je kunt er ook niks anders op zeggen en ken hem zelf het beste idd... tja als er mensen wat vanaf zouden weten mochten ze hem per direct voor blok zetten zullen zien na een jaar niet raak stap ik na HA en dan kan ie maar gaan.
chocopinda's jammie...ik heb soms van die vreetbuien, echt dan eet ik in 1x zo'n hele zak op Me pizza is er nog steeds niet ...
@ Zomaar: Wat een shitsituatie zeg Hier wil mannetje ook nog niet naar het ziekenhuis en ik ben net als jij 24. Mannetje wordt 28 in juni.. Klinkt misschien raar wat ik ga zeggen, maar ik heb me er bij neergelegd. Het heeft geen zin om er ruzie over te maken, daar schiet niemand iets mee op. Er komt een moment dat ook hij er gek van wordt dat het maar niet lukt. Ik ben er van overtuigd dat dat moment bij mannen iets langer duurt. Een andere optie is om te beginnen bij de onderzoeken van jou zelf. Ondanks dat je al een keer zwanger bent geweest en je een regelmatige cyclus hebt zijn er nog 100 andere redenen waarom het wellicht niet lukt. Vergeleken met al die jaren geleden dat je zwanger raakte is er een hoop in je hormoonhuishouding veranderd, vergeet dat niet! Misschien dat je mannetje dan vanzelf open staat voor de onderzoeken, als hij ziet wat er allemaal bij komt kijken. Dikke knuffel voor jou, het is en blijft klote!
Bah zomaar, wat een rotsituatie ! Ik denk dat hem afwijzen in bed ook niet echt een oplossing is, maar ja, wat dan wel, als praten niet helpt.. ik kan je helaas niet echt een advies geven. Knuffel!
zijn we allemaal even oud. hij is net 28 geworden en volgende maand ik 24. leg me er idd er eerst maar bij neer en zodra het september is kan ie alles weer aan horen... tis niet leuk word der depri van. wil je wat of wil je niet. zo lekker me bed in...
Yep gaat verder wel goed, maar wordt gek van mezelf, dan kan ik volop genieten en dan komt die onzekerheid weer om de hoek kijken. Maar als ik alles bijelkaar neem moet het wel goed ziiten, heb zelfs alweer last van een zwangerschapsmasker, schijnt bij een tweede bij de eerste zonnestralen al mis zijn. Verder nu al mijn voedings bh aangedaan, want dat zit fijner.... die andere past niet meer en de andere zit in de was. Ja ik heb er niet zoveel omdat ik dacht dat mijn borsten kleiner werden, niets was minder waar. Vond het zonde om direct alles weer nieuw te kopen. Verder heel veel dorst, moe en er afwezig en MAAK NIKS AF.....zelfs koffie zetten niet, dan kijkt manlief me lief aan en zegt, ojee jij bent ECHT zwanger. Whahahahaha....
Haha wat grappig dat we allemaal even oud zijn Ik begrijp je gevoel helemaal wat betreft het wil je nou of niet.. Toch denk ik dat het bij mannen allemaal iets langer duurt tot het doordringt dat het misschien niet vanzelf gaat lukken. Praten is hier overigens ook geen optie, dan wordt hij alleen maar boos en zijn we nog verder van huis Duik maar lekker je bedje in en vergeet niet dat voor ons het moment van een positest ook een keer komt! Dikke knuf!
Kan me voorstellen dat je af en toe onzeker bent hoor meid! Was ook best een onzekere periode rond je positest! Wat grappig dat je mannetje van alles herkent met het afwezig zijn enzo Probeer toch maar lekker te genieten, want zo te horen ben je echt zwanger!
Toppie van je temp!!! Man is bedaard einde van de maand kast kopen ondertussen mag ik wel eens in de kringloop gaan neuzen
thnx iedereen. btw ben nieuwsgierig is tante mars der dochtertje al geboren????/ kijken hier weer een stomme film op rtl4. al zo vaak gezien maasr tv is verder niks
@Zomaar, bij mijn 1e zwngsch zou manlief ook die ronde naar het zkh moeten, en later heeft hij gezegd tegen mij dat hij blij was dat het niet hoefde, toch een soort mannelijke trots, maar hij zou het wel hebben gedaan. Omdat hij zelf ook heel graag een kleine wilde.....
Hallo dames!!! Balen zeg voor jou zomaar dat mannetje (nog) niet naar de ha wil... Hier gaat het wel redelijk goed...sinds gister is me ongi goed doorgekomen... Groetjes
nog? denk nooit. besluit staat vast hoor. mits er een wonder gebeurt hier alleen ongi met plassen/afvegen verder neit bepaald. vorige maand ook al weinig...
Tante is nog niet bevallen nee... Het inleiden schiet voor geen meter op. Gisteren en vandaag heeft ze aan de weeenopwekkers gelegen, maar dat heeft op een paar harde buiken en een enkele wee na niks geholpen. Ze denken er nu over om haar 1 of 2 dagen naar huis te sturen zodat ze op adem kan komen. Morgenochtend gaan ze weer kijken hoe het er voor staat. Ze zou me een smsje sturen als ze bevallen is dus dan laat ik het jullie gelijk weten. Ik ga richting bed, ben kapot! Al mijn collega´s zijn vrij deze week dus wordt een hel denk ik... Gelukkig woensdag wel vrij! Slaap lekker allemaal en tot morgenavond!
balen!!! Ik heb het ook nog niet echt erg, maar ja het is er wel... hopen dat het niet onwijs lang duurt nu die ongi... succes zomaar!