He Kim! Jij bent ook verhuisd he afgelopen week? Ikke ook! De komende 10 jaar doe ik het niet meer, wat een toestand zeg! Ik wist niet dat ik zo veel rotzooi had en ik had al opgeruimd met inpakken!
mirre het lichaam zit raar in elkaar. maar er moet naar alle ellende toch ook iets goed gebeuren? hoop ik. En je heb nou al bewezen dat er na regen ook weer zonneschijn komt. Want anders was je dit jaar niet doorgekomen. veel sterkte en ik zal heel hard voor je duimen. groetjes las
Ik kom hier ook eens even kijken. Ik heb sinds half september zwangerschapsverschijnselen. Toen was ik nog aan de pil. Rare bloeding gehad en alles. En de symptomen houden gewoon lekker aan. Ben na de stopweek de pil ook niet meer gaan slikken. Vanwege de verschijnselen. Een test dacht ik een lijntje op te zien, urinetest van zh daarna negatief. Nu heb ik nog steeds verschijnselen zoals menstruatieachtige krampen zonder bloed. Volgens de 28-dagen cyclus zou ik vandaag weer ongesteld moeten worden. Tot nu nog steeds droog. Maar goed, de menstruatie zou ook nog later kunnen komen. 3 nov moet ik iig naar de gyneacoloog voor een echo. Dat er iets aan de hand is is wel zeker.
hey jessica! ja ben net verhuisd met het nieuwe pand. nou ik vond het met mijn eigen huis al erg maar dit was helemaal een ramp. maar goed we zijn nu lekker gesetteld je staat er ook vaak versteld van hoeveel zooi je als mens verzameld hahaha en jackie, wat lief van je dat je nog aanme gedacht had. ga er van blozen ik hoop echt dat ik op het goede moment geklust heb. pff nog 2 weekjes dan weten we meer... kwam vanochtend op me werk en hoorde dat mijn bazin dit weekend in het ziekenhuis had gelegen. dachten dat het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap was. nu bleek dat ze cystes op haar eierstokken had en die gesprongen zijn. gelukkig hebben ze niks hoeven weghalen en gaat het nu wat beter met haar. ze waren al ruim een jaar bezig.
Heey meiden ben ik weer! test was helaas negatief! ben misschien toch te vroeg geweest! Morgen moet ik ongie worden dus we kijken het maar weer aan! Als donderdag de nog niet zijn doorgebroken ga ik weer een testje doen! Pff ben ook zo'n ongeduldig mens! Paar daagjes afwachten dan maar! Liefs Pearly
Hoi dames, ik heb echt een zware ongi gevoel.... opgezette buik en ongi steken.....jullie kennen dat vas wel. Ik baal wel hoor weer ronde verder. Succes aan iedereen op de wachtbanken! Tis aardig vol he
Hey ladies, hebben jullie ook zitten tellen.... OP de NOD lijst staan al 17 zwangeren ....het is pas de 16e WOW....let's hope voor more!
hoi meiden. hier weer een lekker super onzeker iemand. ik heb vanochtend een test gedaan met clear bleu en heb echt een super vaag streepje . zit nu al weer 58 dagen. heb al een paar testen verseten maar er was niks op te zien. mijn eerst ecyclus was 45 toen 40 en hoopte nu op een 35 maar er kwam niks. ik zou proberen de foto toe te voegen maar weet niet of jullie het knunnen zien op de foto. ik test zowiezo over een paar dagen weer. graag jullie mening als jullie wat zien xxx
Ik zie een streep. Maar ik zou toch nog een test doen voor de zekerheid. edit: ahhhh, vond het al zo vreemd. Vond em toch wel duidelijk.
nee dat is de ovluatie test ben nog bezig met de andere test om hem erop te krijgen. hij was te groot
ik heb al gekeken en je zite het niet zo. wel als je naar een foto bewerkins programma gaan of de test gewoon in handen heb.hmmmmmmm mijn foto toestel wil hem niet van dichterbij fotograveren. balen....
Ik zit naar het plaatje te kijken, en ik zo toch een streep. Hij is niet heel duidelijk. Ik zou toch nog een test doen voor de zekerheid. edit: Dit keer zit ik naar de CB te kijken.
hairdresser zie alleen een zwangerschapstest van clearbleu en die is onduidelijk. maar ken het probleem krijg fotos ook niet verkleint groetjes en veel succes las
hmmmmm balen he. ik had eerst een ovuluatie test bij mijn plaatjes staan en iedereen dacht dat dat de zwangerschaps test was. ik heb nog een test liggen hier. en ik heb echt heel erg de neiging om die vandaag ook te doen. heb nu ook al een week last van echt heel veel dik witte afscheiding. en af en toe een beetje krampen in mijn buik. een echt hele lichte ongi pijn maar verder niet echt missenlijk of gespannen borsten. hm zucht ik weet het ook niet. anders de dokter even bellen voor evt bloed test dan denk ik maar als het allemaal zo vaag blijf.