NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel & An1302
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & MyPrecious & annettevl & mystiklady
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    25: morgenzon
    26: Dragonfly & conijn
    27: NourElHouda
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

129 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Shamaria, ik heb je erbij gezet.

2. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Good morning!

Heb niet zo best geslapen(buren waren erg luidruchtig vanacht :x ) En ik heb net een bak met cocopops en een kiwi gegeten. Maar een glaasje vers geperste sinsaasappelsap gaat er altijd in. :D
    Oh ja, de klok gaat een uur naar achter! helemaal vergeten :oops: Ik zet alle klokken/wekkers en telefoontjes straks gelijk goed.:D
    Denk dat er ook nog veel meiden liggen te slapen. Maar deze hier is altijd vroeg wakker. :D Mijn zoon staat in het weekend om 9 uur al paraad :)

Jij ook een fijne zondag toegewenst!

knuffss

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302
    9: misslizzy & Loel & MiaMel
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70
    23: klusser1980 & Emma21
    24:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

129 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

* Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.

Hey meiden
    Heb vanochtend m,n ei gehad dus m,n cyclus is 2 dagen langer als vorige maand. Heb ik even veranderd ;)

4. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hai meiden.
    Ik heb nog geen idee waar ik onder ga vallen, maar ga alvast maar meekletsen.
    Woensdag gaat mijn spiraal eruit. Dus ik ga ervan uit dat ergens in November mijn NOD gaat vallen.
    Spannend weer... :D

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Spannend Tigger, hopen dat je cyclus snel op gang komt :)

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen meiden,
    Lekker klokje een uurtje achter uit dus lekker een uurtje langer vandaag. Hopelijk gaat het morgen dan nier langzaam op het werk.
    Gister mijn verjaardag gehouden, was gezellig, leuke kadootjes gekregen. Wel nog veel eten en drinken over (koop altijd véélste veel) dus als iemand nog zin heeft in een toastje met kip-kerrie of eiersalade, of krab of een stukje kaas met komkommer etc etc...tast toe.

Als mijn cyclus hetzelfde is al vorige maand dan heb ik deze week mijn ei..spannend, word flink klussen dan deze week.

Liefs!

7. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Chips, ik ben te laat voor de emmers met HCG. Hopelijk komt er snel weer iemand langs om wat te delen met ons.

Joh dat werkt nog veel makkelijker dan mijn idee. Ik ben het nu gelijk aan het uittesten.

En spierpijn? * vraagt KwiePark poeslief terwijl ze zelf nog even wat rek en strekoefeningen doet. Kijk, ik kan een spagaat (lang leve de digiwereld) ;) :) *

Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee wat acaï is. Ik weet dat het nieuwe thee is van Pickwick en het leek me lekker. Als ik een bakkie gehad heb, zal ik je zeggen of het lekker smaakt.
    Sorry ik zie net dat ik geen liedjes tussen alle mp3tjes heb staan van Phil. Heb je nog een andere voorkeur?

Heerlijk hè om naar de Disney Dvd's te kijken. Voor mij is het geen straf als kinderen van de bso vragen om een filmpje. Juf Marloes kijkt lekker met ze mee.
    Gisteravond heb ik zelf naar Chocolat gekeken. Alle kaarsen aan, geen ander licht en alleen maar kijken. Op de één of andere manier wordt ik er helemaal door betoverd. :oops:

:idea: puzzcat25. Ik heb ooit eens een forum opgestart en moest toen op zoek naar emoticons. Gek werd ik ervan. Of je moest ervoor betalen of je moest je weer eens ergens registreren. Maar gewoon pakken mag niet meer. Leuke site trouwens! :thumup:

:idea: (T)inkerbell. Jij ook nog een weekje wachten. Spannend hè? Voel je je al iets anders dan normaal?

:idea: Katjak79. Leuk werk doe je! Maar ik kan me ook voorstellen dat je tijdens je zwangerschap wel naar een anderen afdeling wil. Je wilt tenslotte niks gek overkomen.

:idea: Shamaria en Tigger. Join te club, met wat passen en meten pas je er best nog wel bij. Ik bedenk me ineens wel iets anders. Hoe moet het straks als we allemaal een dikke buik krijgen? Stapelen? Een motor per persoon? Dikke zijspan nemen?

:idea: Toetje77. Je bent een meid uit duizenden! Eindelijk een goed ontbijt gehad. Ik had gehoopt dat mijn vent me iets op bed zou brengen. Hij was er om half acht (nieuwe tijd) uit maar na een half uur nog helemaal niks, noppes, nada. Toen ben ik er ook maar uitgegaan.

:idea: lonny. Ik wil denk ik niet weten wat je buren allemaal vannacht gedaan hebben. Maar ik zou ze terug pakken door hetzelfde te doen maar dan drie keer zo hard. Je hebt vandaag in ieder geval een uur langer de tijd om bij te komen.

:idea: All. Misschien een brutaal vraagje, maar mag ik vragen waar jullie ongeveer vandaan komen. Je hoeft niet je hele adres door te geven hoor, maar ik ben benieuwd of er meiden bij mij uit de buurt komen. Enne ... als ik dan toch zo brutaal bezig ben ... Hoe oud zijn jullie?
    Ik zal het voortouw vast nemen (voel je niet verplicht om te antwoorden hoor!): Omgeving Rotterdam en 27 jaar.

Dan ga ik nu nog even verder lezen in de andere NOD-topic. Even spieken of er al wat meer zwangeren bij komen. Tot later!

P.S. Jutte, wat een steengoed idee van jou om met twee schermen te werken! Dit gaat echt veel makkelijker.

8. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Omgeving Rotterdam en 26 jaar ;)

9. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ikwoon nu al een tijdje (lees:10jaar) in de buurt van Amsterdam, maar oorspronkelijk kom ik uit de Hoekse Waard (omg. Rotterdam)
    Op de een of andere manier vind ikhet nog altijd leuk als het over die buurt gaat of als mensen daar vandaan komen. Het voelt toch nog als míjn buurt hihihi

Ik las dat jullie je afvroegen wat acai is, nou dat is een besje (ik geloof gelig) waar heeeel veeel vitamine c in zit. Ze verwerken het steeds vaker in sapjes e.d. Ik zag dat jullie er thee van hebben, ga ik toch ook eens proberen.

Oja. ik ben trouwens 29 jaar

Pffff, heb helemaal geen zin om te werken en toch moet ik over een uurtje al weer die kant op... Gelukkig ben ik hierna 2 daagjes vrij.

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik ben 24 jaar woon nu in nijmegen en kom oorspronkelijk uit tiel.

Er is ook een topic waar je dit in kunt zetten
    staat bij de lounge geloof ik :D

11. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302
    9: misslizzy & Loel & MiaMel
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05
    24:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Springmuis

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

130 passagiers voor de roze motor!

Dag dames,

Ik kom vanaf het rose vliegtuig. Hopelijk zal ik deze maand meer geluk hebben op de rose motor. :)

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Huh?Hoe kom je daarbij?Natuurlijk mag gewoon pakken wel ;)
    Ik grijp alle leuke emo's weg!
    Er zijn zat emo sites maar ja wat moet je intypen op google daar heb ik probs mee
    Heb zowat alles al geprobeert namelijk haha

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    hoi meiden

uurtje langer slapen? Wat is dat?
    Hier vanmorgen om 5.00 een heel lief meisje dat klaar wakker was...grrr. En op zondag is het mijn beurt :(. Ik had om 8.00 de wc al uitgesopt en berg strijk weggewerkt. En nu...bankhangen met chocoladepepernoten, hmmm.

Verder nog geen einieuws hier. We beginnen wel weer met klussen, want voor je het weet mis je hem!

Fijne zondag

14. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Ik kom ook uit de omgeving van Rotterdam en ben net 26 geworden. Hier begin van de week mn ei gehad en sindsdien alleen maar veel doorzichtig slijm. Echt nog nooit zoveel gehad. Maar ja verder nog nergens last van dus ik ga er maar van uit dat dit niet mijn maand is, dan kan het alleen maar meevallen. ;)

@ xxsuuzxx Ik zou zeker gewoon beginnen met klussen, dit kan nooit kwaad ;)

@ alies05 Balen van de :evil: en veel succes deze maand!

@ Sterre82 Nou ik lust wel een toastje met eiersalade. Luchtijd!

@ Kwiepark Ja ik ben ook helemaal weg van die Disneydvd's. Lekker om op een regenachtige dag voor de buis mee te hangen.

Zo nog iemand wilde plannen voor vandaag? Hier straks lekker even naar het tuincentrum en daarna bij vrienden eten. Morgen weer werken.

15. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    De smileys die ik toendertijd zocht, bijvoorbeeld voor kerst of sinterklaas, waren niet makkelijk te verkrijgen. Gelukkig heb ik dat forum alweer weggedaan en hoef ik ook geen smileys meer te zoeken. :)

16. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Ik weet dat er ergens een topic is in het Loungedeeelte waar je aan kunt geven waar je ongeveer woont, maar ik wilde het graag van jullie weten. Met jullie heb ik meer contact zo in de NODtopic.
    Het valt wel op dat er best wel veel mensen omgeving Rotterdam hebben.

Oorspronkelijk kom ik uit de Achterhoek, maar sinds 2002 woon ik in het westen. Ook ik kijk nog regelmatig op de nieuwssite van mijn oude woonplaats om te zien of er nog wat gebeurd is. Vaak weet ik meer dan mijn moeder, haha.

Maar back to the Nod. Iemand al het gevoel dat het raak is deze maand? Volgende week kunnen de eerste meiden al testen. Spannend!

17. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Nee ik heb nog niet het gevoel dat het raak is. Maar ja wie weet. Mijn collega had ook niks gevoeld totdat ze overtijd was en zwanger bleek.
    En bij jou? Voel jij al wat?

18. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

daar heb je helemaal gelijk in kwiepark
    Vind het ook leuk om tehoren hoe oud iedereen is en waar men vandaan komt.

Ik mag volgende week vrijdag testen dus nog 12 daagjes maar heb niet het gevoel dat het deze maand raak is.
    ook wil ik me er niet op verheugen misschien daarom dat gevoel.
    Maar ik weet als volgend weekend is of voorbij is dat ik dan weer gek word en toch eerder ga testen en heel veel hopen natuurlijk.

Maar jij mag al over 7 dagen testen dus succes voor jou en alle andere natuurlijk.

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zag dat er iemand in tiel gewoond heeft, ik woon dr nog! En ben nog 2 maandjes 27...

20. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik voel me ongi meestal pas 1a2 dagen van tevoren aankomen, dus blijft spannend ;)

Deel Deze Pagina