NOD lijst 23-30 april 2020 -> door tot iedereen op ROZE!

Discussie in 'NOD forum' gestart door Preitjuh90, 26 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    NOD lijst 16 tot en met 31 maart

    23 april(0)

    24 april (0)

    25 april (0)


    26 april (0)

    27 april (0)

    28 april (0)

    29 april (0)

    30 april(0)



    Totaal (1)
    Wachtend op de eisprong (0)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    ♡♡♡♡♡

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  2. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    NOD lijst 16 tot en met 31 maart

    23 april(0)

    24 april (0)

    Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

    25 april (0)


    26 april (0)

    27 april (0)

    28 april (0)

    29 april (0)

    30 april(0)



    Totaal (1)
    Wachtend op de eisprong (0)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    ♡♡♡♡♡

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  3. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    NOD lijst 16 tot en met 31 maart

    23 april(1)
    LVV17 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5

    24 april (1)

    Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

    25 april (0)


    26 april (0)

    27 april (0)

    28 april (0)

    29 april (0)

    30 april(0)



    Totaal (1)
    Wachtend op de eisprong (0)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    ♡♡♡♡♡

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  4. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    NOD lijst 16 tot en met 31 maart

    23 april(1)
    LVV17 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5

    24 april (1)
    Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

    25 april (0)


    26 april (0)

    27 april (0)

    28 april (0)

    29 april (0)

    30 april(0)



    Totaal (1)
    Wachtend op de eisprong (2)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    ♡♡♡♡♡

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  5. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    NOD lijst 16 tot en met 31 maart

    23 april(1)
    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5

    24 april (1)
    Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

    25 april (0)


    26 april (0)

    27 april (0)

    28 april (0)

    29 april (0)

    30 april(0)



    Totaal (2)
    Wachtend op de eisprong (2)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    ♡♡♡♡♡

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  6. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    @LVV117 sorry alles liep door elkaar haha. Als het goed is klopt de lijst nu :)

    Gezellig om je hier weer te zien (liever niet natuurlijk....maar je snapt wat ik bedoel denk ik :)
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  7. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Haha nu klopt hij wel.. welke dag zit jij nu in je cyclus @Preitjuh90 ?
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  8. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Haha inderdaad we gaan er gewoon weer voor! Hoe is het met jou?
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  9. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    Ik hang nog een beetje tegen menstruatie aan (dan wel bloed dan weer niet..)maar denk dat t vandaag of morgen echt door breekt. Dat hoop ik..want dan kunnen we weer verder met een nieuwe cyclus!

    Hoe gaat t met jou? Zie nu dat we gelijk lopen, 1e kindje rond 5!
     
    LVV117 vindt dit leuk.
  10. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ohja dat is minder inderdaad dan ook maar meteen ongesteld haha. Ik zit vandaag op dag 3 nu weer goed ongesteld. Afgelopen maand cyclus van 38 dagen gehad en ook niet echt ongesteld geweest vorige maand... en nu gelukkig wel! Hoop dat het deze maand toch echt een keer gaat lukken.
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  11. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    Aah lange cyclus! Hopelijk nu korter!!
    Doe je ook ovu testen?
     
  12. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Ja gelukkig wel haha anders had ik er deze maand helemaal naast gezeten. Ben ook een maand door de gynaecoloog al gevolgd i.v.m. tussentijdse bloedingen.
     
  13. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    Aah oke. En is daar iets uit gekomen verder?
    Wij hebben ook n doorverwijzing maarja...kunnen pas tegen eind mei bellen en dan zal de wachttijd 2 mnd zijn. Ivm corona stapelt alles op!
     
  14. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Nee alles was goed. Behalve dat er bloed bleef kleven aan mijn baarmoeder en dat dat de tussentijdse bloedingen kon veroorzaken dit is verholpen hebben ze aangestipt.
    Maar die maand natuurlijk een voorbeeldige cyclus haha..
    Hoogstwaarschijnlijk vorige maand een vroege miskraam gehad zegt de gynaecoloog ook omdat nu mijn cyclus zo gek doet en daarom vorige cyclus zo weinig ongesteld geweest.
    Waarom hebben jullie een doorverwijzing als ik vragen mag?
     
  15. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    Mijn vriend had 2x een thuistest gedaan en die waren negatief...de HA wist niet hoe betrouwbaar die waren dus een 'echte' test laten doen in het zkh en bleek zijn 'semen' van verminderde kwaliteit. (Hij heeft minder cellen dan 'normaal'. Toen doorverwijzing gekregen :)
    Aaah oke spannend joh. Vind ik althans wel...dat onderzoek enzo! Zal toch drama zijn als ze iets zien ofzo...
    Wat naar van de miskraam. Heb je het verder niet echt gemerkt? Nu ik op dit forum ben zie ik pas hoe vaak het mis gaat, vooral in die 1e weken...
     
  16. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Haaaaiiii
    Ik schuif met mn tuurtest in het vorige topic ook mee door naar hier, verwacht overmorgen ongesteld te worden aangezien de streepjes niet oplopen

    Wil iemand me aan de lijst toevoegen?

    Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4
     
    Preitjuh90 vindt dit leuk.
  17. Pandora

    Pandora VIP lid

    18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Oh hehe, mn NOD zou dan zijn 23 april
     
  18. LVV117

    LVV117 Niet meer actief

    Aah wat vervelend zeg.. hopelijk zijn ze niet betrouwbaar. Heb je thuistesten voor de man ja? Haha kunnen we dan ook nog wel een keer proberen.

    Ik heb toen kramp gehad en toen kwam er een hele grote bloedprop uit.. verder niks gemerkt. Mindere menstruatie en een langere cyclus de afgelopen keer. En nu merk ik dat ik super erg ongesteld ben ben er gewoon slap van...
     
  19. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    NOD lijst 16 tot en met 31 maart

    23 april (2)
    LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4

    24 april (1)
    Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5

    25 april (0)


    26 april (0)

    27 april (0)

    28 april (0)

    29 april (0)

    30 april (0)



    Totaal (2)
    Wachtend op de eisprong (3)
    Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (0)
    Negatieve test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    ♡♡♡♡♡

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  20. Preitjuh90

    Preitjuh90 Fanatiek lid

    21 feb 2020
    1.520
    905
    113
    Vrouw
    @Pandora welkom! Jou ksn ik nog vd vorige ronde..jammer dat je testjes niet oplopen...maar zonder bloed is er nog kans toch ;)

    @LVV117 jeetje. Dan is je menstruatie wel heel heavy! Heb je voor jullie kinderwens de pil geslikt?
    Nja ik weet dus niet of ze betrouwbaar zijn...hihi want we hadden negatieve uitslag en in het zkh lab ook. Dus bij ons klopte het! Maar vond het een erg ingewikkelde test dus ik had er weinig vertouwen in..
     

Deel Deze Pagina