Nog nooit getest

Discussie in 'Corona forum' gestart door mutskuh, 31 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.223
    1.038
    113
    Zijn er hier meerdere dames die nog nooit getest zijn? Wij kiezen bij klachten ervoor lekker thuis te blijven..
     
    Dettol, Loes23, Ally2020 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.039
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Die luxe hebben wij niet helaas, haha. Maar heb zelden klachten en dus maar 1x hoeven testen. Dat was in september en verder geen klachten meer gehad.
     
  3. Spoetnik

    Spoetnik Fanatiek lid

    8 jun 2013
    4.158
    4.226
    113
    Vrouw
    Ik niet :) en daarmee mijn kinderen en vriend ook niet.
     
  4. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.577
    3.804
    113
    Ik niet, maar man 3x, zoon 1 1x en zoon 2 2x. Uiteraard allemaal negatief, anders was ik ook aan de beurt geweest. Maar ik heb zelden klachten. Laatste keer verkouden/ziek was vorig net voor de lockdown in maart. Toen werd er niet getest, maar kan het niet anders dan dat die positief geweest zou zijn.
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.008
    4.182
    113
    Nee, hier ik, man en dochter niet. Man en ik ook nog geen klachten gehad. Dochter is verkouden geweest maar koos om thuis te blijven en niet te testen.

    Zoon heeft 1 x getest nadat de ggd belde dat hij in de taxi had gezeten met iemand die 2 dagen later positief testte. Zoon teste negatief.
     
  6. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.477
    5.135
    113
    Vrouw
    Ik niet. Ben wel 1x ziek geweest maar de testlocatie zit een eind weg, we hebben geen auto, ga dan uiteraard niet de trein nemen, of bij iemand in de auto zitten en voor fietsen was ik te ziek. Iedereen thuis gehouden en uitgeziekt.
     
  7. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.660
    9.575
    113
    Ik twee keer. In de winter toen ze hadden bedacht dat iedereen die op afdeling X in het ziekenhuis kwam getest moest worden, en een keer vanwege klachten (beide negatief).
    Man nog nooit.
    Dochter 2 keer, in de laatste schoolweek ivm besmettingen in de klas, en een antigeentest voor de vakantie.
    Zoon alleen een antigeentest voor de vakantie.

    We zijn gewoon maar heel weinig ziek, en we merkten ook duidelijk dat de wintervirussen dit jaar minder rond gingen.
     
  8. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Wij ook niet. We werken thuis en zijn ook niet verkouden of iets geweest afgelopen 1,5 jaar. Bij een kriebel of wat hoofdpijn blijven we zeker thuis en zien we niemand. Maar dat is 2x voorgenomen en duurde 1 dag ofzo. We zouden dan wel getest hebben als we de deur uit moesten.
    We hebben wel eens afspraken een week verzet als we twijfelden of we verkouden werden of iets. Maar uiteindelijk ook niet ziek geweest.
     
  9. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.832
    12.956
    113
    Vrouw
    Ik ben helaas wel een aantal keren getest vanwege mijn werk in de zorg en voor op reis.
    Mijn man is gisteren voor het eerst getest, anders komt hij het vliegtuig niet in.

    De kinderen zijn nog nooit getest, en dat hopen we zo te houden. De jongste heeft hierdoor afgelopen schooljaar wel 10 dagen thuis gezeten omdat ze een kindje met corona in de klas het. Ze had daar ook nog eens het hele weekend mee gespeeld. Maar denk maar niet dat wij ooit door bco gebeld zijn...

    De enige kinderen in haar klas die niet getest waren, waren kinderen van zorgpersoneel. De directrice vond het zachtjes gezegd wat opvallend.
     
  10. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.431
    2.867
    113
    Ik ook niet. Vlak na mijn vaccinatie kreeg ik wel verkoudheidsklachten. Toen ik een afspraak wilde maken om te testen was de eerste mogelijkheid de volgende dag, een uur rijden :|
    Dus ik ben gewoon thuis gebleven.
    Mijn oudste zoon is wel een keer getest in het ziekenhuis. Hij was erg ziek en moest worden opgenomen. Het was overigens geen corona.
     
  11. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.701
    2.346
    113
    Limburg
    Ik nog geen enkele keer. Vriend 1 keer en oudste zoon 1 keer. 2e keer dat de oudste klachten had, heb ik hem niet laten testen omdat ik het idee had dat hij hooikoorts had (wel thuis gehouden natuurlijk) en dat bleek ook zo te zijn na bloedonderzoek.
     
  12. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Ik ben één keer getest, man niet. Was zonder klachten overigens, met klachten blijf ik in principe thuis, maar ik heb zelden of nooit klachten. * afkloppen * Hooikoortsklachten daargelaten trouwens (dat is over het algemeen heel duidelijk, bij twijfel wacht ik af wat de antihistamine doen en ga ik pas weer de deur uit als die hun werk doen), anders kan ik altijd wel thuis blijven.
     
  13. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Tot gisteren kon ik zeggen dat ik nog nooit getest ben! Maar moesten gisteren testen voor vakantie…

    Maar daar blijft het bij hoor.. met klachten blijf ik thuis, en voor toegang test ik zo ie zo niet..
    Ben overigens ook volledig gevaccineerd maar nog niet 14 dagen nadien..
     
  14. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die luxe heeft niet iedereen, dat je lekker thuis kan blijven met klachten.
    Stel dat jij klachten hebt maar je man niks, gaat hij dan wel gewoon naar zn werk of een andere activiteit waarbij hij in aanraking komt met andere mensen?
     
    Zoe123, Zara75, Vero0504 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Ik heb nog nooit klachten gehad, dus ik heb me ook nog nooit hoeven laten testen.
     
  16. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.410
    23.925
    113
    Ik ben nog nooit getest. Maar dat heeft niks te maken met er voor kiezen om thuis te blijven bij klachten ofzo.

    Ik heb zeer waarschijnlijk corona gehad in maart 2020. Toen kon er niet getest worden en daarna heb ik gewoon nooit meer klachten gehad waarvoor ik moest testen.

    Mijn jongste kinderen zijn wel eens getest, omdat ze anders weet school zouden missen. Dus heb het alleen van dichtbij zien gebeuren :roflmao:
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  17. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.002
    11.675
    113
    Vrouw
    Hier in het gezin staat de teller op ruim 30x. (En dan heb ik al de zelftesten nog niet meegerekend) De een wat vaker dan de ander.
    Dus ja hier wel getest:D
     
    Athina vindt dit leuk.
  18. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn man en mijn oudste zoon zijn nog nooit getest. Ik wel en ik heb ook corona gehad, maar dat was nog in de tijd dat huisgenoten niet ook getest hoefden te worden (lang lang geleden)
     
  19. Roosje35

    Roosje35 Niet meer actief


    Volgens de regels mag dat toch gewoon? Dus waarom zou ts dat niet doen? Laat ik het zo zeggen, als ik wat verkouden ben gaan mijn kinderen gewoon naar school, bso etc, en man naar werk. Ik zie echt geen noodzaak om ze thuis te houden.
     
    Celika, littlemunchkin en mutskuh vinden dit leuk.
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.712
    32.572
    113
    Wordt lastig met schoolgaande kinderen. Die ga ik echt niet thuis houden als er een verkoudheid is en vindt het ook niet ok om bij vermoedens zelf thuis te blijven en hun wel met andere mensen om te laten gaan.
    Daarbij zie ik echt niet in waarom ik mijzelf een week zou moeten opsluiten, terwijl zo'n test 3 seconden duurt
     
    Athina, Vero0504 en Jessi79 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina