o nee koeky ikke ga ook door naar de volgende maand hoogstwaarschijnlijk ondanks eergister hele lichte kv test is mn temp enorm gekelderd en voel ik me ook totaal niet lekker nou kom op en de rest allemaal op roze!!
goeiemorgen meiden, dames die ongie zijn geworden een dikke knuf van mij! ahhh wat zielig dat er een poesje heen gegaan is....knuf! was voor het eerst even klaarwakker vannacht....en me temp is weer omhoog gegaan... spannend....
ff bijgelezen Was gister niet geweest, we zijn lekker druk geweest. Auto gewassen en in de was gezet, oerwoud getackled (gras gemaaid, stond kniehoog, we konden zo ongeveer hooien) met kleine man gespeeld, taart gehaald en naar mn broertjes verjaardag geweest Kleine man is bij opa en oma blijven logeren vannacht
Lilalien, nette kast!Wij kopen voor Olaf ook een garderobekast van de Ikea, de nieuwe kleine gaat de inbouwkast in de kinderkamer gebruikenJ Yaraah, ik wil je niet téveel hoop geven, maar ik herken het wel ja, ik had dat een paar dagen na NOD..(de laatste) Mystik haha dat had ik ook, zoveel plassen als ik een dag thuis wasJ Ben dr nu gelukkig vanaf (niet van het plassen, van de flessen)hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! Al een beetje wat te zien?ik ben jaloers! Ohnee wat naar van je kitten! L Lovepeet ze had al getest rond de vermoede NOD, na HA bezoek bleek eisprong toen te zijn..vandaar dat ze het weet Sammie spannend weer!!! Mamatje dat zou wel een heel mooi kado zijn!een posi test op Moederdag! huh dat stukje over spiritueel had je toch ook al een keer gepost?je symptomen klinken wel hoopvol moet ik zeggen Melanina oooeeehh bijna verlof, heerlijk! Brasileira haha die site .alle symptomen die ik had deze laatste ronde ingevuld en komt uit dat ik mijn ongi kon verwachten en zie banner Dominique succes met volhouden tot morgen! Jusy zou je dan niet eens testen??? Koeky neeee meid wat balen.. Musty nee! Maar..miss komt het toch goed deze ronde?haha ik heb het niet gesorteerd.. Wel de maten natuurlijk, maar niet naar neutraal of jongenJ
Goedemorgen allemaal Mystik wat jammer van die kitten, knuf voor jou En ik ben een dag afwezig geweest, heb ik nog spannende dingen gemist?
Goedemorgen Kris, hee nieuwtje, we gaan vanavond bij die mensen kijken voor die combikinderwagen, buggy met maxi cosi, hihi, spannend hoor
Nee niet meer aan toegekomen. Eerst wilde ik naar de Aldi, hadden ze een leuk campingbed in de aanbieding, komen daar istie gesloten:x. Dus maar bij de Lidl wezen shoppen. Daarna priegelmarkt, maar niet echt geslaagd, toe dat mailtje gekregen. En deze kinderwagenbak is zelfs nog nooit gebruikt, dus ik wilde vanavond eigenlijk gewoon onbevangen heen en laat me gewoon door hun voorlichten hoe het in zijn werk gaat. En gistermiddag hebben we onze caravan uit de stalling gehaald, en betaald. Moet zaterdag nog naar de dealer om het dak van onze voortent te gaan halen die aangepast is. En dat kost ook een aanzienlijk bedrag, en woensdag met vakantie t/m de dinsdag na pinksteren, kost ook euries, hihi. Dus voorlopig eerst weer geld genoeg uitgegeven, wilde niet meer richting babywinkel want ik ken mezelf maar al te goed op dat gebied
Goedemorgen, Ik denk dat ik er nu ook vanuit kan gaan dat ik de japanse vlag krijg hier :x Nog geen bloed gespot maar wel de buikpijn en hoofdpijn en dat laatste krijg ik altijd op de dag zelf....En pijn in de liezen. Daarbij had ik vanmorgen ook nog een negatieve zwangerschapstest (cb digitaal). Ik dacht doe m ff want ik zag dat ie verliep deze maand. Maar ik verlies de hoop niet hoor! Ik zit volgens mijn berekening op dag 27 vandaag dus mocht ik ongi worden deze dagen dan loopt mijn cyclus netjes Ik had even nagekeken dat ik bij mijn dochter: 29-27-zwanger had dus ja het komt wanneer het komt! Fijne dag vandaag voor jullie. Ik ga gezellig met mams en dochterlief lekker naar stad even mijn gedachte verzetten.
Brasileira: he...wat jammer van die negatieve test. Maar zoals je al zei : hoop niet opgeven! Fijne dag vandaag!