Hey dames, Het is inderdaad zoals Esther zei. Jullie moeten allemaal jullie eigen CAO op nakijken van hoe of wat. over die vrije dagen en je kunt ook altijd met je werkgever overleggen van hoe of wat. @Murmel, en de oktober mama's zijn nog met veel meer die zitten ergens op de 50 meiden. @lindaPooh, jeetje idd dat jij zoveel last heb van druk op je blaas. @Roelie, Klopt ik heb ook een andere baan alleen is dat op uitzendbasis. Nu hebben ze geen werk op het moment en zit ik dus weer thuis wat heel waarschijnlijk nare gevolgen gaat hebben op mijn zw uitkering. met gevolg dat ik 3 maanden geen rooie cent krijg. Dus wij zitten nu in een hele onzekere fase en vooral wat als zometeen die kleine geboren is hoe en dan verder het enige wat ik op het moment kan doen is duimen en hopen dat UWV zegt dat ik toch die uitkering krijg. Maar verders is alles goed begin alleen wat meer last te krijgen van harde buiken komt gewoon omdat ik me zorgen maak. @Missym, nog gefeliciteerd met je man. zo ook weer even bij gelezen. En net ook weer 2 sollicitaties gedaan via mail. Is ook wat he hoef je nog maar 6 weken te werken en dan kun je gewoon nog ff solliciteren. Ik weet nu al dat niemand mij gaat aannemen terecht denk ik dan ook wat heeft het voor een nut om nog iemand voor 6 weken werk te bieden. Groetjes
Ik vind het eigenlijk hartstikke stom van mezelf dat ik zo baal dat die andere ticker het (even?) niet meer doet. Maar ik vond het echt de leukste, niet zo heel erg zoetjes met die teksten...Zullen de hormonen wel aan het werk zijn.
Aan mijn voeten ligt nu "the dog from hell". Hij ligt te dromen over alle stoute dingen die hij nog kan uithalen bij zijn vrouwtje...helemaal te schokken, kwispelen en te trappen. En zijn oogleden hangen op half 7 waardoor je een klein rood randje onder zn dichte oogjes ziet. Heel creepy gezicht.
Morgen ben ik dus jarig en er komen wat vrienden op visite...wat voor hapjes zet je dan neer? Wat doen jullie? Alle tips zijn welkom! Ben nogal zenuwachtig, want hun worden de peetouders van onze zoon haha
Hmmm lekkere situatie waar je je in bevindt, Rachel. Heb je echt onvoldoende arbeidsverleden opgebouwd om een volledige zwangerschapsuitkering te krijgen? Ik dacht dat de regeling zodanig was dat alleen de vrouwelijke zelfstandig ondernemers erbuiten vielen. Is je situatie nu dat je een kortdurende WW-uitkering krijgt totaan je zwangerschapsverlof? En heb je daarom sollicitatieplicht? Of begrijp ik je nu verkeerd? Het is in ieder geval hartstikke naar voor je. Sterkte ermee en probeer toch je rust te bewaren voor de kleine in je buik.
He eh.... zijn wij niet eens uitgenodigd?! Voor welk gedeelte van de dag is het? Lunch, borrel, avond?
MissyM, een paar lekkere "gouwe ouwen"? - augurkjes met cervelaat - gevulde eitjes aangevuld met wat tapas-achtige hapjes? - gevulde papdews - olijfjes - bospaddestoelentapenade (met stokbrood)
Wij gaan zaterdag trouwens een dagje op een 5 maanden oude labradorpup passen. Zal wel lekker druk zijn...de onze is 2 jaar, maar denkt dat hij nog een klein pupje is. Misschien kan ik nog wel een paar leuke foto's schieten van die 2 draakjes.
Dan ken je mijn konijn nog niet. Hij mag er dan wel poezelig uitzien... maarre... wel eens gehoord van de Killer Rabbit?!
Eeuuuhh ik ben in de war..een KONIJN dat er POEZELIG uitziet? Miaauw, doe mij nog maar een worteltje?