Ja het is ietsje laag denk ik. Martijn is 56cm en weegt 4550gr. Maar hij is jonger. Ja het verlof is maar kort als niet alles helemaal goed gaat, te kort eigenlijk
Zal ik even friet langs komen brengen Debby Eet ik meteen mee Zij het niet dat Jeroen zo thuis komt en ook eten wil hebben... en we vanavond bezoek krijgen.. Jammer.. Ik heb groep 1. Ukkies en ik krijg nu alleen nog maar de jongsten, dus de instromers. Alleen maandag- en dinsdagmiddag krijg ik de hele meute weer in de klas, maar dat is toch alleen maar spelen, binnen en buiten en computeren. Dus dat scheelt. Maar de directrice gaat nog een infoavond houden en dan gaat ze de ouders van de jongsten vertellen dat ze 's middags 'gerust thuis mogen blijven' Ik ben benieuwd hoeveel ouders daar gehoor aan gaan geven Ik hoop veel, dat scheelt mij weer kids. Bovendien moeten ze toch volgend jaar weer in groep 1 beginnen. Dus dat maakt toch niet uit.
De friet is geregeld . De buurvrouw gaat altijd daar boodschappen doen en eten en neemt dan een frietje voor mij mee, hahahahahaa. Joehoee...moet alleen even wachten tot 19.15 uur
Hey jammer Daphne...nou ja, het is geregeld! Oké, dat zou wel lekker zijn inderdaad als de jongsten niet meer komen. En hoe lang komen de jongsten alleen 's ochtends?
ik eb zojuist een pizza besteld.. creamy bacon van de dominos... eva heeft ook gegeten dus we zijn er klaar voor
Wat je allemaal niet overhebt voor een frietje. Heb hier snel ff een eitje gebakken en ben die nu heerlijk aan het oppeuzelen. Weet je, hebben jullie dat ook? Als je gaat eten of koken dat die kleine begint te jengelen? O, nu is het weer stil hoor ik.
turks is ook wel lekker, alhowel het bijna net als grieks is drum addana eet ik altijd hmmmmmm dat zou ik nu wel willen maar we gaan nie naar utrecht helaas
Hallo meiden daar was ik weer Heb niet alles doorgelezen hoor, sorry Nou cb gehad: Ohww kon wel mee janken zeg, rot prikken, Quinn had voor het eerst echte dikke tranen! Maar toenhij eenmaal lag sliep hij weer. Hij is goed gegroeid Hij is nu 58 cm en weegt 6030 Alleen moet Quinn wel naar de kinderfysio ivm zijn nekspieren die niet sterk genoeg zijn, ach is niet zo erg. Ze waren erg tevreden over hem!
De jongsten mogen ipc totdat ze 5 zijn elke dat wegblijven, ze zijn namelijk niet leerplichtig. Maar wij mogen ze niet verbieden om te komen, dus het is aan de ouders of ze wel of niet komen 's middags. Mmochten ze besluiten van niet, liefst dan het hele jaar... maar dat hebben wij niet voor het zeggen dus, maar de ouders. Goed dat het geregeld is die friet haha! Ik geloof dat ik hier ook maar ga voor iets halen. Ik denk dat het eten uit India gaat worden... jammie! Anders wordt het eten hetzelfde als twee dagen geleden (cordonblue, gebakken krieltjes en groenten uit een potje) Op zich niet erg, maar wel weer hetzelfde.. dus... hmmm wat te doen?