Nog steeds verdrietig.

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Klaproos, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproos

    Klaproos Niet meer actief

    Ik weet niet wat ik hiermee wil bereiken maar het is precies twee jaar geleden dat ik de laatste keer ongesteld was en dus zwanger. We hadden heel veel mooie echofoto's gekregen tijdens de echo's maar met 9,5 weken is ons kindje teruggezet op 8,5 weken terwijl ik op 5 februari 2013 de innesteling had gevoeld en gezien (beetje bloed). Ik had dus al een idee dat het niet goed zat omdat ik zeker niet later zwanger ben geworden. Het bleek bij de eerste echo om een tweeling te gaan maar bij de volgende echo was een van de vruchtjes al verdwenen wat we al verdrietig vonden.

    Tijdens de termijnecho van 12 wk zagen ze dat ons Hommeltje* niet groter is geworden dan 10 weken. Ook had ik al een paar dagen geen klachten meer. Met cytotec is de miskraam opgewekt en na twee uur was het voorbij. Ik ben helaas nog steeds niet blijvend zwanger geweest en ook geen kindjes en mis onze kleine nog steeds heel erg! Ik vind het ook echt een rotidee dat ik misschien wel een week met een dood kindje in mijn buik heb gelopen. Sorry als dit shockerend is. 😰

    Liefs Klaproos.
     
  2. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Wat ontzettend moeilijk meid! Alsnog veel sterkte ermee!
     
  3. Klaproos

    Klaproos Niet meer actief

    Dank je wel en lief dat je reageert. Vooral omdat je echt een kindje bent verloren 😓 ( geen mk zoals mij)
     
  4. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Het is misschien anders, maar beiden dachten we mama te worden van een kindje en beiden zijn we die kans kwijt geraakt :(
     
  5. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik begrijp je gevoel. Zo verdrietig dat je nu nog met lege handen staat.
    Ik ben in Oktober te vroeg bevallen van ons kindje, dus herken de leegte die je voelt.
    Ik wil je een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen!
     
  6. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte! :(
    Hoop echt dat jullie kinderwens in vervulling gaat.
    Dikke digi knuffel
     
  7. Pink Peony

    Pink Peony Niet meer actief

    Veel sterkte! Hopelijk wordt 2015 jullie jaar 🙏!
     
  8. nijntje11

    nijntje11 Fanatiek lid

    16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Wat verdrietig Klaproos. Sterkte!
    Jullie hebben al een lange weg moeten bewandelen zie ik. Het leven kan zo oneerlijk zijn.
     
  9. mnr

    mnr Niet meer actief

    Heel veel sterkte!
     
  10. Bee1986

    Bee1986 Fanatiek lid

    29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Daar mag je ook verdrietig om zijn, en boos en gefrustreerd etc. Wat vreselijk dat jullie al 6 jaar wachten en dan ook nog 2 jaar geleden jullie tweeling niet in je buik mocht blijven. Ik herken het gevoel van met lege handen staan, maar niet de enorm lange tijd die daaraan vooraf is gegaan. Lijkt me heel erg zwaar. Hoop heel erg dat het alsnog snel weer mag zijn voor jullie, het is jullie zo gegund! X Bee
     
  11. senna999

    senna999 Fanatiek lid

    11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    he bah.. dikke knuffel!

    hier ook eerste goede echo gehad en toen met 10 weken echo was het slecht nieuws. was ergens rond de 9 weken gestopt met groeien. het idee idd dat je nog rondloopt met je kindje in je wat nooit meer zal groeien is raar. ik heb gewacht op miskraam maar die kwam niet , uiteindelijk na 2 weken een curettage gehad.

    ik hoop echt dat je dit jaar mag aantellen!
     
  12. Hannah1989

    Hannah1989 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Het zal je altijd bij blijven!
    Het is en blijft je eerste kindje!
    Hopelijk mag er binnenkort een nieuw wondertje bij jullie komen!
    Zodat jullie sterretje iemand heeft om over te waken!
     
  13. Klaproos

    Klaproos Niet meer actief

    Dank jullie wel meiden. Ik voel me soms een aansteller. Ik heb bijvoorbeeld zin om deze banner in mijn ondertekening te zetten maar ik wil niet vervelend doen tegen andere mensen :(
     
  14. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Gewoon doen meid! Als dat goed voelt... Ik zie niet wat er mis mee is.
    Dikke digiknuffel!
     
  15. Klaproos

    Klaproos Niet meer actief

    Dank je wel Diazz,lief van je. Dit is em..

    [​IMG]
     
  16. ButterflyNova

    ButterflyNova VIP lid

    31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Logisch dat je nog steeds verdrietig bent, je mag je echt geen aansteller voelen! Jullie zijn al zo lang bezig en jullie wens is nog steeds niet vervuld.

    Je bent zwanger geweest, dacht dat jullie wens eindelijk uit zou komen en toen werd dit ruw verstoord door de MA.

    Wij zijn "pas" een jaar bezig en na twee miskramen, waarvan één MA, ben ik ook nog steeds verdrietig.

    Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen, hopelijk mag er snel verandering komen in jullie situatie!
     
  17. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Prachtige banner, en zo is het toch ook? Jullie zijn een kindje verloren, en het maakt echt niet uit met welk termijn. Het maakt het niet minder jullie kindje toch?
    Wij zijn met 4 maanden ons dochtertje verloren, dat maakt mijn verdriet toch niet minder dan dat van iemand die zijn kindje met 22 weken verliest? Het laat ook bij mij een enorme leegte achter die soms groter voelt dan mijzelf.

    Dus, plaats die banner! ;)

    Liefs
     
  18. famke80

    famke80 Bekend lid

    2 aug 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat afschuwelijk dat deze zwangerschap van 2 is geeindigd zonder kindje. Natuurlijk mag je er verdrietig om zijn. Al zo lang de wens om moeder te worden. Ik hoop dat 2015 jullie jaar wordt en er iets moois in je buik zal gaan groeien wat de pijn en het verdriet kan verzachten.
     
  19. Klaproos

    Klaproos Niet meer actief

    Dank jullie wel meiden,jullie berichtjes doen me ontzettend goed. Vooral omdat er in de omgeving helemaal niet gepraat word over mijn miskraam en ik me daardoor een aansteller vind en dacht zelf alles te kunnen regelen. Daarbij ben ik nog ziek ook en heb twee maanden in het ziekenhuis gelegen in sept okt nov. Hopelijk word 2015 een beter jaar.

    Ik vind het heel verdrietig om te lezen dat jullie allemaal een kindje zijn verloren. Een kindje groot of klein zal altijd een verdriet blijven,al denk ik hoe ouder een kindje word hoe meer zeer het helaas doet. 😪
     
  20. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    + 1! Hier ook een zoontje verloren met bijna 14 weken. Dit was ook een piepklein babytje om te zien, met alles erop en eraan, maar het verdriet is echt niet minder dan met 20 weken bijv...En het verdriet en gemis is er na 17 mnd nog steeds.

    Een hele dikke knuffel van mij!
     

Deel Deze Pagina