Nooit verwacht

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door mamma chan, 2 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Hoi hoi dames ,

    Sommigen kennen me nog wel en had het hoofdstuk al afgesloten van een 3de. Relatie verbroken al een hele tijd, iemand anders ontmoet (niet iets heel serieus nog) wij kijken wat er tussen ons is omdat we elkaar al heel goed kennen en best gevoel hebben.ook komen wij steeds terug bij elkaar, nu dus willen weten of er wat in zit. Ook in mijn relatie die vreselijk was op het eind heb ik deze man gezien en ook gezellig mee gehad. Nu dus een positieve test waar ik knetter van schrok, ook omdat mij is gezegd 5-10% kans op een zwangerschap ivm overgang. Toen was mijn ex weg uit huis al maar nu dus ontdekt! T kan van beide zijn heb het nog 1x gedaan met ex partner! Ik heb bloed laten prikken gisteren 6390 hcg. Gister bij de vk geweest die kon uitwendig meten(ze kon niet nog alles goed meten 4 weken en 6 dagen en 4 weken 4 dagen.
    Klopt dit mbt de hcg??
    Ik wordt verwezen naar de gyn! Gezien leeftijd en voorgeschiedenis. Ik ben er helemaal uit maar weet wel dat ik ervoor ga alleen!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Maslov en Elraange vinden dit leuk.
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Mn bek valt hier echt van open.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap maar echt... waarom op deze manier?

    Je hebt met twee mannen onbeschermde sex in dezelfde periode. Je hebt sex met een man waar je van aan het scheiden bent en waarvan je in elk geval in deze post zegt dat de relatie echt vreselijk was.

    En wat heeft je nieuwe scharrel te zeggen over deze situatie als het kind van hem blijkt te zijn? Je wil er alleen voor gaan zeg je. Wat als de nieuwe man een vader voor zijn kind wil zijn. Dankjewel voor je kwakje sperma en toedeledoki?
     
    kly073 en Sado vinden dit leuk.
  3. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    #3 mamma chan, 2 mei 2019
    Laatst bewerkt: 2 mei 2019
    Bedankt voor je fijne analyse, zo is het natuurlijk niet gegaan! Er is heel veel gebeurd en geen onbeschermde sex gehad! Natuurlijk ga ik beide mannen vertellen wat er aan de hand is. Snap zelf ook wel dat het niet netjes is geweest, maar als je het hele verhaal kent.... Ik vind het prima dat je je mening geeft maar dat is niet mijn vraag...
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd!!

    Goed dat je je verantwoordelijkheid neemt! De manier waarop is onhandig, dat weet je zelf ook best. Maar er zijn zat dames die dit soort situaties anders aanpakken!

    Qua hcg kan ik geen antwoord geven. Wel weet ik dat er een enorme marge is! Google het maar eens. Of er oploop is valt niet te zeggen na maar 1x prikken natuurlijk. Dat lijkt mij het belangrijkste.

    Veel sterkte en hoop dat je kan genieten van je zwangerschap! En dat je eruit komt met beide mannen, wie de vader dan ook is.
     
    mamma chan vindt dit leuk.
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    De exacte datum is nooit met zekerheid vast te stellen.
    Met de 11 weken echo is dit wel preciezer dan nu.

    Het enige dat uiteindelijk uitsluitsel geeft is een dna test. Dit kan tijdens de zwangerschap maar geeft risico, dus zou daar zelf niet voor kiezen.

    Verder heb ik het te doen met de tekst. Je zegt dat je sex hebt gehad met twee mannen en schrok van de zwangerschap, want er was maar een paar procent kans om zwanger te worden.

    En je weet nu al dat je het alleen wil doen.
    Ik wens je in elk geval heel veel wijsheid. Per ongeluk zwanger worden dat kan, ik weet er alles van, maar je kiest er bewust voor om in dezelfde week nog sex te hebben met je ex en met je date. Waarbij je dus in elk geval bij een van de twee zonder condoom hebt gesext.
     
  6. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Heeft de vader er ook nog iets over te zeggen?
     
    Flamingooo vindt dit leuk.
  7. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja zeker heeft hij dat! Ik zal de laatste zijn die zijn stem niet mee laat tellen!!!
     
  8. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Dank je wel, ik weet zelf heel goed dat het niet handig is! Maar ken mijn situatie zelf het beste. Ik kies er voor om het alleen te doen dat wil zeggen dat ik volgens mijn dokter nu niet met 100% zekerheid kan zeggen wie de vader is en daarom hun wel beide inlicht maar het deze 9 maanden alleen ga doen, ik weet het ook allemaal niet maar wat ik wel weet is dat ik het nooit van me leven kan verkroppen het weg te laten halen en dat dit kind alle liefde gaat krijgen.
     
    YellowEyes en Elraange vinden dit leuk.
  9. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Okay, meteen zeggen dat je het alleen gaat doen doet anders denken.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  10. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Dit rijmt toch totaal niet met elkaar? Als je de (potentiƫle) vader(s) een stem wilt geven kun jij niet beslissen om het voorlopig alleen te doen.

    Verder roept de manier waarop je je openingspost hebt geschreven en de informatie die je daarin wel en niet deelt wel veel vragen op. Dus ik snap wel dat je wat kritische reacties krijgt.
     
  11. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja ik typ het verhaal in emotie en deels in schock maar nee ik zal
    Nooit hun niks zeggen of niet op de hoogte houden
     
  12. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik schrijf soms niet helemaal handig idd. Ik ben gewoon nog heel erg in schock en wil het hun ook niet lastig maken. Maar zal altijd eerlijk blijven en ik wil echt wel weten wie de vader is straks! En mocht diegene er iets mee willen kan dat!! Verder geeft het niet de reacties ik kan het hebben, snap het ook wel, had dit ook nooit verwacht!
     
  13. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik moet maandag naar de gyn, ik wacht dat af, straks is er niks in het zakje...daar ben ik wel een beetje bang voor
     
  14. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    En hoe ga je dat in de zwangerschap aanpakken dan? Misschien willen ze beide wel bij echo's enzo zijn, want stel je voor dat het hun kind is.
     
  15. Viviennee

    Viviennee VIP lid

    31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Zei je niet iets over een gescheurd condoom? Dan weet je toch wie de vader is
     
  16. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Misschien is dit dan niet het beste moment om op een forum te posten, voor je eigen bestwil. Ik zou het eerder bespreken met iemand die dicht bij je staat (moeder? vriendin?) en als alles een beetje geland is kun je hier altijd nog terug komen. Maar dan zet je in ieder geval niet al te ondoordacht van alles hier neer.
     
  17. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    verwijderd
     
  18. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.621
    11.169
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Er is toch niemand die zegt dat je een abortus moet overwegen?

    Uit je OP komt alleen een heel ander beeld naarboven. En je zal vast en zeker geschrokken zijn, maar aan de andere kant was de wens voor een derde ook wel erg groot. Je kan best schrikken van het risico dat je hebt genomen maar er is risico geweest. Je hebt bewust met in elk geval een van de twee onbeschermde sex gehad. Want twee condooms die bij twee verschillende mannen klappen in dezelfe week dat lijkt me iets teveel toeval. Je had ook een morning afterpil kunnen halen. Dat lees ik nergens terug in je tekst. Je hebt dus echt wel bewust een risico genomen omdat je het graag wil of omdat je dacht dat het risico zo klein was dat er naar alle waarschijnlijkheid niks zou gebeuren.

    Al met al is praten achteraf gemakkelijk, dat snap ik.

    Ik hoop wel voor je dat beide heren het sportief oppakken.
     
    Elraange vindt dit leuk.
  19. mamma chan

    mamma chan Fanatiek lid

    17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik ga hem laten sluiten ik moest het kwijt maar idd de vragen die ik heb worden niet beantwoord zo
    Dank je voor je bericht
    hem
     
  20. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd.
    Spannend zeg.
    Ik begrijp dat je al 3 kids hebt en al iets ouder bent. Hoe oud zijn je andere kids?
    Je verhaal wat je verteld is menselijk!!!
    Of je nu wel of geen beschermde gemeenschap hebt gehad met de gedachte dat de kans uber klein was op een zwangerschap. Er zijn ook zat vrouwen die denken van 1x word ik niet zwanger of bij bv s de kans " niet" aanwezig.
    Hoe dan ook iedere situatie is anders en dit is de jouwe. Ik ga niet zeggen of het slim is/was of niet.
    Je bent er blij mee dat is wat telt!
    Ik zou eerst afwachten om t te delen.
    Straks gaat het mis en dan heb je heel wat meer chaos als beide mannen ook op de hoogte zijn.
    Eerst een echo en bespreek je situatie en praat evt met een psycholoog of iets dergelijks die he hierin tips kan geven in t betrekken van beide mannen.
    Teveel stress s ook niet goed;)
    Probeer ook te genieten mocht het allemaal goed gaan.

    Dat je het alleen gaat doen is geweldig natuurlijk, want dat is begrijp ik je doel als beide mannen er niet achter staan. Powervrouw!
    En t valt meer mee mocht wie ook de vader zou zijn je steunen in alles.

    Ff een hart onder je riem!:thumup:

    Qua hcg gehalte weet ik niet veel van.
    Ik zou de echo afwachten van komende maandag. Ik duim voor een plakker!!:D

    You can do it.
     
    Lisa280887 en mamma chan vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina