ja dat snap ik hoor meis, zou dat zelf ook hebben. Ik ben weer lekker veel wijzer geworden van FF. WEER een temp. van 36.9 al de 4e dag en nu is ineens mijn kruis van de eisprong weer verdwenen. Lekker hoopvol allemaal he? Ik word hier niet echt vrolijker van!
Ik duim voor jullie allemaal meiden! Mijn eerste NOD zal omstreeks 22 mei zijn... ik dacht eerst pas hier in te kunnen stappen in juni omdat ik vorige maand halverwege mijn pilstrip (tweede week) gestopt ben, maar ik voel nu een eisprong aankomen (als ik mezelf niet voor de gek hou tenminste ) dus ik vind het erg spannend! Vind het trouwens spannender of ik uberhaupt weer netjes op tijd ongesteld word dan dat ik misschien nu al zwanger zou kunnen zijn, we wachten dus maar gewoon af aangezien dit nog twee hele weken duurt
Thnx Moontje! bedenk me net dat ik hier een aantal ovulatietesten heb liggen, ga er maar eens eentje proberen, dan weet ik het in ieder geval zeker
Uhhmm... meiden, mag ik nu juichen? Het staat er net niet op, maar - is niet zwanger en + is wel zwanger
Joehoepie, weer een die ons gaat verlaten. Ik wil dat het hier zo stil wordt he. ( incl mezelf) GEFELICITEERD meid
eeeeehhhhh...... Marretje, dit was toch wel van je eigen plasje he? anders moet ik je mannetje gaan feliciteren!
Marretje, wat staat dat mooi zo'n banner, ben een ietsie pietsie jaloers hoor! maar HEEL ERG GEFELICITEERD!!!!
Dat snap ik, dat had ik zelf vorige week nog! Maar geen zorgen, ik weet zeker dat je heel snel volgt!!!!
ben je niet helemaal gek van blijdschap? hoe reageerde je mannetje? en nu nog een hele tijd je mond houden tegen iedereen! dat lijkt me zoooooooo moeilijk!
Moontje, het is inderdaad heel raar dat je zo steil zakte ineens, en nu weer iets omhoog. Maar goed, we weten ondertussen dat er wel raardere dingen zijn gebeurd. Dus ik blijf voor je duimen! En ik geloof dat mijn mannetje een beetje beduusd is haha! Ik wil het liefst vanavond nog naar mijn ouders toe om het te vertellen, maar hij wil geloof ik eerst zelf van de "schrik" bekomen. We zien het wel... Moet er inderdaad niet aan denken dat ik nu nog zo lang moet wachten om het aan "de rest" te vertellen! Ben benieuwd hoe lang ik mn mond kan houden haha!
Marretje Gefeliciteerd!!! Geweldig joh, eindelijk zijn al die vage lijnen dan toch een dikke plus geworden!! Ik hoop dat ik je morgen mag volgen maar ik durf er eerlijk gezegd neit op te hopen. Voel af en toe toch mijn onderrug met ongisteken maar ze blijven tot nu toe goed weg. Hbe vandaag wel 4 tampontesten gedaan maar ze zijn allemaal nog wit. ik durf vandaag nog niet te testen veels te bang dat ie negatief zal zijn. Stom he als anderen op dit punt stonden had ik echt zoiets van gewoon testen joh en nu ik er zelf voorsta durf ik het niet meer. Vananvond ga ik neit teveel drinken en dan gooi ik er morgenvroeg nog een test tegenaan en dan maar hopen dat ik ook een plus je heb. Ik ga wel die test vh kruidvat gebruiken want die lijkt me eens tuk duidelijker dan die diptesten. Groetjes Marielle