Nog maar 1 fles

Discussie in 'Voeding' gestart door megamuts, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ons manneke is weer een ander ritme aan het krijgen, hij slaapt sinds een paar dagen na het eten door tot de volgende morgen 6u (voorheen 7u :( )
    Maar nu krijgt hij minder melk binnen.

Hij krijgt
    als hij wakker is een fles van 210+7
    ±10:00uur fruit + sap
    ±12:00uur boterham 2 + 90+3 (drinkt hier soms van)
    ±15:00uur tussendoortje + sap
    ±17:00uur groente + toetje

Om ±19:00uur naar bed en dan slaapt ie tot de volgende morgen 6u.

2. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Heerlijk dat doorslapen!

Krijgt 'ie nou niet te weinig melk binnen?

3. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Dat vraag ik me ook af, maar ik moet woensdag naar het CB en dan zal ik het eens navragen.

En dat doorslapen is zeker heerlijk maar ik had liever dat hij weer tot 7 á 8 uur sliep wat hij eerst deed.

Groetjes

4. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Je kan niet alles hebben, meid! ;)

5. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Nee dat weet ik.... :D Het is gelukkig een makkelijk manneke ik mag niet klagen....

Komt wel weer dat hij langer gaat slapen..

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hij heeft nog wel 2 flessen nodig hoor. Waarom geef je hem geen fles voordat je hem op bed legt en geen fles meer tussen de middag ?

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zou me er niet al te druk om maken.
    Esmee drinkt helemaal geen opvolg melk meer ,drinkt nu gewone half volle melk .
    vind het zo een onzin dat ze opvolgmelk moeten drinken, toen ik baby was 32 jaar geleden was er niet eens op volg melk en nu staat het cb zowat te stijgeren als je zegt dat ze koemelk krijgen.

8. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    als hij wil zou ik hem nog wel iets meer melk geven
    bijv. vlak voordat hij naar bed gaat

9. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Hij krijgt dan wel sap tussendoor, maar qua melk vindt ik het best wel weinig. Een kindje van die leeftijd moet minimaal 300 ml binnenkrijgen maar toch ik vindt het wel heel erg aan de krappe kant, waarom niet wat sap vervangen voor een klein flesje melk, of tegen 18.30 uur nog een klein flesje melk erbij?

Als ik het van mijn kleine af zou laten hangen zou ze bitter weinig binnen krijgen, maar voor mijn gevoel voelt het gewoon niet goed, en geef ik het haar gewoon en ze drinkt het ook op dus waarschijnlijk wil ze het wel, want als ze niks wil houd ze haar lippen stijf op elkaar slaat ze de fles uit mijn handen, draait haar hoofd weg etc etc etc. Zij is nooit een kindje geweest (behalve de 1e 4 wkn) die riep om eten en nu na 8 mnd nog steeds niet.

Deel Deze Pagina