaakt voor het slechte scenario is logisch. Pure zelfbescherming...
    Ik hou hoop voor jullie.
    Dikke knuffel ♡
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik duim voor jullie, x
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  18. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Hey meiden, hoe gaat het hier met iedereen? Het is zo stilletjes. Ik mag over een uurtje mijn laatste spuit pregnyl zetten en vanaf dan kan ik alleen nog maar afwachten. Over een weekje mag ik testen. Heb nog steeds weinig vertrouwen. Ik ga vanaf vrijdag testen om te zien wat de test doet ivm de pregnyl. Zou vrijdag op 55 moeten staan en zondag op 15. Dus even afwachten of de test dan op, of afloopt
     
  19. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Hé meid, ik kan me voorstellen dat je weinig vertrouwen hebt hoor. Voor een stuk ook zelfbescherming zeker?
    Ik hoop écht dat dit embryootje jullie geluk mag brengen en dat je bij het pregnyl eruittesten oploop ipv afloop ziet!
    Ik heb bij de laatste TP de extra pregnylshots er ook uitgetest, en man, dat gaf onzekerheid! Een aantal dagen bleven die streepjes gewoon zowat gelijk (of liepen wat onduidelijk op en af) en wist ik nog helemaal niks... :p Dus nog niet direct de hoop verliezen als het in eerste instantie niet lijkt op te lopen hé!

    Hier gaat het wel. Beetje een heftige periode achter de rug. Serieus bloedverlies gehad, nu tijdelijk platte rust. Elke keer dat ik een klein beetje actiever ben, direct weer bruinverlies. Dus ik ben bij momenten gewoon bang om te bewegen :rolleyes:
    Maar bovenal vooral dankbaar dat de baby's het nog steeds goed doen!

    Oja. En we hebben een huis gekocht. Dat worden veel veranderingen de komende maanden :roflmao:
     
    Jolo en Nog anoniem vinden dit leuk.
  20. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    @Nog anoniem ik vind het zo spannend en gun jullie dit wondertje zo erg! Mijn duimen blijven voor je draaien ❤️

    @SD90 jeetje dat is best pittig.. weten ze waardoor je bloed verliest? Ik hoop dat het snel stopt en je weer zorgeloos kunt genieten!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina