Normaal??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama van 2 meiden, 29 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Vroeg t me even af...
    Ben nu 33 weken zwanger. Vandaag 1e dag verlof. Lekker met dreumesdochter de stad in geweest; wat spullen gehaald, lekker gelopen en zowaar 2 zomer zwangerschapsbroeken gekocht (zonde geld voor die laatste weken maar t is niet anders...)
    Na 2u was ik echt wel best moe. Niet echt klachten, maar wel zware benen van vocht vasthouden.
    Ik kan me bij Iris niet herinneren dat ik rond deze termijn moe was van 2 uurtjes stadten.
    Is t normaal; hebben jullie dit ook rond dit termijn (gehad)?

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ja hoor.
    Ik ben ook veel (sneller) moe dan bij m'n eerste zwangerschap. Dat komt denk ik ook omdat je er nog een kleintje bij hebt lopen waar je druk genoeg mee bent. ;)

Als ik m'n dochter bijv. in bad heb gedaan, sta ik na die tijd een partij te hijgen alsof ik de marathon heb gelopen.... pfff

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    denk dat dat heel normaal is hoor, als ik boodschappen heb gedaan moet ik ook echt even zitten om bij te komen.
    de trap op lopen naar zolder dat red ik net maar moet niet meteen weer terug naar beneden want dat sta ik te hijgen als een 80 jarige;)

4. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik had het wel een stuk eerder dan 33 weken hoor, en aan het eind ging het juist weer een beetje beter. Dat kwam omdat hij was ingedaald en ik daardoor weer wat meer lucht kreeg.

En ik kan me voorstellen dat het met een dreumes erbij wel zwaarder is.

Geniet maar lekker van je verlof!

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    heb je het nog lang volgehouden,geef me een uur,en je kunt me dragen(bij wijze van spreken dan)

Deel Deze Pagina