Mmm, nog steeds veel spanning, ik ben wel lekker opgefrist. Ik heb ook even mijn mening over de site gegeven. Ze discrimineren, want ze hebben niet aan kleurenblinden gedacht. Roze tekst in blauwe achtergrond. NIET te lezen.
Dan heb je ze in ieder geval een hele goede tip gegeven om aan te werken! Als je je al opgefrist voelt is dat in ieder geval al een klein beetje spanning die weg is, maar kan me zo voorstellen dat je nog aan het piekeren bent over hoe je vrienden je behandeld hebben..
Ik ben kleurenblind ja, niet heel erg hoor, allen blauw en rood, gelukkig weet ik ongeveer in welk knopje wat moet staan, maar soms is het ook makkelijk om te kunnen lezen. Het was vandaag hoe dan ook een zware dag voor mij, ik moet er nog aan wennen om veel te doen, na een week rust. Echt piekeren doe ik niet, maar ergens knaagt het wel aan je Ik woog normaal 72 kg en dan nu +16 vanwege mijn zwangerschap, maar ik vind me niet dik (buiten mijn mooie zwangere buik)
Ik moet er nog wel aan wennen, want ik moet hoe dan ook naar beneden scrollen om een berichtje te typen en dan scrol ik automatisch ver genoeg naar beneden om bij de ok knop te kunnen.
Was misschien ook wel handig geweest dat ze de site gelijk hadden opgeschoond, oude onnuttige, stomme berichten verwijderen. Kunnen we weer ongestoord qouten hihi
Ik moet ook even wennen aan de alt+s, betrapte mezelf net alweer op scrollen... Hier gaan de kilo's gelukkig ook alleen op mijn buik zitten... Maar ik zal blij zijn als ik ze straks ook allemaal weer kwijt raak en het liefst nog wat meer ook!