Halo ik hier ook weer even Ben de hele dag al moe moe en nog eens moe meer mensen hier last van of ligt het aan mij
Hi Danjo, Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik hoop wel dat het ja zou zijn... Heb namelijk (met een dag vertraging) hetzelfde gehad... Ik had dinsdagavond opeens doorzichtig slijm (echt een hele klodder sorry..) bij het afvegen en woensdag krampen in m'n linkerlies (ongeveer)... Ook wij hebben dus gisteravond geklust (en zondag) dus.... Hopelijk is het gelukt [-o<
niemand al lang kramp net als ik? Ik maak me echt zorgen maar goed maandag is mijn NOD, nu testen heeft nog geen zin. duim duim voor alle die nog voor hun NOD zitten
hoi dames, Alles goed met iedereen/ Ben een tijd niet geweest. Druk in ons huisje en met werk. Alle zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan. Ik hoop dat ik mij begin april bij jullie kan aansluiten. Dit weekend is het weer KLUS weekend joepieee! liefs essiee
hai meiden ben ik weer daantje86 ahh meid dat had ik eht niet aan zien komen,, jammer de andere meiden die ongi zijn geworden, klote zeg hoe is het met de rest? geen zwangeren er bij toch? met mij gaat het wel heb ook erg last van me borsten en me buik veel last van krampjes en misselijk in vlagen..
Ben nog steeds aan het broekgluren, ben namelijk nog steeds niet ongi. Had vanochtend een negatest en twee weken geleden op donderdag een posi ovutest, ik zal morgen dus wel ongi worden
ahh meid,, vervelend he afwachten,, ik haat het ook hoor meiden ik duik me bed in ,, ben zo misselijk en moe,, blehh,, tot morgen,, succes allemaal.
Nou zeg, t is hier inderdaad rustig. Maar ja, geen nieuws, goed nieuws zullen we maar denken! Iedereen inderdaad waarschijnlijk druk aan t klussen....
Hallo meiden, het is hier zeke rustig. Ik ontvlucht het voetbal even! Ik ben net heerlijk wezen sporten. Heb hetzelfde als jij Marjolein, blijf vreselijk moe.
Hey Marjolein, ik zie dat we onze NOD op dezelfde dag hebben. Ga je t denk je volhouden om te wachten met testen tot na je NOD of ben jij ook zo nieuwsgierig?
Okee, mijn naam kan ook in het rood op de passagierslijst. Ik ga verhuizen naar april. Succes iedereen nog in maart, en heel misschien tot ziens. Nieuwe NOD is 12 april. DOEI!
Ik ben ook niet positief over die testen, ookal heb ik ze nooit gebruikt zelf! Ik lees altijd dat van de bevruchte eitjes maar ongeveer de helft het ook echt red in die eerste weken, als ik dat hoor/lees denk ik altijd dat het maar goed is dat we daar geen weet van hebben, maar als er dan testen bestaan waarbij je zo vroeg al kan testen, dan kan dat haast niet goed zijn. Zelf ervaar ik de periode dat ik moet wachten altijd als spannend en leuk (niet altijd even leuk,) mijn vriend en ik fanataseren dan al voorzichtig aan, en elke ochtend dat er geen bloed is is natuurlijk leuk! Oke, het is vervelend als je toch ongie wordt, maar ooit zal de dag wel eens komen dat je echt een positieve test hebt! Ik wacht altijd heel land als ik overtijd ben, deze maand heb ik pas met 43 dagen voor het eerst getest, ja toen had ik wel een beetje verwacht dat ie positief was... maar liever dat dan dat ik veel te vroeg test! Maar kan me goed voorstellen dat dat niet altijd even makkelijk is voor iedereen! Dat met dat slijm heb ik ook altijd rond mn vermoedelijk vruchtbare dagen, het begint de dagen voor de eisprong met een beetje, naar steeds meer.. en zo rond de eisprong is het echt een prop. Wel handig hoor, weet je ongeveer wanneer je extra aan de klus moet. Volgens mijn vriend is dat zo bedacht door moeder natuur, zodat de man minder zijn best hoeft te doen voor het 'ahum' makkelijker glijd. Sorry voor de details maar ik moet daar altijd hard om lachen, hahaha! Peetje ik heb de laatste 2 maanden ook zulke krampen, soms kan ik niet eens fatsoenlijk staan. Ben met spoed naar het ziekenhuis geweest en overal op onderzocht maar er is niks aan de hand. Het begint een aantal weken voor mijn NOD al, en houdt aan tot tijdens mijn ongie! In mijn geval is het niks om zorgen over te maken, maar als jij je zorgen maakt kun je het beste voor alle zekerheid even contact zoeken met je HA denk ik! Meiden, voor het eerst dat ik zoveel 'lotgenoten' ergens tegen kom, en ik moet zeggen.. het geeft echt een enorme steun hier zo rond te lezen!
Ik ga het volhouden was vorige maand zo blegh krampjes tot pijn noe et maar op was er eigenlijk van overtuigd dat het zo zou wezen ( ben eerder zwanger geweest dus wist eigenlijk wel hoe het voelde)( maar weet nu dat je lichaam je ontezettend voor de gek kan houden Dus ik wacht netjes Bigdream ik wordt er helemaal simpel van kan wel lopend slapen heb ik het gevoel