Gaaf, nu kan ik door de pagina's heen zonder mijn muis te gebruiken. Maar zijn er ook sneltoetsen om de quoten enzo?
Ik ga nog even op de bank hangen, en nog wat chippies eten (nee geen cola drinken, want dan kan ik niet slapen) En dan gaan wij met z'n drieen slapen (hoop ik altans)
Bedoel je met je muis erop klikken? Want anders begrijp ik je niet (ben soms blond) AARrg, zo kom ik nooit weg van dit forum
Ik denk niet dat er quotesneltoetsen zijn. Je moet gewoon het bericht aanklikken dat je wilt qouten. Met een sneltoets zou je de sneltoets niet weten wie je quote.
Das waar, maar dan heb je toch nog kans op RSI. Het staartje van de muis van mijn laptop lag laatst in mijn gieter met water, dus ik wil eigenlijk van die muis af.
meiden die gaan slapen truste en sweet dreams Ik maak het denk ik ook niet te laat, vanacht ook al weinig geslapen Morgen staat mn oom om half 11 weer op de stoep
Zohee, wat een kleuren! En nog een hele computercursus erbij, het kan niet op Jammer dat de smiley's anders zijn dan overal anders (?) en dat ik ze dus niet uit mijn hoofd weet... Ga Alt-s zo ook maar eens proberen. Jen: de katjes op hyves waren wel jong. Ze zijn van vorig voorjaar, we kregen ze met 7 weken, vorig jaar mei. Degene met veel wit is deze januari gekomen, omdat 1 van die andere was doodgereden en de overige (en wij) ontroostbaar waren. Maar die is ook al ruim 1, we weten niet precies hoe oud. Ga nu mijn bedje in, morgen weer op tijd eruit, een paar uurtjes werken. Carola: goed, die hyve! Heb me aangemeld. Leuk om de foto's van iedereen erbij te zien, enne, ben blij dat het besloten is (wij zeggen het geslacht namelijk nog niet tegen "bekenden")...