@Murmel, wat een goed nieuws! @stasia, ook een goede echo gehad? @gabybaby, heel erg veel sterkte! Ik ben ook al behoorlijk zenuwachtig, morgenochtend vroeg heb ik mijn eerste echo. Het is dan nog maar 6,5 week naar mijn miskraam. Ik ben ook best wel benieuwd hoe ver ik ben. Jente
goed werk meiden die vandaag echo gehad hebben echt heel supers. Jente jij morgen aan de beurt ik duim voor je. Sizzel leuk joh zo lekker snel trouwen en wat geweldig dat vriendlief op zijn knieen ging. Moah lastig om te beslissen of je wel of niet een melding van zwangerschap doet, je bent het niet verplicht. Het zal mij niet lekker voelen als ik dat ging verzwijgen geloof dat ik openkaart zal spelen. wordt je aangenomen dan weet je dat ze volledig achter je staan. succes met solli. LIEK
Hallo lieve meiden... Bij deze moet ik, ondanks al mn enthousiasme, toch afscheid gaan nemen van de november mama's.. Vanochtend echo gehad, en, tsja, ondanks alle goede moed na de (enorme) bloeding van vorige week.. het was toch niet goed. M'n rijstkorreltje is verdwenen snif boehoe*. Hij is em gewoon (toch na 6wk, op 23 maart jl dus) gepeerd! Onbewust heb ik er gevoelsmatig wel rekening mee gehouden, de kreukelzone was al enigszins ingebouwd, maar toch komt het nieuws wel eventjes hard aan. Maar toch, ik heb er vrede mee. Na een ruime week onzekerheid, is er eindelijk duidelijkheid. Statistisch gezien moeten ze er zijn, de miskramen. En, denk ik maar, het was niet goed, het heeft zo moeten zijn. Ik had een volledige miskraam, hoef gelukkig geen curretage en mn lichaam heeft me niet voor de gek gehouden. Het is duidelijk, en dus gewoon heeft zo niet moeten zijn. En, om anderen die in onzekerheid verkeren over bloedverlies en of het wel goed is.. ik heb een hele week bloedverlies gehad, geen buikkrampen, maar wel een echt 'heftige' menstruatie. Bloedverlies in het begin komt vaak voor.. en zoals de verloskundige me zei, dan is het gewoon afwachten. Voor mij pakte dat minder uit.. maar dat zegt natuurlijk niks over anderen. Kortom: meiden, hou de moed erin en veel succes met de verdere voortgang! Op naar die eerste echo's, en ik hoop met heel mn hart dat jullie daar wel een hartje gaan zien.. Dus rook ik nu toch maar een pakje sigaretten leeg, drink vanavond een wijntje met mn mannetje (voor wie het even hard aankwam) en dan... misschien op naar de volgende ronde.. we zien het wel weer! Komend weekeind geen paaseitjes brengen naar de schoonouders, maar lekker met mn mannetje een weekeindje weg naar een mooi hotel. Wandelen met de boswachter, het hondje mag ook mee, een beautybehandelingetje.. Ga mezelf wel even een beetje oplappen.. en dan komt alles wel goed. Ik wil jullie allemaal heeel heeeel heeeeel veel sterkte en geluk wensen met de kleine-to-be! Wees een vrouw en hou je sterk, je kan het. Zal stiekem nog wel meelezen, want ben echt wel heel benieuwd naar alle voortgang en gelukjes, meiden! Heel veel liefs Ma2Be xxxx
lieve ma2be... Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie.. En het maakt niet uit hoever je bent. Je gaat je rijstkorreltje toch missen. Ik wil jullie heel erg veel sterkte toewensen de komende tijd en probeer aankomend weekend te genieten van elkaar. Veel liefs Sizzel
Hi.. Thanx voor de lieve woorden.. Was zo druk met mezelf dat ik vergat om Stasia en Murmel een dikke knuf te geven, gefeliciteerd en ook aan BabyGaby.. die kan het ook gebruiken, sterkte meis.. Liefs voor allemaal en misschien tot later xxx
@ Moah : er kan inderdaad erg veel veranderen in een korte tijd! Wel allemaal mooie dingen! en weet je al iets van je sollicitatiegesprek? Hoe ging het? Wel laten weten hoor! @ Stasia : Gefeliciteerd! Wat moet dat geweldig zijn...zo'n hartje te zien kloppen...lijkt me echt super! @ Lenthe : Ik weet zeker dat ik hem volledig zou vertrouwen! Ik denk dat je je niet druk moet maken! Het zullen inderdaad wel de hormonen zijn..haha!
Lieve ma2be, He bah! Dit is niet het nieuws wat we willen horen. Al was het maar een rijstkorreltje het is toch iets van jullie samen. Wel erg dubbel hoor er zijn meiden die vandaag een eerste goede echo (waaronder ik) hebben gehad en bij jou valt zomaar je droom in duigen. Nou, ik wens je en natuurlijk je ventje ontzettend veel sterkte toe. Liefs Stasia
Wat naar Ma2Be! Sterkte ermee! Je klinkt sterk, ga jezelf maar eens even lekker verwennen en samen met je man over de eventuele volgende ronde nadenken.
ma2be en gabybaby, vervelend nieuws. Moah.... ik zou het wel vertellen. Het kan zijn dat je nu wordt afgewezen, maar als je het niet verteld en je moet met verlof oid kun je dus fluiten naar een vaste aanstelling. En een vaste aanstelling in het onderwijs krijg je niet zomaar. Ik heb er 3 jaar op gewacht. Ik heb hem nu dus mij kunnen ze niks maken, en ik werk er ook pas sinds augustus. Ik ga het over 2 weken aan de directeur vertellen... En verder zou ik voor geen goud op een montessori school gaan werken, maar dat is mijn mening... en de dames van de echos..toppie en over het trouwen...ik trouw over een kleine 3,5 week en roze wolk my ass......ik heb nog net geen drepessie ervan... :'(
Gaby en Ma2be: heel veel sterkte met dit slechte nieuws! Verschrikkelijk lijkt me dat. Ik ben er zelf ook steeds bang voor en nog steeds blij dat het niet gebeurd is en dan hoor je dit nieuws..... Moah: gefeliciteerd! Geweldig toch, lekker zwanger en dan ook nog trouwen! En lekker klein houden, dat scheelt een hoop centjes! Wij zijn vorig jaar juni getrouwd en dat heeft er behoorlijk ingehakt. Een mooie twentse bruiloft. Was erg duur, maar eigenlijk ook wel elke cent waard! Geniet er lekker van! Voor je het weet is het al weer voorbij... Amaranta: ik kan me voorstellen dat je helemaal in de stress schiet. Vooral of je nog wel in de jurk past en zo. Dit is toch niet het beeld wat je voor je had toen je besloot te trouwen..... Ik hoop echt voor jou dat het allemaal reuze meevalt! Lenthe: de bananenbar? Hahahaha, dat die kerels dat zo ontzettend interessant vinden....niet te geloven! Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel jaloers ben aangelegd en het dus ook niet echt zou kunnen waarderen als mijn mannetje dat deed! Maar ik zou hem wel vertrouwen, dat scheelt weer een beetje.... Oh ja, en die collega doet gewoon stom! Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is voor ze, maar daar kun jij toch zeker niks aan doen?! Dames die een goede echo hebben gehad: \/ hartstikke gaaf! Mijn geduld is wat betreft de echo echt al bijna op! Ik wil ook! Heeft iemand van jullie trouwens nog een leuk idee om het aan m'n collega's te vertellen? Als ik jarig ben, wil ik het graag vertellen. Met een speciale traktatie of zo....
@Ma2Be: He nee, gatverdamme, wat een rotnieuws en wat je er ontzettend 'cool' onder, heel knap. Als je maar wel ook de ruimte neemt om er verdrietig over te zijn, he? Want het is echt niet niks, al die highs en lows zo vlak na elkaar. Geniet maar extra van je sigaretjes en ik hoop voor jullie dat je ze misschien wel weer snel moet laten staan! En dankjewel voor je dikke knuf, een hele dikke knuf terug! Dikke zoen, Murmel.
Hoi Lenthe De bananen bar stelt niet zo veel voor hoor. Ja je hebt er half blote wijven...die kunstjes kunnen met hun. ..Maar dat gebeurt alleen maar als men er flink voor betaald. verder heel veel dronken mannen. want je betaald voor een uur, dus drinken ze zich in dat uur helemaal vol. Ik ben er ook eeen keerr geweest, maar niks schokkends gebeurt toen. Ik vond het allemaal erg meevallen... je hoort de grootste verhalen altijd over die bananen bar, maar ik heb er niks van gemerkt toen. Laat je niet gek maken joh! Kop op
Ma2Be en Gabybaby: wat onwijs naar voor jullie, heel veel sterkte! Hier was de intake bij de VK een kleinigheidje. We kregen wat info, maar niets wat we nog niet wisten. Oja, en een blauwe arm van het bloekprikken! De uitslag krijgen we met de echo, over 2 weken. Ook wij kunnen niet wachten op de 17e! Ik denk dat ik het wel vast ga zeggen op mijn werk, moet namelijk deze week laten weten of ik blijf of niet. Als ik blijf wordt mijn tijdelijke contract omgezet naar een vast contract en dan vind ik wel dat ze er recht op hebben om het te weten. Kunnen er eventueel alvast maatregelen getroffen worden. Vandaag voor het eerst minder misselijk. Het is nog niet helemaal weg, maar ook niet de hele dag aanwezig, heb een aantal productieve uren kunnen maken
Hoi meiden Na een druk weekend ben ik er weer! Ik heb net 7 pagina's bijgelezen dus ik hoop dat ik niemand vergeet....en zo wel alvast sorry Ik heb vanmorgen voor het eerst de wc van heel dichtbij mogen bewonderen...pff was ff vergeten hoe erg ik dat vond het overgeven maar goed.....ik ga niet klagen! Ma2Be en Gaby wat een vreselijk nieuws ben er helemaal naar van...ik weet niet wat ik moet zeggen, ik wens jullie veel sterkte en kracht toe en hopelijk komt ook voor jullie snel de tijd dat je echt een kleintje van jezelf mag vasthouden..... * veegt ff paar tranen weg hier...verdorie zeg.....* Murmel en Stasia wat fijn dat jullie echo's goed waren! Volgens mij waren er niet meer met echo's toch? LindaPooh voel je je al wat beter? Rachel hoe slaapt het nieuwe bed? Amaranta succes met je aanstaande huwelijk en reis naar Mexico! Indigo leuk om weer wat van je te horen, wanneer heb je een echo zodat je kunt zien of het toch niet stiekem een tweeling is? Pffff ik ken je angst hoor, mijn broer en zus hebben beiden een tweeling gekregen dus ik ben ook erfelijk belast....maar ik moet er echt niet aan denken om van 2 naar 4 kinderen te gaan! Maar goed stel dat het zo is....tsja dan redt het zich ook wel weer toch? Zomaar hoe is het nu met je? Al iets bekend wat betreft je bloeding? Goed nieuws graag! Moah welkom en gefeliciteerd! Hopelijk heb je het naar je zin hier! Wat betreft je sollicitatie, ik zou het denk ik gewoon wel allemaal vertellen, ook dat ik niet had verwacht snel zwanger te zijn. Want stel dat ze je wel aannemen en je later moet vertellen dat je zwanger bent dan voelen ze zich misschien wel bedrogen....ik zou met een schone lei willen beginnen! Laatje dit lees je misschien niet meer, maar ik snap je hoor waarom je ff tijdelijk weg bent! Ik hoop je snel weer terug te zien! Tari je waagt het niet he een oktober mama te worden! Dan heb ik niemand meer om over de derde zwangerschap te kletsen! Lenthe wat een leuk afstudeerfeest heb je gehad! Wat studeer(de) je trouwens? Dat van die collega....je hoort het wel vaker.....ik denk niet eens dat het persoonlijk is hoor, mensen doen soms rare dingen uit verdriet.... Misschien toch eens een gesprek met hem aanknopen? Unner ook welkom en gefeliciteerd! Sizzel wat een leuks nieuws je gaat trouwen! Geweldig zeg! Hier zouden we in december trouwen maar toen wisten we nog niet dat ik zwanger was.....nu wachten we gewoon nog een paar jaar....Wij waren trouwens ook van plan om met alleen onze beste vrienden erbij te trouwen..... Marije80 je collega's vertellen met een leuke en lekkere slagroomtaart bestrooid met blauwe en roze muisjes? Ik had de link al eens ergens gegeven geloof ik. Zo ik heb geloof ik iedereen wel gehad Ik kruip zo lekker mijn bed in, lag er gisteravond om 19 uur al in was helemaal op en heb de klok rond geslapen Het valt me soms wel zwaar, zorg voor 2 kinderen, huishouden, studie, beestenboel en daarnaast ook nog even zwanger zijn....pffffff Maar als ik dan de verhalen lees van Ma2Be en Gaby dan wil ik niet eens meer klagen! Groetjes Roelie
Vandaag eerste afspraak gehad bij de verloskundige. Vond het allemaal heel spannend. Heb alleen een gesprek gehad omdat het nog te vroeg was om het hartje te kunnen horen! We hebben een uitgebreid gesprek gehad omdat het zusje van mijn vriend down sydroom heeft. Niet erfelijk! Ik kan een vlokkentest laten doen of eerst een nekplooimeting en als de kans dan groot is, wordt daarna de vlokkentest nog vergoed. Vind het moeilijk te kiezen. Heb het er al met me mannetje over gehad maar zijn er nog niet helemaal uit. Wel mag ik met 10wk voor de eerste echo komen, want als ik een van beide zal gaan doen moet dit al in wk 11 - 14 gebeuren! Liefs Relinda Ma2Be en Gaby heel veel sterkte!
May2be, oh ik zit echt met tranen je verhaal te lezen. Erg........dat het 'rijstkorrelteje' er vandoor is gegaan. Ik vind je wel een sterke meid, hoe je alles relativeert. Knap hoor. Deze manier van denken gaat je zeker helpen in het verwerkingsproces. Sterkte samen! Veel liefs Moah Ik ben op sollicitiegesprek geweest en ik wilde het eigenlijk gaan vertellen, maar dan lees ik vandaag twee nare berichten op het forum en denk: ja dat kan mij ook gebeuren! Dan heb ik en niets meer in mijn buik en geen baan. Eind mei zijn ook pas de volgende rondes dus heb ik nog even. Maar het gaat allemaal wel tegen mijn gevoel in, bah. Amaranta, ik ben juist een voorstander van dit soort onderwijs. Maar ik weet dat het ook erg persoonlijk is. Ik wil sowieso op een bijzonderonderwijsschool werken (als ik mag kiezen). Meiden slaap lekker
Ach ik bedoel natuurlijk Sizzel! Sorry..... En Moah, jij had dat sollicitatiegesprek.... Hopelijk goed gegaan? (ik heb nog niet de vorige pagina's gelezen....misschien heb je het daar al gezegd.....) Ach jee, ik voel me soms echt een muts....