Sinds nu zo rond de 4 dagen voor me nod, sinds vandaag wat misselijk, ook krijg ik overal puistjes op mn gezicht, en ben ik veel moe. Zlu ik nu al wat kunnen voelen of beeld ik me dit in??
Ik begin ook ongeveer 4 dagen voor NOD van alles te voelen. Het is alleen niet te zeggen waar het een voorbode op is, aangezien menstruatieklachten hetzelfde zijn als zwangerschapssymptomen. Puistjes, vermoeidheid en misselijk zijn heb ik ook wel gehad. Maar nog nooit zwanger geweest . Nog een paar dagen geduld! En dan weet je meer
Ik zou morgen moeten testen maar je lichaam kan je zo goed in de maling nemen ik heb veel last van maagzuur en een zeurende maag alsof je de hele dag niks gegeten heb terwel ik net mijn lunch achter de rug heb. Week voor nod klachten lage rugpijn rommelende darmen en waterige borsten. Alsof ik 2 waterballonetjes vast had. (sorry )Hoop dat je er wat aan heb.
Het kan twee kanten opgaan... Ik was vanaf maandag ook steeds heel misselijk maar uiteindelijk bleek ik toch niet zwanger te zijn. Maar hoorde ook van iemand dat dit bv met het ontpillen te maken kan hebben. Maar veel hebben het hoor, je wilt het zo graag en ben daardoor extra alert op je lichaam...
hoi hoi januari ben ik precies 1 jaar van de pil toen eerst "ontpilt" en veilig gedaan zouden in 2015 starten, maar heb nu al vage klachten.. voel mn eisprong heel erg... die is nu 2 weken geleden en zit op dag 26... ben afgelopen dagen misselijk en rare buikpijn en slaperig!. en vanmorgen bruine afscheiding... ik wacht nog maar even met testen!