Ik ga het weekend testen denk ik als ik het vol kan houden haha. Vandaag 7/8 dpo en vreselijke rugpijn heb 3 weken terug acute spit gehad dus dat zal nog wel een nasleep zijn denk ik. Op mijn tablet zie ik trouwens wel de handtekeningen weer.
30 april(2) juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 sunnyshines, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 1 mei(5) rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 gwoonan, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde mama2017, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk en ma) riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 2 mei(2) plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Nonma, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 MMM 3 mei(4) bella28, 30 jaar, 2e kindje, mmm eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 4 mei(2) pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 mjbp, 37 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na mk) 5 mei(3) leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 6 mei(0) 7 mei(2) roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. datumloos(0) buiten de lijst(0) totaal: 20 wachtbankje (10), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (1), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo, Ik heb mezelf ook even op de lijst gezet! Ik heb 20 april mijn eerste embryo terugplaatsing gehad. 2 mei word ik in het zh verwacht voor de bloedtest... Heel spannend! Helaas heb ik beide eileiders verloren afgelopen jaar, waardoor ivf onze enige mogelijkheid nog is om zwanger te worden. Maar ik heb goede hoop dat het gaan lukken! Kwaaltjes tot nu toe: steekjes in mijn baarmoederstreek en hele zere borsten, maar dat laatste kan ook komen door de Utrogestan die ik gebruik. En steekjes kunnen ook niks te betekenen hebben Ik ga op Koningsdag denk ik een early testje doen, dan ben ik 10dpo. Andere keren testte ik zo vroeg wel al positief Succes allemaal!
Hallo dames kan iemand mij erbij zetten 4 Mei baby2017- 24 jaar- 1e kindje- Ronde MM Vandaag Gonal F erbij gekregen
Welkon nonma enbaby2017! Ook jullie heel veel geluk! Wanneer iemand de lijst aanpast hierboven, kan je mij dan op het wavhtbankje zetten en de dame van 6 mei (weet usernaam even niet, staat op vorige pagina laatste lijst) van vorige versie lijst meenemen? Zijn weggevallen helaas..
Pitahaya: de banners van zwangerschappagina zelf werken (nog) niet goed, omdat de locatie niet meer klopt en het denkt ook dat het een plaatje is (img). Ik heb nu even een andere genomen (babytickers.net) en de BBcode gebruikt, en werkt! Op je mobiel zie je ze niet, maar als je in je browsersettings asngeeft dat je de desktopview wilt hebben dan wel. En dan werkt ook uit/inzoomen weer enzo. Veel fijner! Ik ga na mijn nod testen (3mei) omdat ik vermoed dat ei later was.. en durf dan niet te vroeg..
Spannend, wel een relaxt idee dat je tijdens je wachtbankperiode op vakantie bent! Hopelijk vind je genoeg afleiding en mag het zo zijn voor je!!
Ik wil dit weekend gaan testen, veel te vroeg als ik het vergelijk met m'n vorige cyclus. Maar ik heb al sinds donderdag last van m'n hormonen. Ik denk dat ik dus ongesteld moet worden, maar normaal zou ik dat nu dan wel zijn. En ik geloof helemaal niet dat ik zwanger kan zijn, maar misschien als de test het dan ook zegt dat het meer rust gaat geven
30 april(2) sunnyshines, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 LoisJoanna, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 1 mei(5) rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 14 leraje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 5 gwoonan, 26 jaar, 2e kindje, 2e ronde mama2017, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na mk en ma) riri93, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 2 mei(3) plusje, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 anonise, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 Nonma, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 MMM 3 mei(5) bella28, 30 jaar, 2e kindje, mmm eef92, 24 jaar, 1e kindje, ronde 6 mamajongens, 36 jaar, 4e kindje, ronde 5 luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Caroline1, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 4 mei(2) mjbp, 37 jaar, 1e kindje, ronde 7 (na mk) baby2017, 24 jaar, 1e kindje, Ronde MMM 5 mei(7) leolove, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 esther519, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 jk84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 2 (na mk) pitahaya, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 juutje89, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Kleintje85, 32 jaar, 1ste kindje, ronde 5 6 mei(1) mariska2005 ,31 jaar , 8ste kindje ,2de ronde 7 mei(2) roos198, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 pstjepiet, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1. datumloos(0) buiten de lijst(0) totaal: 27 wachtbankje (22), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (2), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
ik heb mezelf even achter de pc gezet en het lijstje weer even compleet gemaakt =] Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag =]
Hoi dames ik wil me graag bijvoegen alleen geen idee hoe dat werkt.... ik ben 29 ronde 4 nod datum Rond 6 mei En wij gaan voor een eerste kindje!
Haha ja, ik ben er nog niet achter of het op vakantie zijn me juist afleidt of juist meer tijd geeft om te navelstaren :') Hebben jullie ook zo'n last van kwaaltjes kijken? Ik wéét dat ik het niet moet doen en tóch...