NOD Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Claartje79, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik word wel positief van jullie gefeliciflapstaart felicitatie´s maar ik ben zooooo onzeker. ik heb hem wel binnen de 10 min afgelezen maar kan het ook zijn dat ie na die 10 min opkleurd met een streepje of kan dat ook niet als je geen hcg heb...was benieuwd daarna

2. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    heb je geen ander merk liggen want ze zeggen hier dat cb niet zo gevoelig is

groetjes las

3. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Hairdresser: ik weet niet hoe lang het duurt wanneer je de uitslag hebt van een bloedtest, maar als je zo onzeker bent, waarom bel je de HA dan niet even? Maar ook ik zie een streepje!

4. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0
    Dan moet er haast wel een zwemmer zijn die voor goud gaat ;)

Ben zeer beniewd.........

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    een streep is een streep toch?
    als je niet zwanger was zou die echt geen streep zien. het kan zijn dat je negatief test en toch zwanger bent maar je kan onmogelijk positief testen als je niet zwanger bent. die testen hebben HCG nodig om je een streepje te laten zien.

meisje, voor jou geruststelling doe nog een test of bel ff de HA. misschien kun je al langskomen. bloedtesten duren meestal een dag voor je uitslag hebt.

6. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb wel een ander merk liggen maar ben nog niet zo lang geleden naar de wc geweest dan heeft het niet echt meer zin denk ik toch en ik denk dat ik nu ook niet kan plassen.... misschien wel van de zenuwen xxxxxxxx

7. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    meid bel even de ha die zal ook zeggen een streep is een streep.
    maar ik vindt als zo iemand het zegt neem je het altijd aan.
    heb ik ook

groetjes las

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    gheb net de dokter gebeld en die zegt dat al er echt een streepje staat ook al is ie licht dat er dat je dan zwanger bent.
    ze zegt test over een paar dagen nog eens en als ie zo licht blijft kan je voor je gevoel nog langskomen voor een test.

9. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    barendrecht
    nou ben je hoop ik heel vrolijk en meid je bent echt ZWANGER

groetjes las

10. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nog even 2 dagen afwachten voor ik echt heel hard juig nu een klein beetje

11. Niet meer actief

Hairdresser .. echt helemaal top ! Gefeliciteerd

-X-

12. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    bedankt alvast xxxxxxxxx

13. Niet meer actief

Ik heb sinds gisteren heel erg last van mijn stuitje. Ik heb zo'n jaar geleden mijn stuitje gekneusd bij het vallen van de trap. En zo uit het niets krijg ik er erg veel last van. kan bijna niet normaal zitten. kan dat een zwangerschapsverschijnsel zijn ? Iemand een idee ?

-X-

14. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    moet zeggen ik ben 4 weken geleden ook gevallen met skeleren enben ook echt hard op mijn stuitje gevallen en heb er nu nog last van af en toe wat steekjes. maar het is bij mij nog aalemaal beurs geloof ik.

15. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Hee schoonzussie...

ga nou ff testen joh.....dan weet je het zeker...en ik ook hahahah...spannend hoor...balen van je stuitje....ik heb het niet eerder gehoord hoor dat dat een kwaaltje kan zijn...maar je weet het pas als je test!

Toedeloeiiii

16. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ja thinky testen meid

17. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    @hairdresser.....Gefeliciteerd hoor...geloof je het zelf al?....of durf je nog niet....

Lydia

18. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Zou Tinky aan het testen zijn...?...je hebt er vast wel wat in huis....anders kom ik ff bij je langs hoor hahahah...en dan help ik je even hahaha

19. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nee nog niet wil eerst nog een test doen voor ik het echt vin dat ik zwanger ben. hij is zo licht en het zal wel een licht voorgedrukt lijntje hebben gehad .

een vriendin teste een keer en toen kwam er na 10 min pas een licht lijntje maar ze was wel zwanger..... je mag hem dan toch niet meer aflezen

20. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Wanneer ga je weer testen.?...wel leuk hoor ...en spannend en weet je vriend/man het al...dat je een streepje hebt...

Deel Deze Pagina