NOD Lijst 6 t/m 12 juni 2019 door tot allemaal op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evi92, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    spannend! Succes!
     
  2. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    ** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** door tot iedereen op roze

    NOD JUNI
    * Ingii89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 - NOD 21 juni
    * Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 23 juni
    * Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 - NOD 28 juni

    * Mandytje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 30 juni


    NOD JULI
    * Luna86 - 32 jaar - 3e kindje - NOD 6 juli
    * Goudvis555 - 34 jaar -1e kindje - ronde 10 - NOD 6 juli
    * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 7 juli
    * Iemand1991 - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 - NOD 7 juli

    * Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 - NOD 8 juli
    * SD6 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 8 juli

    * Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 9 juli
    * Angela - 26jaar - 2e kindje - 4e ronde na mk - NOD 9 juli
    * Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3 na mk - NOD 10 juli
    * xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 - NOD 12 juli
    * Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 - NOD 15 juli
    * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 9 - NOD 16 juli
    * Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 16 juli


    Zwanger in Juni:
    Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2

    (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)
    Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5
    Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2


    Legenda:
    Wachtbankje
    Zwanger
    Ongesteld
    MMM
    Negatieve Test
    Twijfel-/Tuurtest

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum.
    Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden
    [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.


    zaterdag mn eisprong gehad, kan weer op het wachtbankje dus!
     
    Dana vindt dit leuk.
  3. Ruaa

    Ruaa Actief lid

    9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw
    Goedemorgen dames van het goede leven! Ik ben weer terug! Al een tijdje :X. Had weer een hoop te doen na de vakantie. Je weet wel: ALLES schoonmaken. Mijn tik als ik van vakantie terug ben. Nu is alles schoon en de was gedaan. Mn leven is weer routinematig :p !

    @Tabbey Wat ontzettend kut!! Echt verschrikkelijk! Ik leef enorm met je mee. Hopelijk is het volgende ronde raak!

    @Dana92 Veel plezier op vakantiee!! Probeer nog even het testen uit te stellen ^^

    Alle roze meiden: Hoe is het met jullie? Al veel last van zwangerschapskwaaltjes? Hopelijk lukt het een beetje met dit wisselende weer. Ik word er namelijk gek van. Hoofdpijn enzo :(

    Voor de rest.. Ben cd8.. Niet zo spannend allemaal. Heb al wel 2 ovu testen gedaan omdat alles kan op dit moment :p. Omowit, but thats okay. Tempen kan ik mn vinger niet opleggen. gisteren opeens 37,1 (had toen wel zomaar heel erg benauwd en kon moeilijk slapen) en vandaag weer terug naar 36,5. Logica is ver te zoeken in mn temp kaartje.

    OH! ff wat anders leuks te melden: WE HEBBEN EEN KATERTJE GENOMEN. echt zo een schattig ding. Helemaal witte Maine Coon. Nog maar 7 weekjes oud.. Toch een beetje een baby'tje in huis :p. Zo wou mn man mij even opvrolijken :D!

    Oh ja.. Heb wel hele vage steken links onderin mn baarmoeder, maar het sporadisch.
    Iemand anders die dit ervaart sinds na ongi is gestopt?
     
  4. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Negatief! Dus verwacht binnenkort mijn menstruatie. Vanavond dus aan de wijn :)
     
  5. Ruaa

    Ruaa Actief lid

    9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw
    Balen!!! Geniet van je vakantie en je wijntje!
     
    Feem vindt dit leuk.
  6. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    @Ruaa ik herken wel een soort drukkend gevoel voorafgaand aan mijn ovulatie... Start zo'n 3 dagen voor die tijd... Na ovulatie is het weer weg...
    & wat leuk zo'n klein katje: supper schattig!

    @ingii89 balen zeg! Dan maar lekker een wijntje vanavond inderdaad!
     
    Feem vindt dit leuk.
  7. Wensvoorbabynr2

    Wensvoorbabynr2 Actief lid

    5 feb 2019
    113
    119
    43
    Vrouw
    Spannend!!!:)
     
  8. SD6

    SD6 Bekend lid

    15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Hee wij lopen gelijk! Mijn temperatuurkaartje is ook 1 grote chaos :roflmao: lekker begin van de cyclus..... Heb je een foto van je katje? Ik ben zo benieuwd! Ik heb echt een ding voor kittens, en Maine Coons zijn super mooi! Laat staan een witte!

    Ahh balen zeg!! Maar het kan natuurlijk ook nog steeds te vroeg zijn he! Het goede nieuws is dat een wijntje in dit vroege stadium nog niet bij de baby komt dus lekker van genieten!! Ik schrok vorige keer zo erg dat ik het even uitgezocht heb hahaha
     
    Gandy vindt dit leuk.
  9. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Hier gaat t opeens snel. Net op controle bij de internist, die vond t ook maar lang duren. Verwijzing naar de gynaecoloog en vast bloed geprikt op antistoffen.
    Hadden vrijdag samen afspraak bij de huisarts, laat ik ook maar staan denk ik.
    Soort van blij dat er iets gaat gebeuren?!
     
  10. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja het zou nog kunnen. I know. Maar ik laat het even voor wat het is. Door het testen er toch weer teveel mee bezig en at wil ik niet hier op vakantie, een negatieve test doet toch wat met je. Dus vanavond lekker aan de wijn en als ik woensdag (12dpo) niet ongesteld ben en temp nog hoog dan test ik wel weer hihi. Dan zou je wel iets moeten zien als het er is. Vanavond wijn dus morgenochtend geen betrouwbare temp. Dus dan kan ik er ook niks mee en das juist even goed haha!
     
    Gandy vindt dit leuk.
  11. SD6

    SD6 Bekend lid

    15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Je hebt helemaal gelijk hoor! Absoluut je vakantie er niet door laten verpesten! Lekker genieten en het komt vanzelf uiteindelijk wel.
    Wat fijn dat je zo snel doorverwezen word zeg!! Dat kan echt voelen alsof er nu dan eindelijk iets doorbroken word en je eindelijk verder kan! Ik weet niet wat een internist is of doet, maar zou zeker even de huisarts er ook even over inlichten!
     
    Gliss vindt dit leuk.
  12. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Internist is interne geneeskunde, in mijn geval gaat ze over de auto-immuunziekte die ik heb (schildklierafwijkingen). Omdat dit vooral over mij gaat laten we ook de huisarts staan, want het kan net zo goed iets bij mijn man zijn natuurlijk (of samen, of niks;) )
    Maar iig gevoel alsof er iets doorbroken gaat worden en dat is even fijn, want t begon me toch wel stress te geven nu in ronde 11, met name de onzekerheid.
     
    SD6 vindt dit leuk.
  13. Gandy

    Gandy Fanatiek lid

    6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    heel begrijpelijk inderdaad!
    Ik had het met onze oudste ook... eerst ben je nog wel vol goede moed, maar na 11 maanden... bij ons stond de afspraak toen ook al en toen was het alsnog spontaan raak!
     
  14. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Daar hoop ik ook stiekem op ;)
     
    Gandy vindt dit leuk.
  15. Mandytje

    Mandytje Actief lid

    15 jun 2019
    129
    122
    43
    Wat denken jullie? Heb ik m'n eisprong al gehad? Ik twijfel heel erg aangezien sinds ik met de pil gestopt ben, ik stipt 14 dagen na m'n menstruatie lichte ovulatiepijn had. Nu niet gehad (maar kan natuurlijk ook snachts zijn geweest). Als ik afga op de test, twijfel ik enorm dus heb jullie hulp nodig
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Snap je twijfel, ze zijn niet echt positief, maar wel een oploop en afloop? Voor de zekerheid nog een paar dagen doortasten?
    Als je normaal op cd14 ovulatie hebt zou ik daar nu ook van uitgaan denk ik qua gemeenschap hebben.
     
  17. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Wanneer worden jullie meestal ongesteld? Wat is normaal? Is dat 14dpo, 15dpo?

    Ik ben gewend aan heel korte LF. Maar zit al op einde 10dpo en niet zwanger maar ook niet ongesteld. Ben wel benieuwd!!
     
  18. nena90

    nena90 Actief lid

    26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

    Eind van de middag eerste echo gehad. Helaas niet het nieuws wat ik graag wilde horen.
    Qua vruchtzak e.d. zit ik nu op 6.3 Dit had ik zelf ook in gedachten.
    Helaas was het heeeeel moeilijk te zien of het hartje klopte en de verloskundige twijfelde hier ook over, soms leek ze wat te zien en soms ook niet..
    Voor nu, afwachten en volgende week donderdag weer een echo om te zien hoe het er dan voor staat.
    Dus tot die tijd.. afwachten en duimen dat het goed gaat!
     
  19. Mirremuis

    Mirremuis Actief lid

    30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Oe dat is wel heftig. Hopelijk valt het mee! Ik duim voor je.
     
  20. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Bij mij 13 of 14 dpo.
    Ze zeggen dat er 'normaal gesproken' 14 dagen tussen ovulatie en menstruatie zit en dat dus vooral het eerste deel vd cyclus cd1 t/m ovulatie verschilt. Maar lees op fora genoeg andere berichten.

    Jeetje wat spannend! Duim voor je!
     

Deel Deze Pagina