Nogsteeds niet ongesteld en wel klachten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door , 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Goedemiddag,

    Ik heb hier al een beetje rondgelezen, maar kan het antwoord op mijn vraag nog niet vinden.
    Ik hoop dat u mij kunt helpen.

    Vandaag ben ik precies 7 dagen overtijd. Ik had gister een test gedaan en die was negatief.
    Wel heb ik last van allerlei klachten. Misselijk, opgezette buik, vocht uit mijn tepel, heel emotioneel laatste paar dagen, af en toe krampjes in mijn onderbuik, draaierig gevoel in mijn buik als ik op bed ga liggen en ik moet vaker naar de wc om te plassen (het was volgens de HA geen blaasontsteking).
    Ik heb rond de 14e dag van mijn cyclus een beetje rozige afscheiding gehad, en dat werd na een paar dagen wittig.
    Het is nu de laatste paar dagen zoveel dat ik het er af en toe gewoon uit voel lopen, en het is nogsteeds doorschijnend/wit.
    Ook viel mij op dat er af en toe "witte vlokjes" in mijn urine zit. Zelf weet ik niet wat dit betekend, en of dat nou goed of slecht is.

    Normaal voel ik een week van tevoren dat ik ongesteld moet worden, maar heb nu nogsteeds geen teken gehad.
    Ik ben in Juni gestopt met de pil, en na de pilmenstruatie heb ik geen andere menstruatie meer gehad.

    Ik hoop dat u mij een antwoord kan geven, want ik wordt helemaal gestressed van de onzekerheid.

    Groetjes Sharon

    (Het valt andere mensen ook op dat mijn buik dikker wordt. Zo heb ik dat van het weekend al van 5 verschillende mensen gehoord.
    Aangezien ik slank ben, en altijd een platte buik heb gehad, vind ik dit een beetje vreemd.)
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Sharon,

    lees eens het stukje dat je bovenaan deze pagina kunt vinden en dat gaat over stoppen met de pil.
    Het is normaal dat de eerste cyclus dan veel langer duurt zonder dat je zwanger bent. Mag zelfs 8 weken duren of langer. Dat je buik is opgezte kan komen omdat je lichaam moet wennen aan de nieuwe hormonale situatie, je bent aan het ontpillen. Dit heeft ook reactie op je darmen, die houden meer lucht vast. Je hoeft je geen zorgen te maken. Symptomen zeggen helemaal niets over wel of niet zwanger zijn. Als je over een week niet ongesteld bent test je nog eens en anders wacht je af.

    Mirjam
     
  3. Niet meer actief

    Bedankt voor je antwoord.

    Ik werd een beetje moedeloos van deze situatie, vooral omdat er nu ook mensen zijn die steeds aan me vragen of ik zwanger ben.
    Lastig die onzekerheid.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina