Ik wens je heel veel succes! Ik heb gewerkt als verzorgende C in de thuiszorg! Maar voor mij nooit meer thuiszorg! Het is echt diep triest hoe er op het moment gewerkt wordt! Dat geld zowel voor thuishulp A-B-C-IG en voor de verpleegkundige! Hoop voor je dat de organisatie waar jij voor gaat werken de zaakjes beter in orde heeft! Succes meid! Liefs Pearly
Nee dat niet maar ik weet dat het een rommeltje is en er slecht met personeel en de klanten word omgegaan. En daar zijn een hoop mensen de dupe van het is vind ik een hele slechte zaak! mensen zonder diplomas, eroppuit sturen en als je het verpest is er niemand om dat tegen te gaan. Het is een rommeltje! in de thuiszorg jennie72
Tip voor iedereen om er dus niet te gaan werken. Klinkt niet erg lekker idd..... Ik wens je heel veel succes met het vinden van leuk werk Jennie
Bedankt zal wel goed komen. En ja is heel jammer voor die oudere mensen. Wann die zijn de dupe er van. jennie72
Hallo, er staan zoveel pagina's bij sinds mijn laatste bezoek dat ik het lijstje niet meer terug kan vinden. Ben zo benieuwd hoe het er bij iedereen voorstaat. DOEII
"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> *** PEARLY JARIG *** 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->11 - 32 - 4 - 3 - 1 Hier is ie jannes! Liefs Pearly
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=#812463 kijk eens op deze sites heb ik net ergens gelezen is echt te bizar
zo ff geklust net hihi ik hoop dat het nog op tijd was als ik vanmorgen mijn ei had.. wat dneken jullie?
Dit las ik net ergens De bevruchting De eicel blijft na de eisprong een paar uur leven, maar zaadcellen leven veel langer. Die kunnen het soms wel een week vol houden (er zijn zelfs gevallen bekend dat zaadcellen meer dan 10 dagen in leven bleven. Dat betekent dat je gemiddeld zeven dagen vruchtbaar bent. De kans op bevruchting is op het moment van de eisprong tot een halve dag erna het grootste. Zelfs drie keer zoveel als in de zeven dagen voor de eisprong.
oo kijk eens aan bedankt derona... morgen nog maar een keertje voor de zekerheid en dan moet er echt iemand van de wachtbank af naar de novembermama's
@Berna, als je je ei vanochtend hebt gevoeld heb je echt precies op het juiste moment geklust. Hopen dat het raak is en dat de samensmelting plaatsgaat vinden