Nog meer vrouwen zwanger geraakt naar sterilisatie?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Juanitha, 15 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juanitha

    Juanitha Lid

    8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

    Tot onze grote verassing blijk ik zwanger te zijn, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen, ben namelijk vorig jaar gesteriliseerd. Dus dat was even schrikken, maar inmiddels is het helemaal geland en is de kleine meer dan welkom. De echo's zijn goed gelukkig en zelf ook nergens last van. Vind het nog steeds bizar dat dit heeft kunnen gebeuren, juist omdat ik hele goede redenen had om niet meer zwanger te raken ( overlijden zoontje en reanimatie jongste na geboorte, streptokokken etc. ). Ben benieuwd of er dames zijn met hetzelfde.

    Groetjes
     
  2. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Jeetje wat bizar joh! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wil me na deze zwangerschap laten steriliseren, maar hier schrik ik wel van zeg.
    In ieder geval gefeliciteerd uiteraard met je zwangerschap!
     
    Juanitha vindt dit leuk.
  3. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben zelf het resultaat van een baby na sterilisatie. :) Het gebeurd dus wel vaker. Bizar zeg. Snap dat je heel erg schrikt! Fijn dat het kindje welkom is en snap je overwegingen. Blijkbaar was dit kindje nog voor jullie voorbestemd. :)
     
    Juanitha vindt dit leuk.
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    @Pipo30 heeft dit ook meegemaakt.
     
    Juanitha en Pipo30 vinden dit leuk.
  5. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Gefeliciteerd maar wat een schok zal dat geweest zijn! Hier dit absoluut niet meegemaakt, wel een kindje dat tijdens de zwangerschap overleden was. Dit was de eerste maar we hebben ook gezegd dat als dit nog eens gebeurd, dat we er dan helemaal klaar mee zijn en voor sterilisatie gaan.

    Hopelijk kan je van een fijne zwangerschap genieten.
     
    Juanitha vindt dit leuk.
  6. Juanitha

    Juanitha Lid

    8 mrt 2017
    87
    3
    8
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames, we kijken er erg naar uit. En het is dat ik de echo's heb gezien, want voel me echt totaal niet zwanger hihi.
     

Deel Deze Pagina