Ow Indey das wel gek na dat streepje van gisteren ! Ik heb vandaag denk ik mijn eisprong gevoeld .. trekkende pijn boven mijn lies en rugpijn ... op zich wel grappig om het te voelen ... Nu gaan we druk met verhuizen. Het is heerlijk. Ik heb 3 weken vrij maar waarschijnlijk gaan we komend weekend al over ... zo kom ik het wachten wel door ... En nu ga ik echt slapen hihihihi ... ik blijf altijd even spieken ... NEUH ben niet verslaafd ofzo ... hihihihi
trusten meid maar mischien dat mijn ei is geweest dat ik daarom niet meer een streep krijg goed ik zie het op dag 14 wel trusten oja ik heb ook lage rugpijn Indey
hey meiden, kom ff snel spieken. WEER een drukke dag gehad op het werk...... pfff alsof er geen eind aan komt maar ik zie in mijn ooghoeken dat gerrina ons nu alweer gaat verlaten! dat mocht niet!
Kan even niet slapen dus....ook maar even spieken hier! Gerrina, wat jammer! Had het echt zo gehoopt voor je! Dikke knuffel en laat je maar verwennen! Duveldraakje, het wordt nu wel spannend hoor! Groetjes; Cindy
Goede morgen, Het is weer eens zover, kon weer niet slapen word der een beetje moe van Tinky--------> Gefeliciteerdt met jullie nieuwe huisje, hoor vaak dat dames zwanger raken tijdens de verhuizing, hoop ook dat dat voor jullie geld Duveldraakje-----> hoe staat her er bij jou voor? Spannend! Verder nog niet veel nieuws, maar wat wil je is ook nog een beeeeeetje vroeg Gisteren vroeg ik aan me hubbi van: zal ik morgen testen als me temp nog hoog is, zegt ie als je dat wil! Ik zei nee wil jij dat? Zei die heel lief ja ik wil heeeeeeeel graag maar alleen als jij het ook wil, in overleg toch..... Nou zo gezegt , zo gedaan, Ik weer veeeel te vroeg wakker, thermometer in de bil, temp 37.36 Tja dacht ik de afspraak was dat ik dan zou testen, en aangezien ik ook voor dat UMC onderzoek plas via dit forum dacht ik, als ik al een plasje heb kan ik gelijk testen........... En op dierendag testen leek me niks Geeft ie toch een mooie tweede lijn aan Ik heb heel hard gegild :-$ , binnenmonds want was nog veel te vroeg natuurlijk Ik ben gewoon zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zoooooooooooooooooo blij, keek gelijk in bed weer naar me mannetje en dacht gelijk.....jij gaat papa worden \/ Ik heb er een foto van gemaakt en de streep is niet eens zo licht dat er een twijfel is, al lijkt ie op de foto wat lichter maar ja...........hij staat er! Ik hoop natuurlijk dat vele mij zullen volgen deze maand en dat er juni/juli een babyboom losbarst (was vergeten de datum van het toestel goed te zetten, was vroeg en wou snel zijn)
gefeliciteerd remember, had je het gevoel dat het raak is of had je ergens last van geniet erer maar lekker van! liefs
Remember Nogmaals gefeliciteerd. Ben idd ook wel erg benieuwd of je gevoelsmatig wist/dacht dat het raak was
Bedankt Ik had deze maand heeeel erg last van hoofdpijn, en al ruim een week aan het nachtbraken Normaal geniet ik van iedere minuut die ik s'nachts in mijn bedje kan hebben ,maar was nu rond 3 uur wakker en dan rek ik het tot 5 uur zo Ik had ook wel wat dagen een ongi gevoel, maar ook wat andere steekje achter mijn schaamstreek, het leek zeg maar alsof het prikte en "warm" werd......... moeilijk uit te leggen, verder twee dagen misselijk maar dat negeerde ik want dat had ik vorige maand ook. verder eiegenlijk nergens last van, was zelfs heel kalm moet ik zeggen , als of me lichaam/geest al wist dat het raak zou zijn
Wauw Remember. Goed zeg. Ontzettend gefeliciteerd. Geniet ervan, hopelijk zonder al te veel misselijkheid en overgeven Ik hoop dat het besmettelijk is Werkse verder allemaal vandaag. Liefs Heel
Knuffel meid, op naar het volgende ei. wel lekker dat je cyclus nu korter is, is beter dan overtijd zijn en dan alsnog ongi worden. Liefs Moons
Remember, gefeliciteerd meid, hopelijk mag ik ook volgen, wij gaan ook voor ons derde wonder. de hoeveelste ronde was dit voor jou? Super en geniet ervan. Liefs Moons
hoi Remember gefeliciteerd hoor en nu maar hopen dat er vele mogen volgen na jou kleine update van mij ben gisteren bij de fysio geweest en ja hoor me onderrug had heel wat kleine prongen gemaakt op me wervels ggrrr nou heb weer een lekker lig hang houding aan moeten houden om te kraken maar of hij nu hele maal goed zit is de vraag hoor sta nog lekker in de brand en loop ook niet lekker hihii ben wel weer aan het werk hoor moet wel he zit alleen op kantoor de heren zitten buiten hun liever dan ik maar al met al mag ik woensdag weer bij hem langs komen om te kijken hoe het verder gaat met me rug zit nu lekker op een kussen anders doet het aui nou meiden klusse werkse of tikse dikke kus
\/ Waaaauuuuuuuuuwwiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee wat ontzettend geweldig meis! Ben echt super blij voor je, GEFELICITEERDDDD! Geniet er lekker van en ik wens jou een hele fijne mooie zwangerschap! Liefs petra
Lieve Remember & mannetje Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik zou gelijk zo hard hebben staan gillen dat mijn ventje vanzelf wel naar de badkamer zou komen Vind het wel errug grappig dat wel gelijk naar de computer bent gelopen om het hier te plaatsen haha. En hoe reageerde de a.s. pappa? Geniet er saampjes maar lekker van. Liefs, Gaby
He remember van harte gefeliciteerd! Ik nog een paar dagen... mijn banner klopt niet helemaal... heb wel mijn eisprong 14 dagen na mijn eerste dag ongi maar dan duurt het niet 14 dagen maar 17 tot 18 dagen tot mijn NOD... Had gister echt vette krampen in mijn buik en er kwam een vleugje oud bloed en dat was het eerst. Dus zaterdag of zondag zien we wel weer verder.... Succes meiden Groetjes Suleika
Spannend Sulaika, weet je dat wij kennissen hebben die hun dochtertje ook Sulaika heet? Toch hoor je die naam haast nooit, vond het wel grappig. Hopelijk zet je ongi niet door en kun je op je echte nod testen. Liefs Moons
remember van harte gefeliciteerd en nu gaan genieten! Bij mij zijn vanochtend de gearriveerd. 4 dagen te vroeg! maar op naar de volgende ronde. en ik blijf gezellig hier dat is ook wel leuk. groetjes las
Las, balen meid, en ook nog zo onverwacht, 4 dagen te vroeg. Succes in de volgende ronde, en hopelijk is dit de laatste ronde. Liefs Moons
Goedemorgen dames, Wat kletsen jullie veel zeg. Remember, gefeliciteerd meid! Ik moet me ook zo inhouden om niet te testen, heb er eentje in huis! moet nog ff geduld hebben! maar OOOOH wat is dat moeilijk.