NOD-lijst 21 t/m 27 februari 2019 door tot iedereen op roze! Deel 2

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jeansflower, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Anders ik wel...ze zag de bloeding zitten op de echo. Het zat aan het uiteinde van m'n baarmoedermond. Dus waarschijnlijk toch door gemeenschap ( of te zwaar tillen, teveel inspanning, stress) ik moest me er in ieder geval niet druk om maken zei ze. En omdat ze het zag zitten zij ze wel dat ik misschien nog wat bruin bloed verlies deze dagen maar dat ik me daar geen zorgen om hoef te maken. Dus daar ga ik maar vanuit
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh meid wat ben ik blij voor je dat het al zo duidelijk te zien is en zelfs een kloppend hartje!!! Geweldig!! Zelfs misschien al iets verder dan verwacht, wat een verrassing!!
    Het kan ook zijn dat het overige bloed vanzelf oplost, maar anders idd niet gelijk ongerust maken.
    Oh ben echt zo blij, wat zal je opgelucht zijn nu :)
     
  3. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Heel erg opgelucht ja, valt een last van m'n schouders. Weet dat het geen garantie geeft en er alsnog een heleboel fout kan gaan, maar ik moest gewoon weten of het in ieder geval op de juiste plek zat. En ben blij dat die bloeding dus niet echt in de baarmoeder zat maar erbuiten. En dat dat dus blijkbaar gewoon niks geks is
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Nu gewoon lekker ervan genieten en je niet al te druk meer maken, je weet nu dat het op de juiste plek zit en dat er een hartje klopt. Het beste is proberen om toch rustig aan te gaan doen, en voor je het weet ben je het eerste trimester door :)
    Gaat de echo van donderdag ook gewoon door?
     
  5. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Wel lekker dat dat kon op zondag!
    Ben echt super blij voor jullie.
     
  6. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Ik ga m'n uiterste best doen om nu inderdaad gewoon wat meer te relaxen . En ja denk het wel, die stond al gepland...
     
    LilyB vindt dit leuk.
  7. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Heerlijk hé, is wel wat prijzig hoor, maar was het meer dan waard! Dankjewel :)
     
    LilyB en Dafino vinden dit leuk.
  8. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat een opluchting @Zuster9203
    Ik zou dat geld er ook wel voor over hebben.

    Hebben jullie een gezellige vaderdag gehad?
    Wij zijn lekker wezen zwemmen, papa’s gratis :) overal genoeg uitjes waarbij papa’s gratis zijn Haha. Scheelt weer in de kosten :p
     
    Dafino en LilyB vinden dit leuk.
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Gezellig :) klinkt als een geslaagde dag!
    Wij niks bijzonders gedaan, vanmorgen papa verwend met ontbijtje en cadeautjes, daarna naar de papa’s even cadeautje gebracht, gezellig bij mijn moeder gegeten en daarna even naar het speeltuintje hier in het dorp. Vanavond lekker relax op de bank gehangen en lig nu inmiddels in mijn bedje :)
    Slaap lekker dames
     
  10. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    @Lalaatje90 veel plezier straks. Wel een fotootje delen hè :)
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Succes en heel veel kijkplezier @Lalaatje90 :) nog maar 1 uurtje :D
     
  12. Dafino

    Dafino Fanatiek lid

    2 feb 2019
    2.135
    1.854
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het met jou? Is je eitje er al?
     
  13. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames hoe is het hierr ?

    @Zuster9203 ik zie dat je een echo heb gehad en toch gerustgesteld bent ! Wat fijn dat beebje op de juiste plek zit met een kloppend hartje ! Heerlijk is dat dan he ! En de bloeding heb ik ook een paar keer gehad hoor. Denk zeker wel 3 a 4 keer. 1 Keer voor mijn gevoel zo veel dat ik dacht dit gaat mis, maar goed ging het niet godzijdank hihi. Misschien helpt dat extra om nu lekker er van te genieten woehoeee!!!

    @Lalaatje90 heb jij een echootje vandaag ?? Zo ja veeel plezierrr !!!

    @DCG Hoe is het met jouu lieverdd??? Last van bijwerkingen of nite ? Ben je begonnen met ovu's ??
     
  14. Momof2rebels

    Momof2rebels Bekend lid

    21 dec 2018
    776
    385
    63
    Vrouw
    @Dafino Richting de 10e week zie ik jeetje wat gaat dat snel bijjou ook ! Hoe voel je je ?
     
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Eitje is er nog niet, vandaag temp 36,5 en even gecheckt..... bmm zit heel hoog, is zacht en open :) gister al benut dus vanavond voor de zekerheid nog een keertje ;) dus ben er vrijwel zeker van dat ie echt niet lang meer op zich laat wachten. Echt zo fijn om em vroeg in de cyclus te krijgen, zit pas op dag 12 dus denk dat ie dag 14 springt of zelfs morgen aangezien ik gister al wat eipijn had... spannend :D maar ik voel me er echt deze ronde ZOOO goed bij, geen idee waarom maar voel me een totaal ander mens!

    Hoe is het vandaag met jou? Niet hoeven overgeven?
     
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hey lieverd het gaat hier gewoonweg super!! Heb maar heel even spierpijn gehad van de pillen maar dat is nu alweer helemaal weg, heb er maar 4 daagjes last van gehad waarvan maar 2 dagen hevige spierpijn in mijn buik. Voel me echt gewoon supergoed!! Dit keer echt niks te klagen :D
    Geen ovu testen gebruikt hoor, nog steeds alleen tempen. Eitje zit eraan te komen zoals je misschien al hebt gelezen, denk zelf morgen of overmorgen.... voel aan alles dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit ;) dus druk druk druk haha :p

    Hoe issie met jou en de kleine frummel?
     
  17. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Alles was goed! Mooi hartje zien kloppen :D

    Foto laat ik ff privé als jullie dat niet erg vinden ;)
     
    Zuster9203 vindt dit leuk.
  18. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Oh wat fijn te lezen dat alles goed is :)
    Zal een heerlijk moment geweest zijn om het hartje te zien kloppen :rolleyes:
     
  19. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Het was vooral een geruststellend moment. Nu voelt t pas echt dat er iets zit wat goed aan het groeien is.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Fijn dat alles goed is!
     

Deel Deze Pagina