Hallo allemaal Ik heb woensdag waarschijnlijk een miskraam gehad met 5 weken zwangerschap ik heb 2 daagjes gebloed en daarna 1 dag oud bloed gehad maar het lijkt wel of mijn kwaaltjes erger worden kan bijna niet naar de wc heb een opgezette en harde buik pijn aan de linkerkant van mijn borsten de hele dag door misselijk lijkt ook met de dag erger te worden is dit normaal dat na een miskraam de kwaaltjes erger worden vind ut maar vreemd moet aanstaande dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo dan weet ik meer maar hebben meerdere van jullie er last van voel me echt beroerd.... groetjes grummelke
hoi Grummelke, Wat erg dat je waarschijnlijk een miskraam hebt gehad, ik hoop voor je dat je het mis hebt gehad en dat het een gwone bloeding is geweest ....maar ja dat is nog ff spannend .. Sterkte en hopelijk goed bericht disdag,laat je het ff weten ? Groetjes m@rjon
Hoi Grummelke, Heel veel sterkte. Masar het kan zijn dat niet alles eruit is, dus dat je nog niet ales kwijt bent. Daarnaast is het vaak zo dat je zwangerschapshormoon nog een tijdje aanwezig blijft en dan kun je dus sowieso ook allerlei kwaaltjes hebben. Maar ik hoop dat ze op de echo zien dat alles schoon is en dan worden de kwaaltjes vanzelf minder. xxx Joyce
Hoi, Hou wel in de gaten of je koorts krijgt...mocht je die krijgen dan zou ik wel contact opnemen met een arts of vk-praktijk... Ik wens je sterkte! Wat een vreselijke rottijd, he! Lola2
dankjewel voor jullie berichtjes het is indd echt een rottijd bah nu maar afwachten tot dinsdag hoop indd dat alles schoon is ik laat jullie weten hoe het gegaan is groetjes grummelke
hallo nee ik heb niet meer getest omdat ik hoorde dat hij positief bleef dus had zoiets van afwachten maar... groetjes
Misschien mag ik het niet zeggen, maar je kunt wellicht ook nog zwanger zijn? Je hebt maar een kleine bloeding gehad, of ben je altijd zo kort ongesteld? Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid.
Laat je morgen even weten hoe het is gegaan? (ik blijf dan ondertussen gewoon nog voor je hopen) Succes!
hallo ik ben vandaag voor de echo geweest het is helaas een mk wel is alles schoon daar ben ik blij om en alles ziet er goed uit dus gaan we weer verder met klussen groetjes grummelke