November 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by -, Feb 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Morgen meiden!

Was weer lekker vroeg wakker vanochtend, maar ben gewoon blijven liggen onder het motto "ik moet uitrusten".....

@Esther; Oh lekker zeg, vandaag dus je laatste dagje! Lekker genieten van je verlof meid!
    En wat betreft die schoenen, ik kwam dus gisteren inderdaad bijna niet in mijn laarzen, gingen maar tot op de helft dicht...met de rest nog geen ervaring, ik heb eigenlijk sinds gisteren pas last van dat vocht vasthouden... :(

Heb een foto van ons geboortebord in mijn album gezet, hebben we zo laten maken door een bedrijfje dat net is opgestart en ter uitbreiding van hun collectie maken ze nu borden naar keuze welke ze dan in de verhuur doen...Wij hebben dus gekozen voor deze en huren hem als het zover is voor een paar weken...

Verder niet veel boeiends te melden, ga ff mijn bakkie koffie opdrinken, sigaretje roken :oops: en klein stukje met de hond lopen want die zeurt de oren van mijn hoofd....

Daarna komt schoonmoeders om mijn strijk weg te werken en mijn schoonzus stapt nu binnen dus ik ben weg...

tot strakkies!

2. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

Mar 7, 2007
    668
    0
    0
    Hier ook 37 weken vandaag!

Op welke zender was Babyboom? Heb er nog nooit van gehoord! En wordt het herhaald, dan wil ik wel even spieken met al die familie en bekenden!

Ik spring even onder de douche en ga dan ATWT kijken en tussendoor wat ontbijten, vuilnis buiten zetten en meer van die dingen. Tot later!

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Hier al weer druk geweest, keuken is weer spik en span!
    Alles afgenomen in huis, zover nodig en mogelijk natuurlijk. Nu even een break en dan even weer het dagelijkse stofzuigen en dweilen, dan heb ik dat teminste gehad voor vandaag.

Fijn je weer even te zien Debby, hopelijkj gata het snel beter met je, kan me voorstellen dat je je gevangen voeld en dat in je eigen huis/bed!

Jen "geniet" van je schoonmoeder haar strijk kunsten!

Linda fijne dag met je moeder!

ruby ben erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen, hopelijk is het voorwerk ergens goed voor geweest!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Sammie jij ook gefeliciteerd met je 37 weken!

5. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ikke ik vind het echt bewoderenswaardig hoe vaak jij je huis poetst...
    Ik moet er niet aan denken dat ik hier elke dag alles ga zitten poetsen..

6. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    ruby hoe laat ga je naar het ziekenhuis? Ik heb om 12 (12 uur tohc peet?) een rondleiding op de verlosafdeling!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Sta ook wel bekend als poetsmiep hoor.

Maar je moest eens weten wat voor zooi mn katten kunnen maken :)

8. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo was hangt, kids aangekleed en een was in de wasmachine.
    Ikke stofzuigen en dweilen gebeurd hier eind van de dag, overdag heeft hier weinig zin met kinderen en de hond.

:D Maria, dat is het voordeel als je nog met zijn 2en bent en geen huisdieren hebt. Ikke heeft volgens mij ook huisdieren.
    Maar hier ook iedere dag wel wat te doen in huis. Voordeel je verveeld je niet zo snel. :D

Ikke en Sammie, gefeliciteerd met jullie 37 wkn.

9. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    2,900
    0
    0
    ik zie 'm nie..?

10. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Merk dat ik niet wakker ben, meestal type ik gewoon Dees ipv Ikke. Zat het net terug te lezen, denk he, wat staat daar nou?
    Sorry Dees.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    is een leuke bezigheid therapie hihi
    Mn katten heb altijd de tik om hun poten midden in de gang of kamer uit te schudden ipv op de kattenbak. gevolg overal grind.Of zo'n leuk speel uurtje dat de haren om je oren vliegen, de schatten :) vooral als je net klaar bent met schoonmaken :(

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    :) :) hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, let er niet eens op

13. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

Feb 3, 2007
    3,355
    0
    0
    docente
    @ Dees:nog niet dit weekend he?! ik ga een weekendje weg dus als je buddy kan ik dan niks doorgeven. Beentjes bij elkaar tot maandag!

@ Hope: ik betaal 20 euro, wat doen ze dan; nagels knippen, vijlen, eelt verwijderen met mesje en boortjes/ vijltjes. Voeten insmeren en korte massage.

@ Debby: rot zeg bedrust! maar gewoon probeen rustig gteblijven dat is het belangrijkste nu.

@ ruby: wat heeft jouw zus een ontzettend bekend gezicht zeg, wist ik maar waarvan!

@ Esther: geniet ervan! het wordt echt zwaar op een gegeven moment he?

@ Maria: ja 12 uur, je moet je iets voor 12 uur melden bij de balie van gynae.

Hier alles ok, gisteren weer APK gekeurd. bloeddruk als usual 120/ 70. Dat ik zo'n pijn heb vond ze niet gek, beeb is ingedaald en ligt met het hoofd vast, en errug diep ingedaald zelfs. Kan alleen nog om de as draaien. Ik vroeg al meteen hoopvol of diep ingedaald zijn betekende dat ie dan misschien wel wat eerder zou komen, antwoord: NEE. meeste bevallen op 40w5d :( Echo was oud en ze keken puur en alleen naar de ligging. mag volgende week terug komen.

Vandaag Jons op het werk afgezet, straks even douchen, en dan ziekenhuis en vanmiddag fysio. Morgen gaan we naar maastricht voor het weekend. Zodadelik even de was doen.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    maar al met al, huisje is klaar en schoon! (zolang het dus duurd het)

Nu even een peertje nuttigen dan even naar appie lopen, mn melk is op, en kan echt zonder melk zeker niet voor mn koffie. Aangezien dat schoonmoeders en tante ook zo komen die ook melk in de koffie hebben moet ik wel. Heb ik me loopje ook weeer gehad
    Al hoewel strakjes nog naar de thuiszorg winkel en de Hema

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ik ga mn best doen, maar maandag wil ik echt niet bevallen, want dan is mn vader jarig, bah. Heb niks met die man dus wil het ons ukkie niet aandoen hihi

16. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    dees herkenbaar, heb ik net gezogen, komen of de kinderen met zand binnen of de hond gaat zich uitgebreid zitten krabben, gevolg overal weer haar.
    De katten doen het hier netjes, maar we hebben dan ook geen kattenbak.
    En alle dagen zuigen is minder werk dan om de dag of langer.

17. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Petra, prettig weekend dan alvast.

Ga zo afsluiten en weer wat doen.

Meiden klets ze!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    ja idd iedere zuigen kost me minder moeite, ben dan in 10 min ofzo klaar (geen groot huis dus)
    Anders ben ik gewoon het dubbele aan tijd kwijt en baal ik als een stekker

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Tari fijne dag gewenst!

20. tari

tari Fanatiek lid

Dec 23, 2006
    4,655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Kan trouwens ook niet maandag bevallen Adriaan heeft APK examen in Zwolle :confused: Echt je zult het geloven, beval ik net die dag. :(

Share This Page