Gefeliciteerd meiden, woooeeeeehooooeeeeee!!!!!! 8 dpo, dan zou ik over 4 dagen al mogen testen? Oeh nee dat durf ik niet haha
Hoi meiden, was even (snel snel ) jullie topic door aan het lezen, wat herkenbaar zeg! Ik mag volgende week dinsdag testen, maar die testjes in de kast ROEPEN me gewoon! Ben vandaag ook nog eens misselijk en al tig keer gaan plassen. En mijn beste vriendinnetje is zwanger en ik wil ook. Ik gun het haar trouwens 1000% maar wou zo graag samen met haar zwanger zijn. En dan te bedenken dat we het maar één keer rond de eisprong hebben gedaan. (ik gebruik ovulatietests) Pfff....verschrikkelijk dat wachten! Nou, veel succes met wachten meiden.
Topolina, wij schelen ook maar 1 dag. Spannend he! Op sommige websites lees ik dat innesteling al op 4dpo kan plaatsvinden. Had op 4dpo wel een klein dipje in de temp. Oehhhh zou het wat te betekenen hebben? Blike jij was vanaf 8dpo aan het testen, maar vanaf welke dag kon je het superlichte streepje al zien? Op 10dpo echt positief, maar eerder al een licht streepje toch? Lucia ik herken je gevoel heeeelemaal. Vriendinnen van mij zijn ook zwanger en lijkt me zo tof dit samen te beleven. Ben superblij voor ze, maar gun het mezelf ook zoooo ontzettend!
@vpkaatje, Gisteren was mijn test nog echt negatief.... vanmorgen getest met een Zwanger en kids midstream, toen verscheen een licht streepje, maar het was op het randje binnen de tijd... Vanmiddag maar even een KV-test gehaald en die was binnen de tijd positief
Ja precies. Ik lees nu dat jij ongeveer dezelfde symptomen hebt. Ik zit nu op 6dpo als ik het goed heb.(misschien even een banner zoeken die na de ovu telt) Nog vergeten bij te vermelden; ik had op 5dpo lichte krampjes en een kleeeiiinnnn beetje bruinige afscheiding, dus wie weet...innesteling?? Aaaah je maakt jezelf helemaal gek gewoon. En m'n borsten doen ook niet leuk. (eerlijk, dat praat ik mezelf niet aan, m'n vriend raakte ze aan dit weekend en ik sloeg 'm bijna weg) Dnze22 en Blike GEFELICITEERD!
gefeliciteerd!! geweldig dat jullie zwanger zijn! en dat er maar veel mogen volgen.... ik had vandaag alweer een test gedaan omdat ik mezelf niet kon inhouden maar mijn NOD is pas 16 jan.!! deze kan dan helemaal nog niet positief zijn !!! maar goed, over paar daagjes nieuwe ronde, nieuwe kansen!
had jij ook zo vroeg getest? ik word echt gek van mezelf... gekke is ook dat ik nu teleurgesteld ben omdat hij negatief was, terwijl hij volgens mij helemaal nog niet positief KAN zijn? pffff.... zucht!! bij jou is het raaakk!!!!!!
ik had zes dagen ook al getest, vandaag vier dagen voor NOD en voor het eerst positief dus alles kan nog meis!!
dus bij jou zag je met 6 dagen ook helemaal niks? niet eens een licht streepje???? Ik heb nu zwanger&kids zw-test besteld en wil woe ochtend testen. goed idee denk je?
helemaal niets meid.... en vertrouw me, heb die test binnenstebuiten gekeerd zelfs op de dipstick zag ik vanmorgen nog niets, alleen op de midstream!
hallo meiden, ik ben nieuw hier maar zit jullie verhalen te lezen en het is allemaal zo herkenbaar... wij zitten nu in ronde negen en mijn nod is 16 jan we hebben een prachtige dochter van drie en nummer twee is zo welkom en dan steeds iedere maand weer die teleurstelling heb gister avond een test van cb gedaan en die gaf een superrrr lichte lijn aan iemand van jullie dit ook gehad gr crazy mom
Whaaaaaa, blike!!!!! Gefeliciteerd!!!! Hihihiihih, wat leuk dat het bij de topicstarter dan ook raak is. Ik was dit topic een beetje vergeten -oeps-. Ik kan helaas nog niet testen, maar heb wel een breed scala aan klachten. Maar die kunnen ook best psychosomatisch zijn, hahaha. Ik weet het niet en wacht het af! Testen kan ik pas de 15e, dus ik blijf nog even op het bankje zitten. Hopelijk kan ik aanschuiven op jouw roze bankje. Die zit emotioneel vast een stuk comfortabeler!
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier (helemaal voor het eerst op een forum trouwens). Ik zou graag met jullie meekletsen hier. Inderdaad erg leuk dat forum startster Blike nu al zwanger is en het dus toch zo vroeg weet! Mijn NOD is 19 januari trouwens. Groetjes Moisie