NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

@muurtje: ja denk het wel dat de mirena gewoon weer trug gaat na de 9 maanden
    en ja weet bijna wel zeker dat mijn ei is geweest tenminste volgens de dokter ook die zei namelijk dat ik halverwege de menstruatie zat en dan is mijn ei meestal (tenminste voor de mirena) psies op tijd

2. gemke

gemke Niet meer actief

errgister had ik mijn ei overigens hihih

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ah! na slijmerig zijn!
    Hihi
    Of hoe moet je het noemen. Heb ik ook wel eens gehad. Waarom? Zou het niet weten...

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja... je hebt voor de mirena en... die er na.. hihi
    Bij mij is het opeens zo onregelmatig als de pest. En ik heb opeens ook een hele korte lf. TErwijl vroeger... het allemaal op de klok gelijk te stellen was...
    Maar ja ik ben nu ook ouder enne dingen veranderen... helaas. MAar ik ben ook niet meer 9 dagen ongi .. maar ongeveer 3 das echt wel prettig.

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Oh meiden ik zie net op de lijst dat mijn NOD op moederdag valt............zou het een voorteken zijn???? Lijkt me wel een heel erg leuk eerste moederdagcadeautje!!!

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hai meiden,

Ik kom even snel gedag zeggen.

Vanochtend gezellig op visite geweest bij een forumvriendinnetje en vanavond komt er vistie hier. Dus ik moet zo nog snel even door het huis heen met de stofdoek, stofzuiger en dweil. Daar is natuurlijk nog niets van gekomen vandaag.

@ Kuki, hihi, leuk dat je het leuk vind. :D Drie maanden geleden had ik dit zelf ook nog niet verwacht. Maar opeens was dat gevoel er, dus we gaan er helemaal voor.

Zo nou ga ik gauw wat hier in huis doen.
    Misschien tot vanavond en anders tot morgen.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ BB10; lijkt mij ook een geweldige!
    We gaan er voor!

8. gemke

gemke Niet meer actief

@muurtje: ik ben altijd maar 2 a 3 dagen ongi geweest nooit langer eigenlijk

@bb10: laten we het hopen dat het een voorteken is meis

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gemke;
    Wees blij...dat je maar een paar dagen hebt.. Ik ben vroeg aan de pil gegaan. Ik verrekte namelijk van de pijn in mijn buik, rug en benen en ik was minimaal 1 week heel erg ongi. Het ergste was ook dat ik op een gegeven moment om de twee weken ongesteld was. DAt was echt niet te harden. En ik was zo slap als was geworden

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Goeiesmiddags deze middag.

Ja hoor het beppen is begonnen!!

Nu je het zegt de 10e op moederdag... Die link had ik nog niet eens gelegd. Zou idd wel mooi zijn. En het dan ook nog gelijk die dag vertellen aan moeder en schoonmoeder, hahaha dan is het plaatje echt rond.

11. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik wens jullie trouwens een prettig weekend meiden.

Wij vertrekken vanavond weer naar ons klushuis.
    Tevens ben ik dus ook niet online op zwp.

Toedels

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahahahah! Ik zit net naar radio 538 te luisteren. Komt daar een liedje voor bij.... F*ck you verry mutch... Whahaha!
    GEweldig

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben achter nog iets gekomen... we gaan NIET het eurovisie songfestival winnen. hihih
    Wat een bud nummer!

14. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Muurtje, ja ik vond mijn banner ook wel toepasselijk. Ben zat van al het wachten.Maar die van jou is echt vrolijk met al die kleurtjes.

En ik vind het nummer shine ook niets aan. Die hele sondfestival kan me ook niets meer schelen. Stom politiek spel.

Zo dat lucht op

15. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ja, op moederdag een positieve test zou wel helemaal geweldig zijn. Maar ja, niet teveel hopen, flink klussen en dan het wachtbankje op...

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Een beetje hoop is niet verkeerd toch? Maar mezelf kennende maak je jezelf rond de NOD zo gek met allerlei klachten die je zo hoopvol maken.
    Ik hoop voor je Line dat moederdag voor jou een superroze dag mag worden.

Ik vestig mijn hoop niet meer op deze Nod, we moeten 6 mei voor het eerst naar de gyn. Ben benieuwd wat daar uit zal gaan komen.

17. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    [-o< [-o< :rolleyes: :rolleyes: [-o< [-o<

18. Smokey

Smokey Fanatiek lid

6 jan 2009
    1.846
    0
    0
    Hallo meiden,

Hebben jullie nog een plekje over in de hummer?? Hij is wel heel stoer!

Even kort verhaaltje over mij:
    In dec08 ben ik gestopt met de pil en het was meteen raak! Helaas met 10 weken kreeg ik te horen dat het hartje met 7,5 niet meer klopte. Op 26-02 mijn miskraam gehad. Nu eindelijk na 50 dagen :( weer ongi :evil: en wil dolgraag verder. Mijn cyclus een beetje moeilijk te zeggen maar ga maar weer van een redelijk normale cylus uit, dat was normaal ook altijd ga er vanuit dat deze lange cyclus met de mk te maken heeft.

Oh ja mijn nod is dan op 14-05 wil iemand mij erbij zetten??

Liefs

19. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Pieps dames

kwam ff kijkje nemen,
    al bijna 20 paginas bij... :)
    Ga niet kunnen teruglezen, heb nog veel werk te doen.

Gaat het hier ? rustig aan?
    Ik hou me sowieso wat op de achtergrond, met cyclussen van 47 dagen valt er niet bijster veel te vertellen... ;)

liefs!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

ook ik mag me helaas hier melden van uit de nod april lijst
    de duivels zijn vanmorgen door gebroken, na een temp daling vanmorgen.
    Mijn Nod mag op 14 mei.
    Oke tot later...

Deel Deze Pagina