ik hoop maar dat het echt positief wordt. niki gefeliciteerd lekker gaan genieten. heb net maar weer 2 testen gehaald dan kan ik over een paar dagen weer even kijken of ie al spontaan verranderd is in een dikke lijn..... hmmmmmmmmm maar bedankt voor het kijken in mijn albumpje.
ja heel voorzichtig dan maar . als ik nu een test weer zo doen zal die zeker wel negatief zijn omdat er dan zo kort tussen heb gezeten? maar ja ik denk het zelf van niet dan test ik wel echt heeeeeeeeeeeeeel laat positief zo 58 dagne na mijn laatste ong.
dat weet ik.... maar omdat ik al een paar testen heb gedaan en die waren negatief ga je er steeds minder in geleven en dan denk je dat deze erg vaage test gewoon een prongeluk voorgedrukt lijntje heeft gehad...... . weet niet wat ik ervan met denken.
VAN HARTE GEFELICITEERD NIKKYTJE nog even een vraagje van mij. ik heb pas mijn eisprong gehad en ik heb altijd ervoor en erna afscheiding(wit) Sorrie voor de details. Maar nu al twee dagen niks! Wel een vol gevoel en mag niks op mijn onderbuik hebben. slaap normaal op mijn buik, maar dat kan ik nu niet verdragen. iemand die hier weet wat er aan de hand is? Of kan het zijn dat dat komt omdat ik me niet lekker voel. hairdresser en mirre: heel veel +++ ps: de duimen draaien hier voor alle meiden! groetjes sjaantje
Hoi,allemaal,ik was effe weggevallen ...voel me verschrikkelijk,ik was zo blij dat ik geen misselijkheid had enz maar nu is het veranderd,kan niks eten alleen frieten en hele dag misselijk...met overgeven ben ik pas vanmorgen begonnen,dus......ik was te vroeg blij maar ik hoop dat het snel weggaat want het stopt na 3de of 4de maand...ik ben bang dat het bij me omgekeerd is,dat het vanaf nu begint en eindigt wanneer ik bevallen moet...baaaah ik ben bang ik wil normaal eten,,,,,,, Kimkivits ik ben jou niet vergeten...vind het spijtig dat je toch ongesteld werd..... Veel liefs
sjaantje2006 hoi,het kan zijn dat je zwanger bent,misschien was jou eirsprong eerder.....? Ik heb dezelfde met witte afscheiding gehad..geen afscheiding en mijn buik was zoals een baloon.....en ja ik kon ook niet op mijn buik slapen omdat het te strak en te vol was... dus....
hoi hoi ik heb even een andere foto gemaakt van de test wat dichterbij dat is gelukt en je ziet het op deze foto wel beter xxx.
Hoi hairdresser, Nou volgens mij kan je gaan juigen hoor. Toen ik positief testen stond er ook een vaag lijntje. Twijfelde ook,maar als je de beschrijving goed leest van cb,lees je dus dat je in 3 verschillende vases kan testen. Dit is er 1 van. Gefeliciteerd alvast hoor (ik vind het duidelijk genoeg) XXXXkareltje
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh ik hou niet van dat onzekeren gedoe. als je geen hcg heb kan je toch ook geen streepje krijgen....... zucht. voel me niet echt happy nu hoor.
@Nickytje Gefeliciteerd! Geniet ervan! @Hairdresser: Spannend voor jou, ga je binnenkort anders naar de huisarts, bloed laten prikken of zo, dan weet je het zeker. Bij mij nog niks te zien in mijn broekie maar wel een zeurend gevoel in mijn buik alsof het zo kan komen..... of NIET!
hairdresser GEFELICIFLAPSTAART als je geen hcg hebt komt er ook geen vertical streepje dan blijft dat stuk blanco. en ddie ken ik maar al te goed groetjes las
samcat ik temp niet met de kids niet te doen! maar hebben het het hele weekend al veel pret gehad en gisteren, nee vanochtend ook nog dus dan moet ik het wel op tijd gedaan hebben. groetjes las