NOD mei

Discussion in 'NOD forum' started by greet, Mar 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

dit is 'm, klik erop om een grotere afbeelding te krijgen

2. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Hij is wel erg vaag, maar ik heb ook het idee dat ik het streepje wel zie...
    OVer 2 dagen nog een keer testen ;)

3. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,291
    263
    83
    hij is beter te zien dan gisteren. maar ik weet niet hoe het echt eruit zal moeten zien bij deze test...
    misschien toch je mannetje laten plasssen haahahahah.

4. Niet meer actief

Dat laat ik m wel doen, kan ie ook eens voelen hoe het is om in spanning af te wachten of je zwanger bent hahahahaha!!!!

5. poeizie

poeizie Actief lid

Apr 19, 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ik zie ook wat hoor :)
    op de kleine zelfs beter als op de groote

maar goed ik haalde net me tampon eruit en die was nagenoeg schoon
    heb eergister wel geklust toen ook iets bloed verloren maar niet om naar huis te schrijven, kan het dan daarn nog van zijn?
    nee toch?
    en dan die hoge naar lage temp dat is toch raar :( :rolleyes:

ik snap er geen silkkepit meer van hoor

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant

hahahaha dadelijk geeft de test bij hem 2 duidelijke strepen aan :)

7. spijkervrouwtje

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    heb je altijd zo'n lange cyclus? want anders zou het je ei-sprong kunnen zijn. Ik heb nl volgens mij ook altijd mij ei rond de 10e dag.

8. poeizie

poeizie Actief lid

Apr 19, 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    nee het ging erom dat mijn temp vanaf dag 1 van deze cyclus al 37 graden was en nu met dag 10 in ene is gezakt

mijn vorige cyclus duurde namelijk 35 voor ik bloed begon te verliezen

de cyclussen ervoorwaren 1ste 28 dagen 2e 18 , 3e 7, 4e 21 , 5e 35 dgn.

ik had al 2x getest dat ik overtijd was en toen gaf de test negatief aan maar en toen met 35 dagen begon ik bloed te verliezen.
    dit heeft 5 dagen geduurd en nu met dag 10 dus weer bloed verlies en me temp die in ene zakt naar 36,5 graden

dus ik snap er de jota niet meer van

9. poeizie

poeizie Actief lid

Apr 19, 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    oh alweer een dubble

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Nou Marretje vandaag zie ik ook wel een lichte streep hoor !

11. Niet meer actief

Dat zou wat zijn zeg!! Nou, dan weet ik zeker dat ik andere testen ga kopen!

12. Niet meer actief

Ja, ik zie m toch ook wel duidelijker dan gisteren. Maar ja, er zit niets anders op dan te wachten. Wil niet toegeven aan het gevoel dat ik denk dat ik zwanger ben...

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heb je er ook kwaaltjes bij Marretje ?

14. Niet meer actief

Een paar dagen geleden, rond innestelingstijd zeg maar, had ik een dag of drie een soort van krampjes in mn buik, dat had ik daarvoor nog niet gehad. En tot gisteren aan toe geen last van mn borsten, terwijl ik dat normaal al heb vanaf een paar daagjes na de eisprong.

Dus nu eigenlijk alleen pijnlijke borsten, maar ja, zoals we weten, zegt dat dus niets...

15. spijkervrouwtje

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik zat net bij mezelf ook al te bedenken of ik nog kwaaltjes had. Maar ik heb ook alleen 1,5 week terug rommelende buik etc gehad (zou dus de innesteling geweest kunnen zijn) Verder heb ik echt op wat misselijkheid na (zo nu en dan) nergens geen last meer van. Had aan het begin van deze week nog veel last van moeheid maar kan niet bepaald zeggen dat ik daar (tot nu toe) vandaag last van heb. Lag nl pas (vanwege die bruiloft) om half 3 in bed en was om half 8 klaar wakker dus ben er toen maar uitgegaan :confused: :D
    Aan mijn borsten voel ik ook helemaal niets, maar dat is bij mij dan ook heel verschillend, soms voel ik ook niks als ik ongi moet worden en de vorige ronde liep ik al 1,5 week voordat ik ongi werd met mijn handen mijn borsten vast te houden omdat ze zo zeer deden (en zo groot zijn ze echt niet :) )
    valt dus ook geen pijl op te trekken. Wachten dus maar!

16. dorito

dorito Bekend lid

Nov 10, 2005
    868
    0
    0
    spannend spijkervrouwtje en alle anderen. ik duim voor jullie.

17. spijkervrouwtje

Apr 28, 2006
    2,084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou meiden alleemaal veel succes voor wie nog gaat testen en de rest veel succes met wachten! Ik ga lekker in de tuin zitten en wat klussen rondom huis. Kom later nog wel ff een keer kijken. :D

18. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    Goedemorgen meiden. Nou wachten is voorbij, we gaan door naar een volgende ronde. Zo juist zijn de :evil:'s gearriveerd.

Voor iedereen die nog een gaat klussen: zet hem op, vergeet je schepnet niet.
    Voor iedereen die aan het wachten is: heel veel sterkte en ik duim voor jullie allemaal!!!! Zal nog regelmatig mee lezen, want ben toch benieuwd hoe het zal aflopen voor iedereen.

Bye bye

19. Niet meer actief

Balen joh! Ik duim voor je in de volgende ronde!

20. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    dank je wel. En tja het is balen, maar het was pas de 2de ronde dus de teleurstelling is niet groot.

Ga nu eindelijk ook eens lekker van dit weertje genieten (moest de hele week werken) en me met een boek in de tuin nestelen en heerlijk GENIETEN!

Marretje; spannend hoor meid. over een paar dagen nog maar eens testen. Duim voor je!

Share This Page