Yep, Kleding bij C&A toen ik puber was. Ook geld uit mijn moeder haar portomonnee. Toen ik 17 werd was alles afgelopen. Voelde ik mij zo schuldig. Heb ik kleding teruggebracht en in het hokje gedumpt (schijterd) En volgens mij had ik het aan mijn moeder opgebiecht van het geld maar dat weet ik niet meer zeker. Ik was vrij losgeslagen een paar jaar.
Hahha dat tasje van de AH herkenbaar.. Ik pak dan altijd een tasje, en verfrommel hem dan een beetje, en hoop ik dat de kassiere t niet gezien heeft.. Erg eigenlijk, tis maar 20 cent ofzo. Mja ik vergeet steeds een zak mee te nemen
Nee, nog nooit gedaan. Ik ben eigenlijk zelfs zo eerlijk persoon die aangeeft als de cassiere wat vergeet. Is wel een stuk minder geworden sinds ik met mijn vriend ben. Haha hij heeft zoiets: Zij vergeten het toch. Laatst ook nog. We gingen naar het tuincentrum om nieuwe honden spullen te halen. Een nieuwe mand, kussen erin. Bij de kassa zie ik dat ze het aanslaat. Stond opeens een hele andere prijs. Ik riep nog: 'De mand is geen 50 euro, maar 11 euro. Hebben wij ff mazzel.' Kom ik in de auto erachter de ze alleen de kussen heeft aangeslagen. Haha
Vroeger, toen ik nog op de middelbare zat. Een zeepje van fl. 0,50 bij een drogist, omdat ik me ergerde aan de slechte beveiliging. Een vriendin van me jatte complete flessen parfum mee. Ben daarna weer naar binnen gelopen en heb het zeepje op de balie gelegd met de mededeling: Ik heb dit net gejat. Doe eens wat aan jullie beveiliging! Vond het echt niet kunnen dat die vriendin zulke dure dingen jatte. Maar aan de andere kant, lekker hypocriet van me, heb ik bij de HEMA in totaal aan misschien wel fl. 20,- aan fijnschrijvers gejat. Dat was het. In mijn volwassen leven heb ik nog nooit wat gejat.
Kwam een keer bij de auto en vergeten kratje bier af te rekenen... Shit, maar ging ook niet terug! Zwak, maar ik vond het best een fijn idee, gratis bier!! Nu vergeet ik het nooit meer!!
Ik was een klein crimineeltje als puber, schaam me er nu diep voor! Make-up, speelgoed, kantoorartikelen, cadeaus (ik weet het, echt heel erg!). Het foute is, ik was er goed in ook, ben nooit gepakt. Achteraf baal ik daar erg van, als ik een keer gepakt zou zijn was ik waarschijnlijk veel eerder opgehouden.