hoi allemaal, nou hier is het zitten op het wachtbankje. want van klussen komt nu helemaal niks. ventje is ziek en heeft mij aangestoken. Nu liggen we beide ziek op de bank! beeeeh :x groetjes sjaantje
hoi hairdresser. ik kan op het plaatje klikken en zie duidelijk een +. Ik zou een test van de kruidvat pakken en nogmaals testen. Die zijn namelijk veel gevoeliger dan clearblue. en anders over een paar daagjes nog eens testen. succes! Ik duim voor een dikke vette +! groetjes sjaantje
Het is allemaal wel weer spannend hè ... hier nog niets te bekennen. Vanochtend nog heerlijk geklusd met manlief. Heb normaal nooit zin om te vrijen als ik ongie moet worden ... Nou ja we wachten maar geduldig af .... -X-
Heel even sniekie tussen het werk door een update..speciaal voor jullie Bij Mirre is nu al geruime tijd wit in het broekje sinds gisterenavond Heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het zo blijft! Het is zo spannend, zit vol met mixed emotions... Liefs Mirre ps. pearly jammer , maar misschien idd te vroeg..gewoon ff afwachten dan komt het vast goed!
heykes iedereen, ik heb vanochtend een test gedaan, na 5 dagen overtijd en die bleek positief te zijn! kan iemand mij vertellen hoe ik op de NOD lijst moet laten zetten dat ik zwanger ben? groetjes nickytje
me tandvlees is opgezwollen aan de rechterboven kant gggrrr en boehoe ik moet ook nog eens as donderdag naar de tandarts
he Mirre, dat klinkt allemaal wel HEEL goed. Volgens mij heb je over een paar dagen goed nieuws. Spannend! Gr van friezin
GEFELICITEERD Inloggen Ga naar NOD-lijst, klik op bewerken en dan bij ronde (pijltje naar beneden 1, 2, 3 etc) kiezen voor de onderste Zwanger! Veel geluk toegewenst!
WOW \/ nog een zwangere erbij, GEFELICITEERD! Volgens mij staat in de NOD-lijst achter je naam bewerken, als je hierop klikt kun vervolgens onderaan zwanger selecteren.
Zit lekker te genieten van een tonijn-wrap, beetje heet maar wel lekker...heb de laatste dagen een beetje een vis-tik....HMMMMM
nicky van herte gefeliciflapstraart mirre mijn duimen draaien over uren en nou mijn probleem kon gisteren geen ovutest doen. vanochtend onzettende last onderin bij schaambeen denk dus dat dat een eisprong was. nou net ovutest gedaan en hij geeft duidelijk een stijging aan. kan ik dan eisprong gehad hebben? wie weet dit groetjes las
Zelf heb ik geen ervaring met ovutesten, maareh temp je ook. Als je temp van vandaag bijna gelijk is aan die van gisteren, kan het zijn dat je vandaag je eisprong hebt. Als dan morgen je temp is gestegen weet je het bijna zeker. Ik zou het evn gezellig maken met je hubbie en proberen dat ei te vangen! VEEL PLEZIER ALVAST Liefs Sam