@Debby; Klinkt bekend hoor die nesteldrang... Gisteren de hele bovenverdieping gehad. Moet alleen Esmay haar kast nog eens even uitruimen en uitzoeken...Die van ons heb ik voor de bevalling al gedaan. Nu nog 1 strijkje wegwerken, en beneden de hele boel stofzuigen, dweilen en een lappie over de tafels en kasten... Boodschapjes zijn in huis. Heb voor Esmay haar eerste zwembroek gekocht, want als het meezit gaan we volgende week zaterdag voor het eerst zwemmen! Wat me eraan herinnerd; waar kan je die zwemluiers kopen?
Ik dacht al...versta er niets van . Maar spreek je zijn naam altijd zo uit zeg maar "Ankeli", of althans dat versta ik?
haha hier ook een kleine onderbreking en kon het niet laten om bij baby& dreumes kind auto kunnen doen, te reageren. Zo voelde me echt wel even aangesproken over Grote wagens die aso parkeren, tja dit vind ik dus van mensen met een kleine auto, hihihi, Kon niet helemaal mijn mond houden, zal vast wel een bitcherige reaktie op komen. hihihihi.
Dat vraag ik me ook af...waar je die zwemluiers kunt kopen. En kan je daarover heen een zwembroekje doen?
Kom net na het kijken van het filmpje van Vangelis een ander leuk filmpje tegen....; http://nl.youtube.com/watch?v=cXXm696Ub ... re=related
@Tari nog niemand reageert hoor op je opmerking, gelukkig! Je moet gewoon kunnen zeggen wat je vind, hoe zou jij dat anders moeten doen met 3 kinderen in een kleine auto!
En ja hoor, hier zijn de stembanden ook ontdekt! Jemig, wat kan mijn ventje gillen als een viswijf ! Maar goed, hij werd dan ook geprikt door de mw van het CB. Het was maar heel even, hij schrok volgens mij van zijn eigen geluid. Daarna was het ook meteen weer goed, gelukkig. Hij is nu 6240 gram, 61 cm. Hij groeit en groeit maar! Ben gaan lopen (25 min.), was best lekker weer. Toen weer even een fles, helemaal leeg gedronken en de andere kant opgewandeld voor de boodschapjes. Daarna even in de wipper, hij wil nog steeds niet slapen, maar is wel gewoon gezellig. Hij ligt nu wel in bed, hoor 'm niet (kan ook aan dichte deuren, andere verdiepingen of lange gangen liggen ). Over een half uur maar weer een flesje, kijken of hij dat wil. Gwen: mooi dat de uitslag goed was. Nesteldrang: had vannacht wel bedacht dat ik vandaag eindelijk zou gaan schoonmaken, maar nu het dan eindelijk vandaag is, toch maar niet, geen zin. En ik moet natuurlijk bij mijn mannetje blijven, hij heeft vandaag wel wat extra aandacht verdient! Zwemluiers: bij ons kun je ze bij de balie van het zwembad krijgen! Maar ik denk dat een drogist of supermarkt ze ook wel heeft. Huggies heeft ze in elk geval, maar ik weet niet in welke maat en per hoeveel. Ik wil ze zelf ook wel aanschaffen, voor onder zijn andere zwembroek, maar ik hoef natuurlijk geen pak van 50 stuks, haha! Volgens mij is het afhankelijk van je zwembroek of je er eentje onder moet doen, wij hebben er 1 waarbij het niet nodig is, die sluit af (en is van surfpak-stof).
haha melina nee gelukkig is er nog niet gereageerd daarop. Maar inderdaad anders kunnen wij als gezin nooit weg. Vandaar dat ik het zo'n stomme opmerking vond. Sammie, Timo doet het ook al zo goed. Ik moet morgen met Estrella alleen voor haar prikken. ze was vorige keer zo enorm hoesterig en verkouden.
huh, da's raar....had een andere moeten zijn als de eerste... Ach, anders moet je ff op youtube kijken, staan er echt veel op, je lacht je rot!