norovirus op 29 april bij een dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jmm, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Hoi de kleine van 1 jaar en 2 maanden heeft het norovirus het komt er van voren en van achteren uit, arm kind !

Hebben jullie tips het is nu al 4 dagen zo , wat je kan eten geven ofzo?
    en we gaan notabene volgende week op vakantie helpie en ik ben ook bang dat ik het daarna krijg is dat ook gebeurt bij jullie dat je het ook kreeg?
    gr jmm

2. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Hier heeft het precies 1 week geduurd bij de kleine en vanzelf gestopt. Wij hebben hem extra te drinken gegeven (opletten dat die genoeg drinkt dus) en verder eigenlijk niks anders dan anders. De virus moet toch eruit, afwachten dus. Desnoods kan je bij de huisarts langs maar die deed bij ons niks behalve nakijken of de kleine niet uitgedroogd is. Mijn man heeft het daarna inderdaad ook gehad maar ik niet. Beterschap voor het kleintje en ik hoop dat jullie het niet krijgen!

3. tulip

tulip Niet meer actief

veel vocht binnen krijgen natuurlijk, drinken, fruit. En als je het zelf te lang vindt duren kun je altijd even contact opnemen met de HA, zou ikzelf na een dag of 4 a5 wel doen denk. Ook al kan hij verder niks doen, ik zou het een prettig idee vinden dat hij even gezien is.

Ik hoop dat het jullie bespaard blijft.

4. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Ik lees dit bericht waarschijnlijk wat aan de late kant maar ik geef bij buikgriepachtige klachten altijd vanaf het begin af aan Kindigest-tabletjes van VSM. Homeopathie werkt bij kinderen vaak heel goed en deze kleine homeopathische tabletjes smelten gewoon op de tong en worden via het mondslijmvlies opgenomen in het lichaam. Vaak verbeteren de klachten dan al op de 2de dag. Ook helpt het vaak goed om het kookvocht van het koken van rijst op te drinken.

5. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.378
    843
    113
    home sweet home
    hier heeft het hele gezin het helaas gehad. dus vaak handen wassen enz. mijn dochter bleef diarree houden en af en toe spugen en zijn toen naar ha geweest. advies weinig melk producten en geen zoet eten. dus melk verdund met water en bijv geen kaas op brood en max een keer fruit (ivm suikers) kwark en yoghurt mocht weer wel ivm bepaalde stoffen? het hielp hier goed. beterschap

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Wij hebben met z'n allen het rota virus gehad laatst..

Goed handen wassen!

Verder is drinken idd het belangrijkst! Misschien kan je wat bouillon in zijn beker doen, krijgt hij meteen zouten binnen!

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    kleine beetjes laten drinken, veel wat, eventueel ors.. wij zijn op de baby na allemaal ziek geweest.

Heeft een week geduurd hier.

8. love31

love31 Actief lid

20 nov 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    m'n dochter heeft het rotavirus half april gehad,kwam er van boven en onderen uit..uiteindelijk is ze in het ziekenhuis beland omdat ze was uitgedroogd binnen een dag! en kreeg ze o.r.s via een sonde naar binnen,zodat het gelijk in haar maagje kwam zodat ze niet meer hoefde te spugen,en ze moest in caratene(of hoe je dat ook schrijft:()

Deel Deze Pagina