NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    O trouwens, heb hier nergens last van, alleen beetje obstipatie, maar verder geen enkele zss. Vorige maand had ik er 1000. Tenminste, dat dacht ik... Voel dus ook een beetje dat NO GO gevoel...

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat klinkt anders echt wel hoopvol, hoor... temperatuur hoog is goed en ongikrampjes zijn ook niet slecht, zeker niet als je ze al een paar dagen hebt. Ik ben wel heel benieuwd, eerlijk gezegd... :oops:

3. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Alle zwangere dames: Van harte met dat ROZE en vooral (als jullie het kunnen missen) met dat HCG blijven strooien hoor!

Zen: Je moet zo maar denken het zijn en blijven mannen die zich niet in een ander kunnen verplaatsen als ze het zelf niet kunnen voelen. Inlevingsvermogen is blijkbaar alleen voor de vrouw bestemd ....

Voor de dames in het rood: Jammer, maar op naar die mooie sportwagen!

Voor de wachtbankers: Ik heb lekkere pot smaakjesthee gezet en beschuitjes met verse aardbeitjes klaarstaan hier in de wachtkamer. Wie helpt mij mee de schaal leeg te krijgen?

Groet,
    Gepie78

4. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

10 jan 2008
    3.967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    heb me weer niet kunnen inhouden, getest en natuurlijk negatief! Balen!
    Natuurlijk weer te vroeg getest en ook nog eens midden op de dag... Moet je ook niet doen... Had al niet echt hoop deze maand, nu helemaal niet meer. Zal wel gewoon ongesteld worden. Als ik het vrijdag nog niet ben doe ik weer een test.

5. Hallo allemaal!

Wat een goed nieuws weer allemaal!
    De zwangere lady's onder ons: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

De wachtende met name mezelf: SUCCES!

De ongi-lady's onder ons: OP NAAR DE VOLGENDE MAAND!

Hier verder nog geen zss...
    Weet niet meer hoe het bij angelina was... volgens mij had ik alleen maar last van me (.)(.)
    Maar nu nergens last van denk ik... alleen een heel erg gepukkelde voorhoofd wat ik ooit kwijtraakte door een zwangerschap :(
    Maar dus sinds een paar dagen weer heb.
    We moeten dus nog even wachten... 8 dagen...

Nog iemand online hier? Die even zin heeft om te reageren?

x Diana

6. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Alle zwangeren van harte proficiat!

Ik ben zelf deze ronde begonnen met tempen en dacht dat ik geen eisprong had gehad, maar daarnet maakte ff ineens een kruis... wel zo'n 5 dagen later dan ik zelf gedacht had, maar gelukkig nog wel geklust ;)

7. Hey... ik sta nog niet op de p.l

Mag ik een plekje op 26 mei? :D

Alvast bedankt!

8. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    zo nou blijf broekloeren hier, maar nog niets te ontdekken!

wel wat krampjes in mijn buik, maar ik heb ook last van mijn darmen, dus is het moeilijk te zeggen wat het is...

ook hier pukkels:S had ik bij mijn zwangerschap van mijn zoontje niet....

maar goed heb mezelf met de laptop op de bank genesteld glaasje sinas erbij!

9. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    @ mamadiana

Ik had bij mij eerste zss ook helemaal nergens last van, kwam er pas een week later achter dat ik zwanger was, want kon niet geloven dat het de eerste ronde raak was en verwachtte dat de ongi alsnog wel zou komen. Hoop dat het nu weer zo is. mn tweede zwschap (mk) testte ik eerst negatief op NOD maar voelde dat ik zwanger was, drie dagen later nogmaals getest en toen bleek het wel raak te zijn.
    Zo zie je, het zegt niks!

10. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    @lb22
    ga jij ook honderd keer per dag naar de wc? Ik word soms simpel van mezelf, maar blijf maar broekloeren.

11. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Passagierslijst Mei 2008

01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu
    03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77
    04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979
    05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13
    06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger
    07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss
    08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia
    09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA
    10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick
    11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13
    12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24
    13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78
    14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj
    15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah
    16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24
    17: lb22 & Minimuis & Clarike
    18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel & Hola
    19: Libra & Dancevalley &Femmy & Marriedgirl & Kiddo81 & Mikki77
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: Noppie & Spekkie & Miracles & lautjuh85
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83
    23: Marina71 & Minime25
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy & Shannah
    26: Jesske & Nynke1980 & Yustin
    27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda
    28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76
    29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79
    30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78
    31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & mama van Tessa

168 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    22 Zwanger, 59 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Testmarathon:

21 mei
    lautjuh85

23 mei
    JedidJah
    Libra

26 mei
    kellly

29 mei
    Curly79

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen!

@ Hola: gefeliciteerd meid. Ik weet niet of je al op de lijst stond. Ik kon je namelijk niet vinden. Ik heb je bij de 18e neergezet.

Verder gaat het hier bij mij wel goed. Ik heb wel veel last van mijn buik en vanmorgen stond ik op met een misselijk gevoel. Ik heb al getest gister maar natuurlijk negatief. Veelste vroeg haha. Ik wacht nog even een paar dagen.

12. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    op zijn minst als het geen 101 keer is :)

13. Wie wil mij op de passagierslijst neerzetten?

De 26e is mijn NOD

Alvast bedankt!

... nee ok weet ook dat het nog helemaal niets zegt... eitje moest gister gaan innestelen... had vandaag trouwens heel licht roze afschijding beetje dan...
    Nu niet meer.... dus laten we hopen dat ronde 4 raak is :oops:

En dat wachten... jeetje dat duurt zo lang hihihihi ;)

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Heb trouwens nog ff een vraagje, wie heeft er ervaring met de ovu en zw testen van babyboom?

Heb namelijk vorige cyclus met ovu-testen van de apotheek getest, deze was vet positief, misschien dat t aan t andere merk ligt...? :(

Heb trouwens wel al een dag of 4/5 last van rommelende darmen, hoofdpijn, ineens puistjes in m'n gezicht (heb ik nooit!), mn (.)(.) voelen anders aan dan normaal (lijken ook wel groter trouwens, zelfs mn hubbie viel t op :) ) en een raar gevoel onder in mn buik (lijkt op ongi-krampjes, maar minder sterk).

15.  
  16. @ miracles: Sorry wijffie heb er geen ervaring mee.

Ik heb nog helemaal geen ervaring met ovu-testen,
    Wel zs-testen... gewoon eigen merk van drogisterijen of clear-blue

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve MEIsjes daar wask weer...

net even gegeten bij schoonouders, vriend en ik steeds zijn lege wijnglas met mijn halfvolle wisselen :) en het viel niet op geloof ik!

... ik denk dat ik zo ga testen trouwens.

omdat ik een beetje vergeten was dat lief van dins tot donder in het buitenland zit! daarom mocht hij kiezen: nu test of wachten en evt per sms/telefoon goed of minder goeg nieuws.

hij koos voor testen.

kan dat wel savonds?

aargggggggggggggggggggg!

*eet van zenuwen hele schaal beschuit met aarbeien (muisjes?) van gepie op*

ps balen femmy, nega test! maar, je bent nog voor NOD dus ik hoop en duim voor je!

trouwens, ik ben uitgegaan bij NOD van luthale fase van 12. dan had ik gister ongi moeten worden. maar misschien heb ik wel gewoon normale voor het eerst van 14! dan zou het morgen zijn. ..

murmel... :rolleyes:

18. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Suc6, spannend, en ben benieuwd!

Volgens mij kun je ieder moment van de dag testen, alleen heb je s'morgens nadat je geslapen hebt, meer hcg in de urine, omdat dan je urine meer geconcentreerd is...

@mama diana, ik heb ook alleen nog maar getest met eigen merk van apotheek en drogist, dus ben eens benieuwd, niet dat ik nm eitje gemist heb door die ene testen van babyboom, maar lijkt me sterk overigens... maar ben wel beneiuwd naar andere meningen!

19. Female

Female Niet meer actief

Ow Klingel wat spannend!
    Kan wel 's avonds. Als je maar niet heel veel gedronken hebt en net bent wezen plassen ;)
    Laat ons weten ok!
    Ik duim voor je, ben heel benieuwd!

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    oeps ik heb net een liter thee op en ben 3 uur geleden naar wc geweest!
    maar, dat moet mat care ultra sensi blabla toch wel aankunnen?

Deel Deze Pagina