Nog steeds bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door woman1988, 7 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    24 juni slechte echo gehad en 1 juli gestart met pillen. 8 juli echo gehad en vruchtje was weg, wel nog klein beetje restweefsel..bloedverlies nam af.. een week alleen bruinverlies gehad bij afvegen maar na keer moeite met ontlasting weer bloed met ook wel wat weefselachtig spul. Dit nam weer langzaamaan af en afgelopen zaterdag leek het weer gewoon vaginaal slijm. Maandag echo gehad (omdat testen nog positief waren) en gyn was tevreden met wat het zag. Dinsdag weer moeite met ontlasting en toen begon het weer te bloeden... wel voornamelijk op toilet maar het is nu nog steeds meer rood dan bruin...
    Meer dames die hiermee ervaring hebben? Ik word er flink onzeker van!
     
  2. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.404
    362
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend dat het zo lang duurt.
    Was er maandag nog restweefsel te zien op de echo?

    Ik heb 2x regelmatig bloedverlies gehad na pillen... De eerste keer stopte het na mijn volgende menstruatie en de 2e keer bleef het maar aanhouden en hebben ze alle resten na 3 maanden weggehaald tijdens een hysteroscopie (veel verloren tijd dus).
    Beide keren was er restweefsel te zien op de echo.

    Sterkte!
     
  3. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Er zat nog klein beetje restweefsel, maar ging om mm werk en arts vond dat er niet verkeerd uitzien. Ik hoop inderdaad dat het na m’n ongesteldheid klaar is! Hopelijk komt dat snel op gang! Hij zag bij de echo wel alweer wat eiblaasjes
     
  4. SusieFlower

    18 nov 2018
    76
    14
    8
    Hier uiteindelijk ook vijf weken met bloedverlies gelopen na de pillen. Er zat nog restweefsel bij de nacontrole, en pas toen dat eruit was stopte het bloedverlies.
     
  5. woman1988

    woman1988 Fanatiek lid

    30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    bedankt voor je berichtje! Hier inmiddels al ruim 2 weken geen bloedverlies meer gehad.13 augustus begon ik flink te bloeden en dat hield 3 dagen en en ik hoop dat dat mijn ongesteldheid is geweest.. nu afwachten maar weer! Maar zo fijn dat ik niet meer constant bloed! Fijn om ook bij jou de ervaring te lezen dat ondanks lange bloeden het toch vanzelf klaar was.
     

Deel Deze Pagina