Nog niet ongesteld, niet afvallen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Babynummer2, 18 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babynummer2

    Babynummer2 Actief lid

    10 sep 2018
    468
    511
    93
    Vrouw
    Hoi dames!

    Ik ben 12 weken geleden bevallen en ik ben nog steeds niet ongesteld, ik geef bv en weet dat dit nog wel even kan duren :).
    Maar bij mijn eerste was ik na 8 weken weer ongesteld en viel ook gelijk weer af tot mijn oude gewicht. Nu is het zo dat ik niet afval, ben 6kg kwijt sinds de bevalling dus dat is alleen de baby en alles wat er omheen hangt eraf.
    Het maakt ook niets uit of ik een snoepje pak of niet blijf gewoon op het zelfde hangen... Kan het zijn omdat ik nog niet ongesteld ben geweest en mijn hormonen nog niet goed in balans zijn en door de bv dat ik geen gram afval ( aankomen doe ik trouwens ook niet).

    Ik baal echt van mezelf want ik zit al weken op de 90kg en kan niet eens een spijkerbroek dragen:cry:.
    Hebben meer van jullie dit gehad en kwam het dan toch nog goed, nadat je ongesteld werd ofzo?
     
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Nee, bij mij heeft het terugkeren van mijn cyclus geen enkel effect gehad op het afvallen, al snap ik je gedachtegang. Ik val juist af door het geven van borstvoeding! Geen idee waarom het bij jou blijft steken, wel heel vervelend voor je :(
     
  3. Vollemaan1

    Vollemaan1 Actief lid

    29 dec 2018
    103
    79
    28
    Vrouw
    3 keer borst voeding gegeven en bij de eerste werd ik broodmager. Ik werd pas nadat ik gestopt was met bv geven weer ongesteld, 14 maanden bv gegeven. En bij de 2e nog steeds niet die 5 kilo eraf en hij is al anderhalf jaar.
     
  4. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ik viel pas af nadat ik was gestopt met borstvoeding. En ik werd pas ongesteld toen ik stopte met voeden, dus rond de 9 maanden. I’m zit nu rond de 67 kg. In een haar 10 kg kwijt. Maar nogmaals, pad toen ik stopte bik zit nog 2 kg boven mijn gewicht voor deze zwangerschap, maar jammer genoeg nog 7 van de eerste.
    Ik begrijp dat je snel wilt afvallen, maar geef het tijd. Als je normaal eet en beweegt dan gaat het vanzelf er af.
     

Deel Deze Pagina