ik snap wat je bedoeld meid. frustrerend dat je ongi niet wil komen want zo blijf je hoop houden terwijl je negatief hebt getest. Je ongi moet toch ooit komen tenzij.......... misschien is het goed om maandag te bellen met je huisarts voor een geruststelling.
Nou vanmorgen de suiker test gedaan maar de suiker zonk gelijk. En of het omhoog kwam ja hoelang moet dat dan duren. Maandag toch maar een gewone test kopen. Nu ga ik lekker mijn verjaardag vieren en hopelijk van het mooie weer genieten
Hey Meiden, Ik heb het even geprobeerd maare wel met het tweede plasje telt dat? Het zonk direkt dus ik zal het morgen vroeg is proberen met het eerste plasje? Ik ga genieten van het mooie weer vandaag liefs Chantal.
hallo suske, tuurlijk mag je mee in het voertuig. (ik weet niet hoe dat moet maar andere lezen je bericht vast!) succes
Goeiemorgen meiden, Wat een heeeerlijk weertje vandaag. Helaas zijn we met de tuin bezig dus ligt alles overhoop. Kan niet in de tuin zitten
Hoi meiden! Ik wilde even laten weten dat ik hier ook gezellig mee hoop op goede resultaten. Mijn NOD is vandaag of morgen dus het is weer ontzettend spannend.. Maar die suikertest ga ik niet proberen, lijkt me een beetje onzin.. En als je het dan doet neem dan poedersuiker, dat drijft vast beter Ik wens iedereen een fijne dag toe, ik ga zelf ook in de tuin bezig, ben een terras aan het leggen dus ook hier ligt alles overhoop. Het is in ieder geval een goede afleiding!
Ze zijn bij ons nu bezig de tegels eruit te halen. Binnenkort krijgen we ook een nieuw terras. Eindelijk een mooie tuin.
Als de mei maand zo goed zal blijven verder gaan, moet er nu toch bijna iemand weer positief testen? Groetjes
Goedemorgen dames, weer een stralende dag voor de boeg! Gisteravond weer braaf geklust. Nou schrik ik even van dat berichtje een paar pagina's terug over dat 'blijven liggen'. Bedoelen jullie daarmee dat na het klussen je vent nog even met zijn gevaarte in je blijft liggen? Dat hebben wij dus niet gedaan . Betekent dit nu ook weer minder kans? liefs noppie
Nee dat jij nog even blijft liggen en niet meteen naar de wc rent. Er zijn meiden die het wel doen en toch nog zwanger zijn geworden hoor. Ik blijf meestal ook nog even liggen. Ik had zelfs op internet gezien dat je je bekken wat moet kantelen om de zaadjes de goede kant op te leiden haha.
Hoi Lautje, Oh gelukkig. Ik ben wel 10 minuten blijven liggen gister, ook een beetje met mijn bekken naar achter. Gistermiddag had ik iets dat leek op vruchtbaar-slijm, maar het was maar heel weinig, dus of dat nou mijn eisprong aankondigt: ik hoop het maar. Heb vannacht heel intensief gedroomd dat ik een jongetje had. Ik vergat hem alleen op te halen van het kinderdagverblijf . De hele droom liep het raar en voelde ik me schuldig dat ik niet goed genoeg voor het jongetje zorgde. Typisch he? liefs noppie
Grappig, dat is ook precies wat ik nu aan het doen ben De helft van de oude tegels ligt nog en heb al een strook van de nieuwe liggen (het is een redelijk kleine tuin dus alles moet tegelijk wat dat betreft) Laat maar een foto'tje zien als het af is! Kijken of ik inspiratie kan opdoen. *nieuwsgierig* En Noppie, volgens mij hoef je je niet echt zorgen te maken hoor, het spul gaat er met een aardige vaart in, en dan zwemmen ze ook nog eens behoorlijk snel. Dus als je in de goede tijd van de maand zit zou je eitje prima bereikt moeten worden. Mijn vent blijft trouwens wel even liggen, maar dat heeft meer te maken met hoeveel puf hij dan nog heeft dan met wat anders
Wij hebben alle oude tegels er al uit. Het is 1 grote zandbak haha. We hebben maar even pallets neergelegd want anders heb ik steeds zand in huis. Als we beginnen zal ik fotootjes maken. Doe jij dat dan ook even? haha. Ben ook wel nieuwsgierig. Mijn mannetje zou halverwege mei beginnen. Dus volgende week hoop ik.
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & amanda23 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 31: Meisje84 & lichtje 139 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 7 Zwanger, 7 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 23 mei JedidJah 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen
Oh, nou spannend. Je bent gelukkig 10 jaar jonger dan ik en waarschijnlijk dubbel zo vruchtbaar! Toch gek: ben mijn halve leven bezig geweest met de pil en NIET zwanger worden. Nu puntje bij paaltje komt blijkt het niet zo eenvoudig om (nog) zwanger te worden... Anyway: heeel veel succes! liefs noppie
Ik dacht ook altijd dat zwanger worden niet zo moeilijk was. Maar je moet echt gewoon gaan rekenen wanneer je een ei hebt. Als ik soms verhalen lees van meisjes die de pil een keer zijn vergeten en dan zwanger raken.... Jij ook heel veel succes. Ik gun het iedereen van harte..Hopen op een vruchtbare maand haha. Liefs Lautjuh
hier ook de hele tuin overhoop, gisteren dan is al bijna af, we zijn ons terras aan het verleggen, hebben er een heel stuk gras uitgehaald n daar komen nu stenen in nog een klein stukje, en ik kan gaan genieten van me moooie tuin en het mooooooooie weer wordt er helemaal vrolijk van.