Ja heel begrijpelijk hoor! Ik zat net nog even je laatste blog te lezen..zo herkenbaar! En dan heb jij het al zovaak meegemaakt. Ik zat het met tranen in mijn ogen te lezen...maar ben vandaag sowieso een beetje labiel haha
Ja deze periode is echt verschrikkelijk....niks leuks aan voor mij (ons) helaas....hopelijk kan ik over een paar weken wat meer genieten!
@JosjeM ja dat klopt! Toevallig had ik in aug '16 ook mijn laatste pil, alleen onze routes naar onze NOD is behoorlijk anders ja. @TantePerenboom toch, dat testje ziet er super uit! Ik duim voor je dat het gewoon als "a walk in the park" gaat zijn. Ik heb er een goed gevoel bij na die test ♡ @Luthien31 oh toch niets over richtlijnen mbt gewicht? En hoe vinden jullie dit nieuws zelf om nog 6 rondes te proberen? Zolang je maar niet het gevoel krijgt dat ze jullie laten aanmodderen. Dan gewoon gezellig maken nog de komende tijd in de slaapkamer! Hopelijk geen MMM voor jullie nodig. @WelcomeWondertje duim ook voor jouw eitjesfabriek mee! X
@TantePerenboom Heel begrijpelijk dat het allemaal zo spannend is. Maar je test ziet er echt zó mooi uit! @Luthien31 ik hoop voor jullie dat het in het komende halfjaar raak is voor jullie en de mmm niet nodig is. @JosjeM Spannend hoor om nu de mmm in te gaan. Ik hoop voor jullie dat de eerste poging gelijk raak is! @WelcomeWondertje Hopelijk is/zijn er woensdag groeiende follikels te zien, zodat je, wanneer jullie er aan toe zijn, weer een poging kan wagen. @Nog anoniem Creatief zeg! Ik zou willen dat ik zoiets zou kunnen. Ben helaas niet erg creatief. Hier nog steeds aan het broekloeren Nog niets te zien, maar wel menstruatiepijn, dus denk dat het vanavond of morgenochtend nog losbarst.
Dat kan met je toetsenbord op een android toestel in ieder geval bij mij: Eerst klik je linksonder !# en smiley emoticon. Dan kun je kiezen blz 1/2 of 2/2. En op blz 2/2 ♡♤◇♧ deze tekentjes... [nerd modus weer uit] haha!
En dank je wel Ik geloof het nog niet echt. Ik heb nog even een nieuwe foto toegevoegd van hoe ze er nu uitzien.