Hallo, In april heb ik een MK gehad bij 5 weken. Ik heb toen 6 dagen gevloeid. Werd na 36 dagen weer ongi, daarna na 33 en 31 dagen, dit is voor mij normaal. Nu deze ronde had ik dag 17 bloedverlies, wel zoveel dat ik een tampon moest gebruiken, dag 18 overdag had ik nergens last van 's avonds had ik weer bloed dag 19 ook weer bloed. Daarna niet meer. Ik zit op dag 22, en ik heb mijn ei ook nog niet gehad. Meestal voel ik mijn ei 3/4 dagen van te voren en ik voel ook nog niets. Dit gaat dus een hele lange cyclus worden met tussentijds bloedverlies (het was zeker geen ongi die paar dagen bloedverlies) Kan dit zijn van mijn miskraam, dat ik toch niet helemaal schoon ben ? Ik ben niet onderzocht. Of is het gewoon toeval dat ik nu tussendoor bloedverlies heb en dat dit een lange cyclus is/wordt ? Alvast bedankt voor het antwoord, echt super dat jullie dit doen.
Hoi Nemo, Het is gewoon toeval dat je nu tussendoor bloedverlies hebt, het kan niet meer met de miskraam te maken hebben. Dit kan soms gebeuren in een menstruatie cyclus. Mocht dit vaker voorkomen, dan zou ik je adviseren om meer informatie in te winnen bij je huisarts. Groetjes en hopelijk ben je snel in verwachting, Japke
Dankje wel Japke. Ik begin me soms vanalles in mijn hoofd te halen. De eerste keer was in in de 2e keer zwanger en nu duurt het even na de MK. Als snap ik wel dat medisch gezien nog niet lang bezig ben. Gevoelsmatig ligt dat wat anders. En als ik dan ook nog tussendoor bloedverlies heb ga ik me helemaal dingen in mijn hoofd halen. Ik ben gerustgesteld en ga maar rustig afwachten.